Partyflock

Forumonderwerp · 746688
582x bekeken
Waarschuw beheerder
Oke het zit zo, ik ben verliefd op een meisje ( echt heel verliefd) en ze is tevens mijn beste vriendin, maar ze heeft al een vriend!
We hebben het altijd wel heel leuk samen alleen ik ben wel verliefd op haar wat het vaak wel moeilijk maakt.
Ze zegt dat het wel wat kan worden in de toekomst, maar dat weet ze niet..
Dus ik weet niet wat ik moet doen.. suggesties?

Waarschuw beheerder
zou zeggen probeer een triootje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als er nooit meer een morgen zal zijn?

Waarschuw beheerder
denk dat je haar maar uit je hoofd moet zetten als vriendin !!!!!

je moet je niet gek laten maken door haar en niet vrijgezel blijven voor haar ga lekker uit er zijn zat leuke meiden !

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe moeilijk t zal zijn, je kan dr beter een tijd met rust laten, je gevoel gaat anders niet weg.
Pas als je er een beetje overheen bent, zul je weer de vriendschap kunnen oppakken.

Staar je niet blind dat t ''misschien'' ooit wat kan worden, detijd zal t leren, blijf gewoon open staan voor andere meisjes!!

Succes!

Waarschuw beheerder
je kunt natuurlijk altijd blijven hopen maar laat het niet jullie vriendschap kapot maken

Waarschuw beheerder
donateur
kzou wachten tot de liefde over is..

Waarschuw beheerder
Waar hecht je de meeste waarde aan.. Aan die vriendschap, of aan meer? Vriendschap duurt meestal langer en als je overswitched naar relatie/verkering dan kun je 9 van de 10 keer niet meer terug naar vriendschap, mocht het fout gaan...
Waarschuw beheerder
Kijk ik vind dat je neit zomaar moet opgeven..
Maar zorg niet dat je vriendschap eraan kapot gaat..
Heb het zelf ook meegemaakt maar heb uit eindelijk toch voor de vriendschap alleen gekozen.. Want ik weet gewoon meestal als je wat hebt en het gaat uit is de vriendschap kapot en dat wou ik niet..
Maar doe wat je hart je in geeft zou ik zeggen..

Waarschuw beheerder
Een trio!!!!
of haar gewoon uit je hoofd zetten!!!!

Waarschuw beheerder
kappen, als ze haar vriend nou niet voor je verlaat, zal ze het in de toekomst ook wel neit doen :no:

Waarschuw beheerder
maar ze heeft al een vriend!

Ze zegt dat het wel wat kan worden in de toekomst,

:no:
Dit word niks!

Waarschuw beheerder
kjik eerst maar es of ze haar vriend dumpt!!

Waarschuw beheerder
2 druppels, water enzo.

Waarschuw beheerder
Ze zegt dat het wel wat kan worden in de toekomst,

Wat een trut! Alsof jij daar wat mee kan :| Ze houdt je alleen maar aan het lijntje zo!

Ik zou ff afstand nemen als k jou was :jaja:

Succes! :flower: