Partyflock

Forumonderwerp · 749514
2 volgers · 53346x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
heej heej,,

vraagje...
kga deze zomer met een paar vriendinne naar Chersonissos.. iemand nog tips waar we cker heen moete..? of mensen die er owk heen gaan..? wij zijn er vanaf 3 aug..

reactie graag;)...

Waarschuw beheerder
ik heb geen auto nodig daar!
mag dnek ik ook niet rijden!
want zou toch wel weinig nuchter zijn daar

dat denk ik ook 8)

Waarschuw beheerder
waarom vinden vooral mannen het trouwens zo geweldig om alleen maar bezopen rond te lopen op vakantie?

Wat een onzin, er zijn ook veel vrouwen goed bezopen op vakantie. Dat jij dat nou toevallig niet doet wil nog niet iets over de rest zeggen lijkt me.

maar om een leuke vakantie te hebben hoef ik niet steeds aangeschoten/dronken rond te lopen

Dat moet je dan ook vooral niet doen :)

zou ik me juist ellendig van voelen!

Sommige mensen kunnen daar misschien wel goed tegen en hebben daar totaal geen last van.

of vinden ze dat soms stoer als teken dat ze dan geld hebben om te spenderen of iets dergelijks?

Dit slaat echt kant nog wal :no: , misschien vinden ze het wel gewoon fijn om uit de dagelijkse sleur van werken/ school etc. te zijn. Ik mag ook graag overdag een pilsje drinken op Star Beach, 's avonds idem. En ja dat kost nou eenmaal veel geld.... maar god wat vind ik het stoer om mijn bankrekening te plunderen.

Ik snap niet dat je je daar zo druk om kunt maken, of werd je wel eens lastig gevallen of zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 10:02:
Porto Greco heeft op vakantiewijzer ook een hele goede beoordeling -->

Goed bezig Ilsje....;p daar kan ik wat mee...wij gaan de 11e al...wellicht komen we elkaar tegen:D :P ff de vakantiewijzer bestuderen :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 7 juni 2005 om 11:15:
of vinden ze dat soms stoer als teken dat ze dan geld hebben om te spenderen of iets dergelijks? nou, wij dames knappen daar op af (ik wel tenminste)

Slaat dat nou weer op??als die jongen lekker wil zuipen op vakantie moet ie dat toch zelf weten...heft niks met stoer doen te maken...en al helemaal niks met spenderen....:/ het zal hem verder ook niet heel erg boeien als jij daar op afknapt vermoed ik....;p *zucht*
Waarschuw beheerder
er zijn idd genoeg mensen die het stoer vinden om veel geld uit te geven, lees dit topic maar eens goed door

wel grappig dat jullie je gelijk zo aangesproken voelen :yes:
Waarschuw beheerder
9aug.tm 18 zijn wij aanwezig

Waarschuw beheerder
waarom vinden vooral mannen het trouwens zo geweldig om alleen maar bezopen rond te lopen op vakantie?

wel grappig dat jullie je gelijk zo aangesproken voelen

Apart he als je het ook over 'ons mannen' hebt, heel raar dat 'we' ons dan ook aangesproken voelen.

Het is toch ook best een kansloze opmerking, vind je dat nou zelf ook niet.....

:D

Maar goed zullen we die discussie op Kreta gaan voeren als ik je knetter de knetter bezopen tegen kom :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 7 juni 2005 om 12:36:
wel grappig dat jullie je gelijk zo aangesproken voelen

Ik vind het gewoon een beetje een rare opmerking van je die nergens op gebasseerd is....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 12:44:
Maar goed zullen we die discussie op Kreta gaan voeren als ik je knetter de knetter bezopen tegen kom

whahahahah :respect:
roep mij dan ff....;p
Waarschuw beheerder
Het is toch ook best een kansloze opmerking, vind je dat nou zelf ook niet.....

nee dat vind ik helemaal niet :no: :D

Maar goed zullen we die discussie op Kreta gaan voeren als ik je knetter de knetter bezopen tegen kom

Op vakantie ga ik geen discussies voeren en zeker al niet met jou. Een discussie voeren doe ik nu liever ;d
Waarschuw beheerder
zulle we jerry ff bellen. dit is een forum over hoe je vakantie eruit gaat zien de komende periode en dan vooral over vrolijke dingen zoals strand nachtleven en weet ik het allemaal en dan gaan ze hier beetje ruzie zitte make. waar gaat dit nou weer over. GEKKEHOES

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 7 juni 2005 om 11:15:

dta zou mij ook zker niet overkomen!
die reply was ook mer als grapje bedoeld
mij zou ej overdag niet snel aan de alcohol zien daar!
wordt je veel te lam van

met uitgaan zekers wel
maare hoeft ook niet al te gek elke avond

Waarschuw beheerder
Poeh wat een ruzie..... dat gaat erbij nou hoor.
Waarschuw beheerder
maak je allemaal niet zo druk mensjes, doe waar je zin in hebt...maar bepaal niet voor andere wat ze moeten doen...en zeker niet alles over een kam scheren :P
Waarschuw beheerder
Lolita heeft 'r indianentooi weer op en is op oorlogspad!;-)

Waarschuw beheerder
vakantie is toch juist zuipen feesten zuipen zonnen en sex :p

Waarschuw beheerder
maak je tog allemaal niet druk mensen!tis immers vakantie als je daar bent b)
en hoe iedereen dat viert moet die zelf weten!

Waarschuw beheerder
vakantie is toch juist zuipen feesten zuipen zonnen en sex

Kijk en dit is toch echt een vrouw die het zegt (Y)

Volkomen mee eens :yes:

Hulde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 7 juni 2005 om 15:24:
precies, echt zo'n haagse

wat bedoel je daarmee?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 15:19:
Hulde

:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op vakantie moet je geen ruzie maken!!

Daar moet je lekker chillen in de zon en (veel) drinken!!

Ik ga 31 juli al om 5.15 uur de lucht in...
12 uur starbeach?? moet wel lukken denk ik

Waarschuw beheerder
:O

zooo :kwijl: met sander wil ik wel een cocktailtje drinken

of 2 :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 15:30:
Op vakantie moet je geen ruzie maken!!

we zijn toch ook nog niet op vakantie :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 15:29:
wat bedoel je daarmee?

de Haagse versie van de English gals zeker b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 7 juni 2005 om 15:35:
de Haagse versie van de English gals zeker

als ik jou was zou ik die lelijke kop maar ff van je houden
ga mij nou niet vergelijken met die engelse

ben benieuwd of je ook zo'n grote bek straks op kreta heb
dan laat ik je ff nemen op de engelse manier

zo droog in je reet
maar heb een gevoel dat je dat nog lekker vind ook :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 15:43:
als ik jou was zou ik die lelijke kk kop maar ff van je houden imbeciel.
ga mij nou niet vergelijken met die engelse hoeren
dat jij nou met jou uiterlijk geen gozer kan krijgen en het er dan maar opgooit dat meisjes die wel van een drankje houden gelijk hoeren zijn!

ben benieuwd of je ook zo'n grote bek straks op kreta heb
dan laat ik je ff nemen op de engelse manier

zo droog in je reet
maar heb een gevoel dat je dat nog lekker vind ook

haha precies al wat ik dacht, echt zo'n Haagse ja, die reactie :yes:

je hoeft niet meteen te gaan vloeken hier. Misschien heb je vakantie nodig om tot rust te komen? o:)

maarrehm: Engelse hoeren? Waar heb jij het over? Vind jij Engelse meisjes hoeren? Wat bevooroordeeld zeg! Misschien kun je me even vertellen waar ik gezegd zou hebben dat Engelse meisjes die van drank houden, hoeren zijn..

En sorry ik hoef jou niet door jou genomen te worden met een voorbinddildo :/ ga je perverse sexuele fantasieën maar ergens anders uitoefenen :S brrr...

en verder: chill je bil ofzo, damn jij bent in jaren niet op vakantie geweest denk ik :no:

Waarschuw beheerder
Oke zo kan die wel weeeeeer!!! Nu weer lief doen!! En 'Lolita' ik krijg ook wel het idee dat je graag ruzie maakt hier op Partyflock.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op dinsdag 7 juni 2005 om 15:49:
echt zo'n Haagse ja

ben er trots op

:respect: FC DEN HAAG :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 15:55:
Oke zo kan die wel weeeeeer!!! Nu weer lief doen!! En 'Lolita' ik krijg ook wel het idee dat je graag ruzie maakt hier op Partyflock

sorry maar wie loopt er hier nou ruzie te maken en te vloeken?
Waarschuw beheerder
haha wat een snel geprikkeld persoontje :D
Waarschuw beheerder
hmm zullen we ontopic blijve mense :P En late we het vooral gezellig houden :D

Waarschuw beheerder
nee inderdaad, geloof ook niet dat iemand daar op zit te wachten. En nu weer terug naar het onderwerp: VAKANTIE!!!

Waarschuw beheerder
hoeveel heb jij nu betaald voor die foto's op starbeach ilse?

Waarschuw beheerder
Dat weet ik niet precies, dat is al weer 2 jaar terug. Als je 12 foto's nam kreeg je een poster van een van de foto's er gratis bij. Volgens mij 96 euro voor 12 foto's. (dus 8 euro per foto)

Waarschuw beheerder
:Z:Z:Z

ff een ban erop ofzo :devil:

Waarschuw beheerder
'lolita' zeg maar hier op het forum wat je wil zeggen (prive-berichtjes hoeft voor mij niet zo)...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zeg dat je niet hoef te doen alsof ik alleen maar ruzie zit te maken, kijk maar naar die berichten die haagse talluk heeft gepost.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 16:10:
Dat weet ik niet precies, dat is al weer 2 jaar terug. Als je 12 foto's nam kreeg je een poster van een van de foto's er gratis bij. Volgens mij 96 euro voor 12 foto's. (dus 8 euro per foto)

oke, nee dat wilde ik ff weten want ze gaan nu 'voor 100 euro een middag naar het bounty eiland toe en daar foto's laten maken, dat is pas een super mooie locatie!
en dan krijg je 20 foto's + negatieven dus dat is wel te doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 16:12:
'lolita' zeg maar hier op het forum wat je wil zeggen (prive-berichtjes hoeft voor mij niet zo)...

whahahahah jezus dan ben je echt zielig whahahaha (Y)

ga huilen meisje :yes:
laatste aanpassing