Partyflock

Forumonderwerp · 748096

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM - De vrouw die vorige maand in Amsterdam een 19-jarige Marokkaanse jongen doodreed, reed hem opzettelijk aan. Dat heeft ze zelf tegenover de politie verklaard, meldt de NOS.

De vrouw reed achteruit op twee jongens op een scooter in, nadat die haar tas uit haar auto hadden gegrist tijdens het langsrijden en op de vlucht waren geslagen. Eén van de jongens raakte bekneld tussen de auto en een boom, waarna hij overleed.

De 43-jarige vrouw heeft nu toegegeven dat ze door achteruit te rijden de scooter van Ali el B. wilde "aantikken". Justitie besloot de vrouw te vervolgen omdat ze een paar maanden eerder ook al betrokken was geweest bij een ander achteruitrij-incident.

Ze werd toen op de snelweg geflitst tijdens een mobiele snelheidscontrole. Daarop reed ze 500 meter achteruit om te protesteren bij de agenten. Het Openbaar Ministerie moet nog besluiten of de vrouw wordt vervolgd. Het onderzoek naar de aanrijding van de scooter zal nog enkele maanden duren. Er zullen nog getuigen worden gehoord. De advocaat wilde niet reageren.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/18119951/Vrouw_reed_tasjesdief_opzettelijk_aan.html

Dat zet die "leuke" bumperstickers over dit incident toch wel in een béétje ander daglicht he? :/
Waarschuw beheerder
Er is een nep strafblad van Ali el B rondgegaan en je merkt gewoon dat mensen dat maar AL TE GRAAG willen geloven.

Het is inmiddels duidelijk dat die strafblad nep is maar toch blijven die mensen volharden omdat ze diep in hun zelf het niet willen geloven dat ie nep omdat anders het stukje verheerlijking verdwijnt.

Ja dat stafblad is hier ook al gepost. Er stond alleebn met koeienletters boven dat het een strafblad van iemand anders was, het was een rectificatie.

Tempoary houdt er alleen rare ideeen op na. Volgens hem ben je schuldig als er geen bewijzen zijn voor je onschuld :vaag:

Ook beweert hij dat ik Ali el B niet als een dief zie (vrij raar als je weet dat hij een tasje heeft gestolen)

Control + F, makkelijk zat

Als dat zo makkelijk is, doe het zelf dan, ik weet toch niet wat je bedoelt met onzinnige post! Jij beschuldigt mij, laat het maar eens zien welke post je bedoelt!

Waarschuw beheerder
Waaruit kun je dit opmaken???? Je LIEGT.

Ik heb al zovaak gezegd dat ik niet weet of Ali el B een veelpleger is of niet. Ik ken de feiten niet. Je leest hiere gewoon keer op keer overheen en doet net alsof ik Ali El B geen dief vindt.

Hij had toch een tasje gestolen of niet soms. Ophouden met die onzin over mij verkondigen. Je doet net alsof ik zijn beschermengel ben.

O God, jij bent echt dom, sodeju.:S

Als jij het over lezen hebt, lees dan nog maar onze 'discussie' door.

Als wat Rafa zegt klopt, dat zn alibi gechecked is en BEWEZEN, hoezo zou zn alibi dan ongeloofwaardig zijn.

Als we het over bewijzen hebben, kom maar op.:)

De zaak met de Hells Angels nu bewijst al de problemen met getuigenverklaringen, en een alibi is niet veel anders...
Waarschuw beheerder
En nu komen we weer terug op het bekende verhaal: dus alles is overtrokken, we leven in een wereld voor leugens, de alibi is per defenitie betrouwbaar, al het andere over Ali zijn leugens, en hoe zat het ook al weer met de formele uitspraak?

Het OM mocht hem niet langer vasthouden en je snapt wel dat als er een (bewezen)alibi is, verdere bewijs NUTTELOOS is en de rechter-commissaris moest hem om die redenen vrijlaten want hij was dus ONSCHULDIG.
Waarschuw beheerder
Ik stop hiermee en ga slapen

Temporary Internet Files: Je hebt echt een plaat voor je kop.

Waarschuw beheerder
Er stond alleebn met koeienletters boven dat het een strafblad van iemand anders was, het was een rectificatie.

En dat had ik ook aangepast, maar in hoeverre is de berichtgeving over onze Ali verder ook aangepast?

Tempoary houdt er alleen rare ideeen op na. Volgens hem ben je schuldig als er geen bewijzen zijn voor je onschuld

Over woorden in de mond leggen gesproken, over leugenaars gesproken. Weer lever je commentaar wat op jezelf van toepassing is. Kansloos gedrag.:/

Als dat zo makkelijk is, doe het zelf dan, ik weet toch niet wat je bedoelt met onzinnige post! Jij beschuldigt mij, laat het maar eens zien welke post je bedoelt!

Ben je zo lui? Moet ik elke bal voor jou wegtrappen?

Waarschuw beheerder
Ik stop hiermee en ga slapen

Temporary Internet Files: Je hebt echt een plaat voor je kop.

Jij hebt een plaat voor je kop als je mij beschuldigt van dingen waar jij ook schuldig aan maakt.

Trouwens, aangezien jij een lui zwijn bent: jouw visie op de geschiedenis is niet correct (gschiedenis israel/palestijnen begonnen na wo2, eenzijdige visie e.d.), en dat is allemaal al gezegd. Ook daar doe je niks mee, dus kom niet met zulk stom commentaar over mij aan.:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De zaak met de Hells Angels nu bewijst al de problemen met getuigenverklaringen, en een alibi is niet veel anders...

Hahaha de rechter bepaalt of een alibi juist is of onjuist en daar hoeven wij niet over te discusseren snappie ;)

Als we het over bewijzen hebben, kom maar op

Jij zegt toch die schuldig is? :S

Waarschuw beheerder
nouhou..ik had gevraagd om niet teveel te posten. :cry:

jullie zijn gewoon een stelletje pestkoppen. :[
Waarschuw beheerder
hahhaha betrapt RR :[

nouhou..ik had gevraagd om niet teveel te posten.

nouhou..ik had gevraagd om niet veel te posten.

hehehehhe (6)

Waarschuw beheerder
nee, ik bedoel "teveel". hoe kan jij nou weten wanneer ik iets "veel" of juist "teveel" vind? :[
Waarschuw beheerder
Trouwens, aangezien jij een lui zwijn bent: jouw visie op de geschiedenis is niet correct (gschiedenis israel/palestijnen begonnen na wo2, eenzijdige visie e.d.), en dat is allemaal al gezegd. Ook daar doe je niks mee, dus kom niet met zulk stom commentaar over mij aan.

Bij het kern van deze topic blijven a.u.b :)
Waarschuw beheerder
Sorry :bloos:

Je zet TE na TEVEEL en dat betekent 1 TE teveel B)

Waarschuw beheerder
jaja..dus volgens jou wordt 't dan "nouhou..ik had gevraagd om niet teveel posten"? :|
Waarschuw beheerder
Groot gelijk dat ze hem in der achteruit zet het is haar tas en als het een nederlander was geweest had ik precies eende gereageert
Waarschuw beheerder
jaja..dus volgens jou wordt 't dan "nouhou..ik had gevraagd om niet teveel posten"?

Neeeheee!!! :@

jaja..dus volgens jou wordt 't dan "nouhou..ik had gevraagd om niet veel te posten ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
?

erm..wuh? :vaag:

Waarschuw beheerder
Rafa. gozer. "teveel" is ook gewoon een woord hoor. 't is niet zo dat ik 'te' en 'veel' zomaar voor de gein aan elkaar geplakt heb.. :/
Waarschuw beheerder
B)
Waarschuw beheerder
Rafa. gozer. "teveel" is ook gewoon een woord hoor. 't is niet zo dat ik 'te' en 'veel' zomaar voor de gein aan elkaar geplakt heb..

Kan je misschien ,,net alsof doen, dat ik gelijk heb :bloos:

Waarschuw beheerder
haal die stomme zonnebril van je hoofd. :[

misschien kan je dan beter lezen. :[
Waarschuw beheerder
:/ zonnebril is af :(

Waarschuw beheerder
Kan je misschien ,,net alsof doen, dat ik gelijk heb

"o! nou zie ik pas wat je bedoelt! je hebt helemaal gelijk, Rafa! :respect: :respect: :respect: "

:/
Waarschuw beheerder
Thanx!!

*doet zonnebril weer om*

B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doe jij je zonnebril om..? :x

Waarschuw beheerder
ooooooooooo wat is die Rafa stil..ooooooooooo wat is die Rafa stil! (6) :x
Waarschuw beheerder
Was GVD met een opdracht bezig en ben ik nu UITEINDELIJK klaar ,is het inkt op :@:@:@

Waarschuw beheerder
bekend met de wet van Murphy? O:)
Waarschuw beheerder
vertel..
Waarschuw beheerder
whahaha ik had er weleens over gehoord (Films) (y)

Ok nu weet ik precies wat het is B)

He RR truste!!

Waarschuw beheerder
laters. (y)
Waarschuw beheerder
aaaaaah,de tasjesdief is alweer vergeten zie ik
Waarschuw beheerder
ik had ze allebij dood gereden

Waarschuw beheerder
donateur
Toch is dit mijn meest succesvolle topic in tijden :D

maar goed, ik weet nu wie de schuldige is... dat is de rechter geweest die Ali el B vlak daarvoor nog heeft laten gaan!

wat DOM van die rechter om zo'n geváárlijke crimineel (dat had hij op Pf kunnen lezen!) zomaar weer te laten lopen terwijl hij hem nota bene in de RECHTBANK had! :O:O:O

want als de rechter hem meteen de doodstraf had gegeven, had Ali nóóit dat tasje kunnen stelen en had die vrouw alleen maar een boom aangereden!

zo zit dat dus! :D

Waarschuw beheerder
donateur
dat moest ie ook wel, want hij was van de Geheime Dienst en moest een tasje stelen waar plannen in zaten voor een terroristische aanslag! :O
Waarschuw beheerder
aanslag op partyflock? :O

Waarschuw beheerder
donateur
ja, het is een internationaal complot van de CIA, de Mossad, Al-Qaida en Super de Boer :O

Waarschuw beheerder
heb altijd al geweten dat die Super de Boer niet te vertrouwen is. :[

Waarschuw beheerder
ouw hoer het is genoeg over tasjesdief..! praat je nu weer over..! het is febuari en geen januari!
Waarschuw beheerder
hmz dan maar weer naar de aldi RR ;) :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
om zo'n geváárlijke crimineel

Als je de Xenos geweldadig overvalt en daarna een tasje jat ben je niet helemaal fris in je hoofd.

Ali is er niet meer en dat is beter voor de maatschappij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaahahaha,zo dat is lekker wakker worden...

Stelletje worstenbroodjes....:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
WHHHHHHHAaaaaaaaaaaaaaaaaa gaat mauzz weer....

Waarschuw beheerder
donateur
Je weet toch....

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

niet te stoppuuuhhh.

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds bezig met een discussie waarvan beide partijen geen reden zien om zich ervan te laten overtuigen dat de ander ook wel gelijk heeft ?

(al is dat niet zo, ze had gelijk ;P)

Waarschuw beheerder
donateur
:no: