Partyflock

Forumonderwerp · 749514
2 volgers · 52165x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
heej heej,,

vraagje...
kga deze zomer met een paar vriendinne naar Chersonissos.. iemand nog tips waar we cker heen moete..? of mensen die er owk heen gaan..? wij zijn er vanaf 3 aug..

reactie graag;)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: larga :bounce: op donderdag 19 mei 2005 om 10:56:
nog mensen aanwezig tussen 24 juli en 1 augustus??

toevallig iemand bekend met app. lefteris??

He Larga, app. Lefteris hebben wij vorig jr gezeten.
Is goed vertoeven daar!!
Ps. Niet gaan springen in de lift daar, want dat zijn dure geintjes.....ofniet Dinos..;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<@pski>> op donderdag 19 mei 2005 om 14:26:
Is goed vertoeven daar!!

heb wel gehoord dat de eigenaar een lastige vent moet zijn??

ligt het wel een beetje bij het uitgaansgedeelte?ben vorig jaar ook in chersonissos geweest, maar klopt t dat het richting club aria ligt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<@pski>> op donderdag 19 mei 2005 om 14:26:
Ps. Niet gaan springen in de lift daar, want dat zijn dure geintjes

zal zorgen dat we de trap pakken vooral na t stappen wil dat nog weleens fout gaan
Waarschuw beheerder
ja vandaag nog ff snel geboekt

28juli tot 8aug
Waarschuw beheerder
Ligt op kleine loopafstand v boulevard. Valt nog wel mee..Club aria ligt er idd vlakbij.

De eigenaar kan behoorlijk lastig zijn, maar dan moet je eerst zelf lastig zijn...haha, hoezo ervaring..:-P.

Wij zitten in die periode in app. Aria. Konden niet meer terecht in Lefteris.
Waarschuw beheerder
App. Ariane bedoel ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 23:39:
Hoe zit het dan in Kreta met de drank en eten..is dat beetje betaalbaar??

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 18 mei 2005 om 11:14:
neej kreta is vrij goedkoop..
maar je ken natuurlijk in een heel sjiek restaurant gaan eten dan betaal je meer..
maar eet je in een leuk klein restaurantje ben je egt goedkoop uit..
een egte aanrader is cretan family in malia..
super eten, lieve mensen en cker nie duur..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 11:16:
ja of je loopt een stukkie de berg op naar Piscopiano daar kan je ook lekker goedkoop en gezellig eten

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 11:17:
Je kan echt lekker eten bij Soraya, en ook niet duur!

:yes:

Waarschuw beheerder
Wat trouwens ook een leuke tent is om heen te gaan is die Scandinavische tent, hoe heet ie ook alweer?oja, Havana club geloof ik. Mooie Scandinavische jongens daar!;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Heb er zin in :jaja:. Vraag me alleen af hoe betaalbaar alles is vergeleken met Spanje EN of je er een beetje goed kan eten want dat vind ik nog wel 1 van de belangrijkste dingen. Als t eten slecht is vind je mij er niet snel meer :D.

Waarschuw beheerder
hmmm daar moet je dus echt wel op rekenen he, eten is bagger in de hotels!Je kunt t beste de Nederlandse eettenten opzoeken en de pizzeria's....
Waarschuw beheerder
ja eten in hotels is meestal vies vind ik...
gewoon lekker een nederlands restaurantje opzoeken:P

18 juli here we come !!!:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kben ook niet van plan om in hotel te gaan eten. Ik zit zoiezo in een appartement en wij eten altijd buiten de deur. Maar khoef niet persee zo'n nederlandse eettent te hebben, als t maar gewoon goed eten is. Vorig jaar in Spanje hadden we een mexicaans restaurant gevonden, was vrij rustig maar t zag er van binnen allemaal erg goed uit en t eten was ZALIG. Voorgerecht, hoofdgerecht en wat drinken, in totaal 15 euro ofzo. Daar doe je t voor :D
Waarschuw beheerder
Hey mensen alles goed?? Ik ga dit jaar ook naar chersonissos & we zitten in appartement Rytion, maar kan iemand mij iets meer vertellen over dit appartement, of t een beetje chil appartement is & of de liggnig een beetje te is doen ?? Verder zag ik dat alle meiden pas in augustus gaan dat is toch ook niet gezellig, zitten wij straks met alleen maar jongens daar Nou hoop dat iemand me wat meer kan vertellen!!! grtjes MafkeesZ

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
kut appartement
Waarschuw beheerder
En hoe weet jij dat??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Hahaha weet ik veel. Moet je maar ff zoeken op internet. Over ons appartement hadden mensen op zo'n site allemaal reacties achtergelaten. Scheen wel goed te zijn => petra beach
Waarschuw beheerder
als je nou gewoon recensies zoekt via een vakantie site ipv via PF
Waarschuw beheerder
vanaf 3 aug. aanwezig op starbeach. Lijkt erop dat dit toch wel een hele beste locatie is als ik het allemaal zo bekijk
Waarschuw beheerder
Ja had al gezocht via google enzo maar niet egt iets nuttigs gevonden, denk probeer t via pf! & ook om te kijke of er nog leuke mensen gaan als wij er zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 13:37:
Uitspraak van *..MySTeRy GiRL..* op woensdag 18 mei 2005 om 13:24:
Maar kent niemand appartement Rytion?? Of heeft iemand t gezien?

ja is een leuk en goed appartement, je ligt lekker in het midden van het centrum

wij gaan er ook heen maar in augustus pas duurt nog ff :(
Waarschuw beheerder
app star beache village 22juli ben ik daar 15dagen dus word wel top mensne als je mij ziet spreek je mij maar aan latersssss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 mei 2005 om 19:29:
Hahaha weet ik veel. Moet je maar ff zoeken op internet. Over ons appartement hadden mensen op zo'n site allemaal reacties achtergelaten. Scheen wel goed te zijn => petra beach

petra beach is zeker goed, houd de app. eigenaar te vriend en je krijgt van alles op zijn kosten :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<@pski>> op donderdag 19 mei 2005 om 16:37:
De eigenaar kan behoorlijk lastig zijn, maar dan moet je eerst zelf lastig zijn...haha, hoezo ervaring...

nee hoor ben een lieve meid :devil:
ken app. ariane niet, maar zal toch ook wel goed zijn

wanneer zijn jullie in chersonissos?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: larga :bounce: op vrijdag 20 mei 2005 om 09:19:

in gedachten ben ik er nu al ;)

maar ik ga 25 juli tot 8 augustus
Waarschuw beheerder
ja dan zit die vakantie van mij er alweer op :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ff een stukje over peter langhout reizen!iedereen die daar op donderdag zou vliegen,vertrekken nu pas op maandag!jullie krijgen hier nog bericht over:S
Waarschuw beheerder
nee hoor ben een lieve meid

Jaja, zeggen ze allemaal...;-)..haha

Wij zijn vanaf 24 juli en dan voor 12 daagies lang!!!

Ga je met grote groep die kant op???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<@pski>> op vrijdag 20 mei 2005 om 10:24:
24 juli en dan voor 12 daagies lang!!!

me too :)

Waarschuw beheerder
Renske en ik zijn al aan het aftellen....18 juli, 12 daagies...:bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
vanaf 10 juli, 2 weekjes :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<@pski>> op vrijdag 20 mei 2005 om 10:24:
Ga je met grote groep die kant op???

we zijn met 6 personen. 2 andere hebben net een huis dus werd een beetje duur en die andere 2 hebben geen geld dus ook moeilijk dan.

wij zijn er 9 daagjes, waar gingen jullie vorige keer op stap?
Waarschuw beheerder
21 juli 15 dagen feesten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: larga :bounce: op vrijdag 20 mei 2005 om 11:55:
waar gingen jullie vorige keer op stap?

Vorig jaar zaten we aan het begin vd avond/nacht vaak bij Hof van Holland en als we het daar zat waren Clubje kijken. Aria, Nrg, enz...Je kent het wel.

We gaan dit jaar met groep v 11 en er zitten al 4 mensen daar die we kennen. Leuk groepje dus..Haha!! Feestuh!!
Waarschuw beheerder
dat wordt zeker weten een feestje. ik ben er vorig jaar al geweest maar de rest nog niet dus ik mag miss. guide spelen

duurt alleen nog zo &$%#@ lang
Waarschuw beheerder
De meesten bij ons waren vorig jr ook al mee dus ga lekker niet voor guide spelen...En het duurd idd nog veel te lang!!!!!!!

Waar ben jij zoal te vinden dan???
Waarschuw beheerder
21 juli 15 dagen party met beachmasters:D:D
zijn met grote groep bijna alleen maar jongens.
ook nog grote groepen meiden die in die periode ongeveer gaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<@pski>> op vrijdag 20 mei 2005 om 14:01:
Waar ben jij zoal te vinden dan???

zaten vorig jaar meestal eerst bij de boulevard op een terras en daarna naar nrg of amnesia. vond aira ook een mooie tent maar geen mens binnen

Waarschuw beheerder
Aria was idd niets te beleven vorig jaar!2003 in tegendeel wel weer, ben benieuwd hoe dat deze zomer is...
Waarschuw beheerder
ja hoop dat er dit jaar weer iets te doen, want van binnen zag die tent er echt super uit.we zullen wel zien dit jaar gaan zeker even kijken

Waarschuw beheerder
yep ben ik met je eens, t is echt een mooie tent!Groot en heel mooi ingericht Het ligt wel beetje buiten het uitgaanscentrum misschien dat het daardoor wat rustiger was..
Waarschuw beheerder
ja het ligt inderdaad iets er buiten maar ons app. ligt die kant op dus is gunstig. maar is zeker de moeite waard
Waarschuw beheerder
Aria was vorig jaar niet echt druk nee...Klopt.

Aan de boulevard kun je trouwens ook relaxed zitten, voordat je op pad gaat.

Hoe meer we erover praten hoe meer zin ik krijg!!!Haha

Waarschuw beheerder
Jaaaaa zeker weten, duurt nog veel te lang. Ik heb wel de mazzel dat ik eerst anderhalve week mag voorbruinen aan t Gardameer!!;P
Waarschuw beheerder
Tsja..Sommige mensen hebben ook altijd geluk..;-).

Maar dan heb je een lange vakantie in het vooruitzicht,ofniet? Lekker hoor...Ik ben jaloers!!

Waarschuw beheerder
yup!3,5 week!!na een jaar flink studeren mag ik mezelf wel eens verwennen!
Waarschuw beheerder
Daar heb je ook weer gelijk aan!!

Ik ga 12 dagen en op de manier die we daar doorbrengen is dat voor ons ook wel lang zat hoor...:-P.

Waarschuw beheerder
En die manier is??