Partyflock

Forumonderwerp · 747040
31903x bekeken
Waarschuw beheerder
Meiden,

zijn jullie die vieze piemels ook allemaal spuugzat? Vragen jullie je ook af waarom 'de mannen' hun lul niet mooi schoon houden en ELKE dag wassen?? Ze eisen van ons mooi geschoren te zijn...wij vragen van hun ook meer hygiene!!

Afgelopen weekend was voor mij de bekende druppel. Die gozer was duidelijk niet hygienisch. Ik ben abrupt gestopt en weg gegaan. Ik ben het nu helemaal zat!

WASSEN JULLIE!!

Wie vd meiden is het me eens en heeft ook zulke vieze ervaringen met vieze piemels??

(k)
Waarschuw beheerder
je hebt er maar 1 dus goed onderhouden, lijkt hier net sexuele voorlichting wel en dat om half 2 'snachts
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zelf een keer zon klootzak geweest om te zeggen ga je kut is wassen omdat ze stonk. Shit ik zat te twijfelen en in me hoofd te zeggen: Je bent een die harder je kunt het doorstaan. Maar van de andere kant dacht ik gewoon zeggen maar dat komt weer zo hard over). Wat doe ik nou ik zeg gewoon lekker hard sorry ga je kut eff wassen hij ruikt te erg ga met je vinger erdoor heen en ruik het zelf. Die lucht was gewoon niet normaal . Ze was verder altijd goed verzorgt en een heel mooi meisje.

Durfde het bijna niet te zeggen maar et moest gewoon

kapot gaan

Waarschuw beheerder
hahahahaha

Waarschuw beheerder
gewoon wassen niet lullen
zo niet geen sex
Waarschuw beheerder
duidelijk statement

Waarschuw beheerder
Ik snap sommige gaste nie hoor.. die ff snel voor t wippe der knuppeltje wasse.. dat is tog standaard iedere dag...of er nou gewipt word of niet...alijd netjes geboend, fris ruikend en naar de kapper geweest... is tog de normaalste zaak.. of zit ik er nou naas?
d8 t niet...

Waarschuw beheerder
donateur
Jah idd, sommige gasten zijn vet ranzig!
Ik ga echt geen schaamhaar happen, en kopkaas.... Dan geen geen! :nee:

Waarschuw beheerder
ik was m elke dag 5 keer ..en scheer m 2 x in de week B)

mn toverstok ...
Waarschuw beheerder
Elke dag word ie gewassen en geschoren
Waarschuw beheerder
Kaas, uit het vuistje!

laat ik nu maar niet beginnen over zure kutjes met stukjes pleepapier tussen de schaamlippen... Oeps... toch eruit geflapt :D

Maar hygiene is belangrijk :) Ik ga elke ochtend of avond douchen en 'onderhoud plegen'

Anyone wants to check?

Waarschuw beheerder
Anyone wants to check?

:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gadverdamme heel m'n eetlust is weg :/
Waarschuw beheerder
sex tijdens of na het uitgaan is ook smoetsig, heel de avond lopen de dames naar de plee en zeiken nogal wat af..en na een avond zweten vragen ze of je uhhh :P

D8 HET NIET BAAAASSS!!

(robbie nerve: das wel kei smerig hahah van die zure.....
gadvd)