Partyflock

Forumonderwerp · 747574
1109x bekeken
Waarschuw beheerder
hallo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
OOHHH General Juhziz werkt als militair jah dan moet die ook goed ze best doen lopen namelijk nogal wat flikkertjes in het leger rond he vooral in hoogerrangen en euhh jah stel je voor dat het uit komt dat je je zelf omhoog moet zuigen voor je overste :x jij bent beetje door de mand gevallen ken wel iemand die euuh jou ook kent en volgens hem vind jij het heerlijk relnicht:x of moest ik het geheim houden ofzow? kan nog wel meer over je vertellen hiero maare wacht eerst jou reactie af hoe ergur jij wordt hoe meer ik jou bloot zal geven afgesproken :p moppie
Waarschuw beheerder
verbaasd me niets als het leger vol met homo's zit..mannen onder elkaar????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach leger en marine daar zitten ze echt wel hoor is nie erg maare jah ze denken zow stoer te zijn maar acht in ieder zit wel beetje bi geloof ik weet ik wel spreek uit ervaring :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach dat arme vriendje van je zeg dat je zo op hem kots ieuwww zkkrs te lang op het centraal geweest vanacht of nie schat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:yes:
Waarschuw beheerder
hahahaa no fighthing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee dat hoort niet zo ik ben antigeweld :yes:
Waarschuw beheerder
ik ook

Waarschuw beheerder
Doei gabber@gay.. oprrote ff niet zo waus op dit forum rondhange

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
David abdul rokjop

hey joh doe niet zo lullig als ik je hebt gehad en niet meer leuk vind moet je het wel leren dat je daar dan ook niet verder op aan moet dwingen je kontje was niet lekkur genoeg :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja, zo komt er nog iets boven tafel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah jammur dat het zo moet:-(

Waarschuw beheerder
Neuk neuk gay gay :D:D