Partyflock

Forumonderwerp · 749393
Jaja zaterdag 16 april 2005 is het weer zover!!! Dan gaat het weer helemaal los in Asten, alwaar weer een daverende editie van The Sphere zal plaatsvinden (y)...

Hieronder alle info die je nodig hebt om de dag door te komen...aftellen is begonnen :jaja:

The Sphere

georganiseerd door DLM-entertainment

zaterdag 16 april 2005
20:30
Klepel
Asten

Prijzen
Voorverkoop: € 12 ,-
Deurverkoop: € 16 ,-

De line-up liegt er (net zoals alle andere keren) niet om, en de volgende artiesten zullen aan jullie worden voorgeschoteld:

Angerfist (DE live-act van dit moment!)
Buzz Fuzz (Maker van o.a. Dreamgirl, Men of teflon, Jealousy)
Ogre (BSHVN Underground events)
Sceletor (HET talent van hardcore-Nederland)
Tha Playah (Zal alle titties laten jumpen deze avond)
Triax (De man achter Assasins, welke binnenkort uitkomt op het Hellbound-label)
MC: D (Gaat al jaren mee, en is de man achter Shadowblaster)
Sow Red, nog laat aan de gang met de kaartverkoop ;) (3.40)

jaja ik ben dr dan ook weer :D
wordt wel gezellie net als andere keren :D
heb er wir zin in net zoals vorige keer :D
Kaartje is binnen :jaja:
Goedzo Vridzke, de echte die-hard Astengangers haal je er weer meteen uit (y)
Zorgen dat ik eerder binnen ben dan dat schorriemorrie uit (neder)weert en boshoven en die kanten (6) :9
Laatste dag fix ik wel weer kaartje van Roeme of Red :), zoals het zo vaak bij mij gaat..het allerlaatste moment.

ff off-topic..Ogre, dit jaar zal k me kaartje voor Defqon maar vroeg halen heh :D (..k denk ff terug aan vorig jaar...60 euro of wat heb ik er toen voor betaald bij jou :D)
€70 euro dus...ik heb zelf toen 2 kaarten af moeten nemen anders wilde die kerel ze neit verkopen...ik zat ook flink in de piepzak dat ik pas zo laat een kaartje had gekocht mjeh dit keer late we ons niet van de wijs brengen he jong ;)

Maareuh kaarten zijn vanaf vandaag inderdaad bij mij verkrijgbaar voor de Nederweerter-peepz, en bij Red Alert voor de Weert-peepz...
26 maart ga ik gelijk kaartje voor DefQon halen ;)
Denk dat ik die van mij online bestel, lijkt me wel zo veilig :jaja:
26 maart meteen zelf halen, nog veiliger ;) Heb ie m meteen in handen :)
Gnagna ben k toch nog lekker eerder binnen dan jullie, als jullie pas 20:30 zoiets aanrijden :9 (6)
wordt weer mooi :D
Ey Vridzke hou je een plaatske voor ons vrij dan??? :)
Int begin loop ik denk ik zo nog wat rond.. maar vaak sta ik rechtsvooraan in Asten.. iig vooraan ergens ;)

jaaa duurt zeker weer tot maar 2 uur ofzo :S
Jep... dat is 1 van de weinige minpuntjes, maar kan organisatie verder niets aan doen.. dat t elke keer rond 2 uur / 2:30 afgelopen moet zijn... maar ach, dan heb je alsnog wel heel wat uurtjes van een vet feessie gehad! :D :jaja: Gewoon vanaf t begin komen, doe ik ook altijd ;) en meer waar voor je geld / kaartje :jaja:
Schijt aan dat het maar tot 2 duurt. t is nog iedere keer daar vet geweest, dat ik daar was..en deze zal ook zkr wel weer vetjes worre :)
wat heb je liever? een feest dat maar tot 2 duurt, maar waar iedereen wel flex doet en een beetje staat te feesten...of een feest dat tot 6 uur duurt en waar iedereen met een doorgesnoven kop wat agressief voor zich uit staat te kijke?

:bounce: Asten rules :jaja:
Juist ja :)

En daarbij, omdat het korter duurt, leven de mensen zich energieker uit (ik meestal wel iig ;) ), oftewel meer lekkere hak-partijtjes B) :bounce:
Goedzo Vridzkuh, gij snapt um ;)
Uiteraard B)

hahah ik ga liever door heel de nacht ja!!!
en de vorige x stond zeker niet iedereen "flex" te doen daar :@ :@ :@ toch wel vermaakt natuurlijk maarrrr
zal nog is over menne bol krabben gheeheheheh
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
hee ogre hoelaat moet jij beginnen spinnen AAAAAAAAAAAIHGT ????

Ik ben er ook wel weer bij denk ik :)
zal ook maar weer eens komen, de vorige keer vanwege omstandigheden niet kunnen komen en heel wat gemist, heb ik achteraf gehoord.
Yo Vrieske...van 20.30-21.30 Triax, en ik van 21.30-22.30 ome Oogert
En dan gaat het dus al royaaaaal loss :yes:
U vraagt wij draaien :D
Heb je dan misschien ook toevallig
Future Shock - Get Out Of My Way op plaat? :P

Had eerst paar jaar gezocht naar dat nummer, had m op video staan, opgenomen van tv.. maar wist niet hoe t nummer heette.. nu weet ik dat dus wel, zeker wel lekker beuknummer B) Heb t alleen nog nooit op een feest gehoord :(

Geert moet ff reclame maken voor zichzelf (6)
Whehehehe...moet toch iemand doen :$

EUmzzz Future shock, klink cenobyte-achtig kan dat>? Heb hem helaas niet op plaat. Wilde de 16e meer richting armageddon project en enzyme gaan draaien in ieder geval...

Ja is ook zo, je hebt me iig niet gevraagd als promogirl ;)
Bij deze dus: Heej Rimke wil jij mijn promogirl zijn? :D

Haha ligt eraan wat die functie inhoudt (6)
Ja is Cenobyte-achtig ja..

Maar Armageddon-style is zeker goed! :K Ben laatste tijd wat meer verslaafd geworden aan die sound :D :jaja: En Enzyme.. doe dan wel de wat meer hardere / vagere nummers, niet de partycore nummers.. ;) Oke, die zijn ook wel goed, maar wil ook eens wat meer herrie horen op The Sphere, kijken of t volk daar tegenop gewassen is ;)
JUIST!!! Vind ook dat er weer wat meer richting ut industrieele gedraaid mag worden, die partycore hoor je op ieder feest al genoeg...

we zijn er weer van de partijweer goed wat hobbelen daar
De Enzyme-battle op COTC begon ook vrij 'raar'.. meer soort van vage harde Techno met acid (?) geluidjes en ander gebliep.. was wel ff wennen, maar dan wel jammer dat je weer meteen iedereen stil ziet staan..

Verwend volk ook :x

Had je het over jezelf ;)
Voor jullie een vraag.... O:)

... en voor mij ook :/
Techno baby :jaja:

Zegt de naam Peaky Pounder jullie iets? Vette shit hoor...
Mwa.. ja had gelezen dat dat gewoon Da Goose was of iets.. niet dat ik verder veel van techno af weet of dr zelf naar luister.. :$

Maar zo heel erg boeiend vind ik nummers van m eigelijk niet.. of het moet dan weer verwerkt zijn in een mix met meerdere stijlen.. beetje industrial shit dus
Is inderdaad gewoon Da Goose. Maar dan veel vetter/heftiger/freakender/scratchender ensow...

Maareuh (Neder)Weert-invasie de 16e zit er weer aan te komen in ieder geval :jaja:

van hoelang duurt ut ??
En nu in het Nederlands? %)
Heej vet iemand uit Polen op het forum :D

vrij vertaald denk ik dat hij bedoelt te vragen hoe lang het feest duurt ;)

denk tot 2 uur, half 3 ofsow
hoezo DENKEN.. als je net als mij al zo vaak bent geweest, dan WEET je dat t elke keer zogenaamd om 2 uur afloopt, en dan nog altijd half uurtje uitloop.. :9

(oke, vorig jaar met Neophyte was eerste uitzondering op die regel, toen was het WEL echt al om 2 uur afgelopen :( )