Partyflock

Forumonderwerp · 747638
Heey mensen,

Ja precies zoals je het leest. De organisatie JMR is het mischien aan het overwegen om de Dance Parade van Rotterdam te verhuizen naar een andere stad. Dit wegens gebrek aan plek voor het Eindfeest.

Het kan namelijk niet meer in Katendrecht gehouden worden, wegens verbouwingen aan het afrikaanderplein enzovoorts.
Maar naar mijn mening is er wel genoeg plek in Rotterdam waar dit feest gehouden kan worden. Als de gemeente Rotterdam nu ook niet zo moeilijk doet en een beetje meewerkt is er helemaal niks aan de hand.

Bij andere plekken om de Dance Parade te houden hoorde ik dat ze dachten aan Amsterdam of Utrecht. O Please God Dont let this happen!!!. Na mijn mening is de Dance Parade een feest van Rotterdam. En zal de traditie van elke 2de zaterdag in augustus zich hier plaats moeten vinden.

Nu is mijn vraag, wat is jullie mening? Zouden jullie het erg vinden als de Danceparade in een andere stad word gehouden??

Groetjes Chocopopje
utrecht is wa (Y) is voor ons minder ver reizen:P

moet in leeuwarden komen :P

je heb helemaal gelijk housecat :yes:
gewoon lekker in rotterdam laten

gewoon in rdam :YES:
Laat de FFWD maar naar A'dam komen :yes:

Kom zelf uit den haag waar op parkpop na geen fuck te doen is

maar lijkt mij dat de dance parade gewoon in rotterdam moet blijven :) heb het altijd goed naar me zin daar.
FFWD moet gewoon in rotterdam blijven :yes:

Ja, danceparade hoort in Rotterdam!
Voor mijn gevoel is Rotterdam als een van de weinige steden in Nederland ook ruim genoeg opgezet om zo'n parade aan te kunnen...de binnensteden van Amsterdam/utrecht zijn voor mijn gevoel een beetje te smal met al die kleine grachtenstraatjes...
gewoon in Rdam houden

FFWD hoort thuis in Rotterdam!!
in welke andere stad kan je nou zo goed een brug laten swingen als in Rotterdam :|
bovendien ffwd is rotterdam (L)
Rotterdam natuurlijk, en het eindfeest geven we gewoon in de kuip....!!!
In Rotterdam natuurlijk, wat een ongein om t ergens anders te gaan doen....:no:
dt feest magje gewoon nie verplaatsen
de brugdiet losgaat en alle kante op schud dt kanje nerges anders :P
ffwd moet gewoon in Rotterdam blijve klaar:D

Mij maakt nie echt uit persoonlijk...ik ga toch wel :yes:
Het hoort in Rotterdam dus t moet dr ook blijven...
Ja ik kom zelf niet uit Rotterdam, dus elke meter dichterbij huis is meegenomen...maar ja t hoort gewoon bij Rotterdam. En als ik de organisatie was zou ik dan gewoon dat eindfeest afschaffen. Dat vind ik nog niet helemaal geweldig.

Danceparade weer op Katendrechtse hoofd

Het Katendrechtse hoofd is ook dit jaar de lokatie waar het eindfeest van de Fastforward Danceparade wordt gehouden. Dat is de uitkomst van een overleg tussen organisator JMR Producties en de gemeente Rotterdam.
Tot donderdag had de organisatie van het housefestijn nog geen lokatie, omdat het Katendrechtse hoofd met de komst van de ss Rotterdam wordt heringericht. Of het eindfeest van de danceparade ook de komende jaren op het Katendrechtse hoofd kan worden gehouden is nog niet bekend.

Haha wou het neerzetten, je bent me ook altijd voor he ;-)

rotterdam...echt wel.

nergens anders,..........>>>>rdam crazyness....altijd loos daar.....whoeiiiiiiiiiiiii
laatste aanpassing
Los op een negatieve manier ja!

Opgefokt sfeertje maar dat is normaal daar.
FFWD hoort thuis in Rotterdam laatste keer dat legalize in amsterdam was was het niet echt een succes

Utrecht is veels te klein voor zoiets (amsterdam trouwens ook)

De gemeente Rotterdam heeft de organisatie van de FFWD Heineken Dance Parade de garantie gegeven dat het traditionele eindfeest ook dit jaar weer kan worden gehouden op het Derde Katendrechtse Hoofd.

Door de komst van de SS.Rotterdam is er even sprake geweest dat de organisatie van de FFWD Heineken Dance Parade moest gaan uitkijken naar een andere lokatie voor het eindfeest. Het gemeentebestuur van Rotterdam erkent het belang van dit evenement en heeft daarom beslist dat het eindfeest in 2005 niet hoeft te verhuizen.

dus toch rdam :) ik vind het prima. was vorig jaar echt perfect feestje met perfect weer!

Gelukkig maar :)
danceparade hoort gwn in mij stadjuh rotterdam :P

net als zomercarnavel ect ect :P
Gelukkig maar, dat de danceparade gewoon in Rotterdam wordt gehouden, waar die ook thuis hoort!
:@HELL NO!:@ niet in een andere stad:@...
Rotterdam.... daar hou ik van:jaja:
en natuurlijk weer van de partij dit jaar:jaja:
Vraag me af welke stad meer ruimte heeft dan rotterdam? Amsterdam is te klein, utrecht ook, Amersfoort is ook niks. Den haag misschien?
FFWD MOET en HOORT IN ROTTERDAM! anders ben ik er niet bij

me 2

Ik hoop ....
Denhaag :yes:
Malieveld/ Groot zat togg :D
Ja doe dan dat eindfeest maar ergens anders, ben er toch niet, als de parade maar door Rotterdam gaat :D :yes:
precies danceparade hoort in Rotterdam, en gelukkig blijft die ook hier :jaja:
Tuuuuuuuuuuurlijk blijft de Dance Parade in Rotterdam, dat hoort.
Wat nou geen plek....Maasvlakte ?! Als vanouds zandhappen
de danceparade hoort in Rotterdam en nergens anders!
moet gewoon in rotterdam daar hoor het en nergens anders wat niet genoeg ruimte ruimte zat
Ik stel voor in Den Bosch :yes:

Hebben we eindelijk een keer een echt feest hiero!!!!!
Ik ben het er helemaal mee eens dat het in R'dam moet blijven. En in A'dam wordt het lang niet zow mooi als in R'dam, in R'dam zijn de straten ook breder. Dusss.. kunnen er meer mensen met de vrachtauto's mee lopen.

Greetz....

LAAT DANCE PARADE LKKR IN R'DAM BLIJVEN :D (hoef ik bijna niet te reizen :P)
dance parade moet gewoon in rotterdam...
daar hoort et klaar over uit.....
laatste aanpassing
rotterdam is wel vet

Nou ben wel blij dat het in rdam is.

Maar die prijs weer van het eind feest 17.50 en dan zeker nog de ticketbox kosten echt lullig.Ze hebben vast geld geroken nu dat het van gratis en vorig jr 10eur en nu naar 17,50 gaat belachelijk.!!!!!!Mja ik ga wel
Danceparade hoort gewoon bij rotterdam

Berlijn?

leidschendam :p

als ze dat dan ff snel besluiten, anders boek ik straks een hotel in rotterdam terwijl het in utrecht of amstersdam is!
dat zou behoorlijk frusty zijn! :frusty:
Denk niet dat er serieuse twijfel is om de boel te verplaatsen. Gemeente is altijd erg positief geweest. En kale plekken kent R'dam genoeg.

Weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen
gewoon lekker in rotterdam houde :P
daar istie tog ook ontstaan.?
laat em daar dan ook :P
als het ergens word gehouden moet je dat daar laaten
dus gewoon in rotterdam!!!!!!!!!!!