Partyflock

Forumonderwerp · 749403
Werkzaam bij NRG Events
Artiest OCD
We zijn bezig met de line-up voor Slaves to the Rave, zaterdag 11 juni 2005 in Eventcenter Amigo's te Dordrecht, welke dj's moeten we echt gaan boeken? :)

Ben wel benieuwd wie jullie daar willen zien en horen :)

Waar blijf de info het 12 feb geweest nog geen line up ik wil neophyte en promo en paul en miss hysterie en de vriend flinke terror

moeilijk he om een topictitel te lezuh???
Er zal 12 feb iets bekend worden dat is er nog steeds niet dus ik ben niet gek ? Want dat is de laast slaves geweest

ten 1e: neems eens een opfris cursus nederlands, en ten 2e: je snap de essentie van dit topic nog steeds nie he?? :[
ten eerste ik heb dislectie dus nou moet je snel kappe
Ten tweede jij kent slaves niet jij weet niet wat er bij de vorig slaves is gezegt:P

Hardcore :

Partyraiser
Endymion
Nosferatu
The Viper
Vince
Noize Suppressor live

Early Rave :

Darkraver
Gizmo
Panic
Jaws
Defendor
G-Town Madness live

ik ken slaves nie?????

MWUAHAHAHAAHA!!!!! :D :[ :d :[ :D

Werkzaam bij Lj-jp
Artiest {SHOWLIST artist 51042, 51043}
rick laat haar maar lullen, ze is niet wijs :P
buiten het feit dat ik nooit snap wat ze bedoeld omdat er gewoon geen touw aan vast te knopen is, zeurt ze nogal graag over onzinnige dingen geloof ik ;)
en volgens mij was ze er zelf niet eens bij de laatste keer ...

goed ontopic dan maar weer:
ik zie hier de meest idiote combinaties voorbij komen :P

afgelopen weekend btw een lekker feesje gehad, als je daar nou eens de helft van de line up van neerzet ;)
dan word het pas echt herrie met jullie geluid :D
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/34528

voor de present:
Lunatic & Hysteria
Partyraiser
Noisekick ;) altijd leuk
Dione
Tieum
Nosferatu en Endymion mogen van mij thuisblijven na hun belachelijke set op Symbiont.

Early:
OCD
Vince
ik zou zeggen laat Delirium uit de VS overkomen :P
op zich hoort Dj Rob ook wel thuis hier, uiteraard niet in zn eentje ;)
en zet voor de grap dj paul hier ook eens bij

ergens is Promo misschien ook wel grappig voor erbij.

Evil Activities mogen van mij ook thuisblijven, die zetten toch zowat altijd dezelfde set neer.
en als je het flikt om outblast of korsakoff te boeken dan uhhh dan..... vast niet dat het zo ver komt ;):P
laatste aanpassing

Ik mis nog iemand die nog nooit op slaves draaide :P
Xytec hij draait vet :P
Dus jullie weten wat je te doen staat boek hem eens :D
paulus bek houden:@

Ik was er niet omdat ik naar hellbound ben geweest waar jij nooit geweest ben! Paulus ken lach

kleutertje vampier...
volgens mij bezoek ik toch echt meer feesten dan jij en is het best kansloos om de discussie te beginnen waar wij wel of niet zijn geweest, aangezien je die redelijk verliest wat dat betreft.

uhm marye, volgens mij zijn er nog zo'n 10.000 andere djs die NIET op slaves gedraaid hebben ;)
en voor al die djs zijn er vast mensen te vinden die hen vet vonden...

en wat dachten we van dj schizo vee, na forcefield in zwijndrecht heb ik nog steeds een afterparty van die man te goed...

Oke Paulus dat is zo :P Maar hij draait echt goed jij zal em ook zeker waarderen :D

Ow ennem die afterparty was ook voor sen und mij :P
laatste aanpassing
En en en, wanneer wordt de line-up bekend gemaakt???
De line-up maken we snel bekend, gaat erg leuk worden! :yes:
Oke dan! Kan nie wachten :D

ben benieuwd edwin! :yes:
Nouw..schiet is op dan

na vanacht wil ik nosferatu vs the viper nog wel ff toevoege.... :D
Nosferatu, E-noid, Partyraiser, X-ray, OCD, vielen vrijdag bij mij weer zeer goed in de smaak die mogen van mij dus wel weer komen:)

Vince, Dano, Negative-A, Endymion mogen er ook aan toegevoegd worden..:D aagg dan zet ik het maar weer even op een rijtje:

Area 1: Early Rave
OCD
X-ray
Dano
Vince
Chosen Few
Distorition

Area 2: Present Hardcore
Lunatic & Miss Hysteria
Nosferatu
E-noid
Negative-A
Endymion
Partyraiser

Keertie geen Paul enz, meest anders als de vorige slaves, ja zo istie leuk:D
en wat dachten we van dj schizo vee, na forcefield in zwijndrecht heb ik nog steeds een afterparty van die man te goed...

idd :|, dus zou fijn zijn als die man er zou zijn, want dan kunnen we nog ffiejs aan zn shirt hangen...aangezien ie pm's op PF niet beantwoord en zn telefoon niet opneemt...

verder eh...alsjeblieft geen korsakoff en ZEKER geen outblast. Allebei draaien ze als een natte krant en lijkt t echt nergens op. Als die mensen op STTR komen draaien, dan...dan..dan...stellen jullie me echt teleur :(.
Keertie geen Paul enz, meest anders als de vorige slaves, ja zo istie leuk

Geen Paul idd , met zn klote Offensive troep
Ik vind de offensive muziek wel gek, maar het volk dattie meeneemt..
Allemaal t zelfde :s hij kan veel beter :s

Dat volk wat ervan houd hou ik ook niet van :nee:
Ja tis allemaal wel btje het zelfde maar ik denk dat je dan beter ken zegge dattie duidelijk een eige sound heb ..wat ik opzich wel gekk vind..:)
Ja dat wel maar ik vind die eigen sound van m echt bagger
Tja, zn nieuwe album heb wel een aantal gekke plaatjes, maar ik hoef het ook geen 2uur 8er elkaar te horen..
Ik nog geen 1 plaat dan word ik al gek ;)
Ja haha hardcore is hardcore en na 1 nummer al heleamal gek worden is toch wel een beetje overdreve ofniet:p
Die offensive troep vind ik geeneens hardcore :P
Hahaha je blijft volhouwe heh:P?
ja onderhand wel:)
maar dat weet je van mij toch ook wel inmiddels:p

open lekker je eige offensive discussie topic ofzo....maar stop in ieder geval ff lekker om deze vol te spauwen met al die nutteloze kut reply's.
present:
Tommyknocker
Nosferatu
Endymion
Evil Activities
Akira (als afsluiter :9 )

early:
darien kelly
Ruffneck (nu die tog weer begint met draaie op het enzyme event mag die hier ok wel ff langskome:yes: )
Masochist
Neophyte
Boris Valeo

zoiets:P
laatste aanpassing
is ruffneck weer begonne:O?
Ja op de Enzyme Incubation party...maar daar gaat ie onder de naam D'Spyre draaien :)
ja boeie, tis de zelfde persoon hij had beloof te stoppe(voor de 100ste x) ga dan niet janken maar ga gewoon door:D
Wel een kk gek feest is dat trouwens, snap alleen nie wat neophyte daar doet maar da vind k nie erg:) daar ga ik heen:d
Lunatic & Miss hysteria en E-noid altijd uit me plaat bij deze dj's :bounce:
wanneer komt die line up :gaap:
Morgen of zaterdag maken we de line-up bekend!

Duurde iets langer dan we dachten, sorry hiervoor

Het gaat een knallende Slaves to the Rave worden met deze keer: 3 Area's!!!

:yes: