2 volgers · 53747x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ok dan!!!
Mag van mij ook al zover zijn...!!!
24 juli lijkt nog zover, maar tschiet idd al mooi op..Gelukkig!!!
24 juli lijkt nog zover, maar tschiet idd al mooi op..Gelukkig!!!
Waarom zijn wij al weer weg, als jullie aankomen op Kreta mevrouwtje Cosmic Gate???? Wel jammer zeg... met wie ga je allemaal?
he nielsje! ja met janneke en renate (zij gaan ook mee naar defqon zal ik renate ff voorstellen gihhi )
party time op starbeach!!! wel jammer ja dat jullie net weg zijn...
maandag 1 augustus om 15:00 uur meeting op starbeach
jah meeting op starbeach ik ben er van de 24ste tot de 8ste op starbeach
wie nog meer 
Over 2 weken komt er een prijsvraag op www.dancegids.nl, daar worden leuke prijzen weg gegeven voor Star Beach activiteiten, Bungee jumpen, parasailen, en andere extreme sports. Ook hebbedingen van Amnesia en NRG. Kom net van Chersonisos en schrijf er een verslag over wat ook op bovenstaande site komt evenals de gemaakte foto's.
ik ben van 24 juli tot 8 aug in starbeach...dan kom ik ook wle even kijken bij de meeting's 
oja owee al gaat het nog wellis flink uit de klauwen lopen van 31 juli tot 11 augustus op Chersonissos omdat ik er ook ben met 15 andere maten .... oja btw heb ff n nummertje zelf gemaakt moet je maar oordelen of je het wat vind
ghehe ..... zelf ingesproken namelijk De Baron, B2 en vlugge jaapie
http://gidomeijer.herejezus.nl/FOTO'S%20HTML/renamed_Butterfly%20mixed%20by%20Pistol%20%20Smeijers%202.mp3
http://gidomeijer.herejezus.nl/FOTO'S%20HTML/renamed_Butterfly%20mixed%20by%20Pistol%20%20Smeijers%202.mp3
donderdag 28 juli om 15:00 uur bij het barretje aan het water!!!!STARBEACH
ik ben de wel!!
MEETING
komt ie dan:
donderdag 28 juli om 15:00 uur bij het barretje aan het water!!!!STARBEACH
maandag 1 augustus om 15:00 uur bij het barretje aan het water!!!!STARBEACH
is iedereen het hier mee eens?
Ons vinden jullie om 1 aug. daar
whaa heb er steeds meer zin in