Partyflock

Forumonderwerp · 746628
Waarschuw beheerder
25 feb gaat de eerste hardcore editie van start.
wat vind men hiervan???
Waarschuw beheerder
donateur
We zullen het wel zien....
Waarschuw beheerder
idd laten we hopen op een iets betere opkomst . ik vind het wel een bezoekje waard .
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er vast wel weer....
Waarschuw beheerder
neem vriendjes en vriendinnetjes mee dat maakt het zoveel leuker want we doen het tenslotte voor jullie.

Artiest Scope DJ
Waarschuw beheerder
Heb d'r zin in, mag in de grote zaal openen :D

PS:
boven hardstyle-jump-oldschool
beneden hardcore-terror
Waarschuw beheerder
word vast wel lache: nu moet k wel om 11 uur aanwezig zijn he:P

maar veelzijdige dj's beneden: eerst draaien ze techno en nu zijn dezelfde hardcore aan t draaien (een gedeelte iig):D

en als t geluid weer zo goed is als vorige x hoor je mij iig daar niet over klagen!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is goed dirq

Waarschuw beheerder
stil maar dirq
Waarschuw beheerder
ja die x-saviour is vroeger ,toen die net uit zuidafrika naar nederland kwam begonnen met hardcore en later als lid van 3xd overgegaan naar techno.. nu gaat tie dus een speciale IST set doen en reken maar dat dat bijzonder wordt
zoals ik al een keer erder heb vermeld luister en huiver...en het geluid zal hetzelfde zijn ongeloofelijk dat er zoveel herrie uit 4 speakers kan komen en hij stond nog niet eens half open hahaha.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
he dirq gefeliciteerd man
Waarschuw beheerder
ja hij is scherp he,erg opmerkzaam.

Waarschuw beheerder
en jarig (Y)
Waarschuw beheerder
gefeli......... enzo

Waarschuw beheerder
he maar als het geluid nog niet eens half open stond... kan ie dan niet nog wat harder, volgende keer? :D

Waarschuw beheerder
jah man
hope dat je gelukkig en lang mag leven

Waarschuw beheerder
ik wil net zegge.. als die nog niet eens half open stond, gooi dat ding open man! waarom heb je anders die boxe gehuurd!
Waarschuw beheerder
tja het vehaal van de vervelende buurman komt dan aan de orde. de woensdag voor het feest begon de ellende al . gezeur dus,lou vond dit volume aanvaardbaar en dat is 10 db harder dan dat het eigenlijk mag. hoe graag ik ook wil ben ik gebonden aan de nationale db regelgeving als ik dan alsnog 10db extra dr uit weet te persen zonder gezeik ben ik blij ...
Waarschuw beheerder
FOTOS van afgelopen keer zijn te zien op scentdjs.com.
voor de liefhebber.
Waarschuw beheerder
jajaja vet hoor..ook ik ben uiteraard weer aanwezig..

:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Moi is de uiterraard ook.....Kmot Scope wel ff zien draaien en horen :P:D

We gooien de beuq der maar weer vol IN !!! Hardcore is beter dan die Techno B) (Y)

Waarschuw beheerder
Die 10 db extra is zowieso wel mooi meegenomen uiteraard :)
t geluid was dan ook niet mis..

:bounce: @ 25-2
Waarschuw beheerder
dat dacht ik procentueel gezien is 10db best wel veel
er zit ook nog een overdrive op hehehe die hebben jullie nog niet gehoord die ga ik de 25e ff testen.
Waarschuw beheerder
en eh volgende maand gewoon weer techno hoor anders heb ik niks te doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zullen we wel zien na 25 februari of nie dan Technodude!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
heb er weer zin in! :bounce:

:D

Waarschuw beheerder
Ik kom ook...speciaal vanuit steenwijk! eens ff kijken of er bij jullie gefeest word...Is er ook terror???

Waarschuw beheerder
vast wel een beetje terror

Waarschuw beheerder
Mooizo...dus er gaat wel gehakt worden!

Waarschuw beheerder
johan neemt steenwijk mee..

Waarschuw beheerder
haha nee dat nog niet...hans neemt een stukje mee...en dat stukje ben ik ;)
Waarschuw beheerder
niks daarvan scent om en om was de afspraak.we vechten het wel uit hahaha. ik lust je rauw kom maar op .
Waarschuw beheerder
hoe meer zielen hoe meer vreugd .
Waarschuw beheerder
donateur
hupseee...heel steenwijk naar emmeloord toe!

Waarschuw beheerder
Ben benieuwd..
Waarschuw beheerder
ik ben der ook zeker weten 8)
scope even je best doen he :p
Waarschuw beheerder
gaan we weer even klappen met die bende!!!!hihi:D
t word nog wel wat met emmeloekie!!!!!!!!!!!:D

Waarschuw beheerder
Is het geluid daar ookwel lekker hard dan? Kun je wel beetje hakke daaro als je zin hebt?

Waarschuw beheerder
Anders heet het geen discotheek he als je er niet lekker ken hakkuh omdat de muziek zacht staat :-p

Waarschuw beheerder
Nou je hebt ze er bij...:no:

Waarschuw beheerder
Das dan ook wel weer zo.. Nou bij deze hoef je je niet druk te maken :D

Waarschuw beheerder
is goed...daar zal ik maar op vertrouwen dan hè?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hehehe :D Elke keer als ik in de kelder heb gedraaid heb ik dikke piepen in me oren, ben dan wel tever gegaan maar het gaat zo lekker hard!
Waarschuw beheerder
dan hopen we nu ook maar dat dat zo word.........:D
niet dan niels????? hihi

Waarschuw beheerder
PRECIES!!!!!! Nou dat gaat wel lukke met the guardian tog mop? :-p

Waarschuw beheerder
heb r zin an :P lekker de beuk erin :kwijl:
Waarschuw beheerder
PRECIES SIEQ hard doortrappe :D

Je heet niet voor niets:

DJ SLOOP!!

toch :S:|

haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaar dood saai
Waarschuw beheerder
oh jah vind je dat?
Ben je er al eens geweest dan?
Nee niet he?!!!!!!
Dat dacht ik al.............

Ennu niels dat gaat vast en zeker goed komen!!!!!:DD
Waarschuw beheerder
ik ben benieuwd scope gaan met die handel.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha dit word echt rammen in de kelder.
eindelijk de hardcore editie:D het is een hele voor uitgang vergeleken met Thechno:(
Maar iloon. we gaan wel weer ff samen heijen he:)
Waarschuw beheerder
donateur
Techno is ook cool!!! beukt lekker door!!!
Waarschuw beheerder
Techno is niet cool!!!!
Kom t in rio toch geen kip op af dat hebben jullie de laatste keer toch wel gezien?????!!!!!!!
Ennu Jur dan zijn we weer het DAK ERAF TEAM...whahahhaa
Waarschuw beheerder
nou jah laten we zo zeggen techno is niet cool voor hier.....:D
De mensen willen hier toch alleen maar keihard beuken....:D

Waarschuw beheerder
Idd. Techno is niet leuk voor hier.
Ik sluit me helemaal bij je aan iloon.
het DAK ERAF TEAM is er dan zeker weer aanwezig. en als die er is dan gaat het dak er ook zeker af.
en JEWE iedereen heeft zo zijn eigen smaak. ik keur die styl ook niet af. maar in emmeloord wilt iedereen echt beuken

Waarschuw beheerder
Beetje techno op zijn tijd is nix mis mee, er is ook wel harde techno :O

Maar liever het hardere beukwerk jah! (Y) :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou laat ik eerlijk zijn, Hardcore is supervet... En ik kan ook rustig een hele avond op een techno feest rondlopen/springen...

Maar idd wat +nona+ zei dat klopt wel Techno werkt niet in emmeloord.....

Waarschuw beheerder
ik hoop wel dat het bij deze editie weer is wat drukker word, want elke keer zo'n halve bak is ook weer net nix. dus iedereen van buiten emmeloord neem zo veel mogelijk mensen mee. dan vord het lekker druk en gezellig. maar het moet ook nog wat meer bekendheid krijgen. hier en omstreken
Waarschuw beheerder
Ok ik zie het al....
Volgens mij ben ik de enige die tijdens de Alpha twins in de "grote zaal" staat.
Heel de polder gaat voor hakkuh!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ok je hebt gelijk. zelfs ik kom voor de alpha twins ff naar de "grote zaal" want die willen we allemaal niet missen, denk ik?

Waarschuw beheerder
Iedereen gaat na alpha twins.. ik kan me nog super goed hun set op in qontrol herinneren, die lui gaan echt snoeihard! fantastisch! Heb er zin an :D
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt me duidelijk! :yes:
Waarschuw beheerder
nou we hebben het voor jullie gedaan ,dus laat nu maar eens zien hoeveel liefhebbers hier wonen.. ik ben benieuwd?
Waarschuw beheerder
idd de àlfa twins`zijn ook (Y).
Wie houd er niet van vrolijkheid met een harde basssssss.:D
Ook op goede hardstyle kunnen we goed uit ons dak gaan of niet???:D:D
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft er in ieder geval veel zin wat wat mij betreft een (Y) teken...
Wat kan een goede beat een mens toch eigenlijk gelukkig maken he???!!!hihi

Waarschuw beheerder
De hele avond in de kelder maar zeker weten kom ik voor de Alpha Twins naar boven. Die lui wten heel goed wat Bass is en dat je die moet voelen:D zoals bij hardcore en hardstyle is het 'DAK ERAF TEAM' aanwezig of niet dan?:D
Waarschuw beheerder
whahahha jah idd mop....
Wij zijn weer present......:D
Waarschuw beheerder
nee niks niet je komt gewoon...
Waarschuw beheerder
denk dan niet te lang want voorlopig is dit de laatste editie tenzij het volzit... we hadden nog zoveel willen doen maar de bezoekers waarschijnlijk niet .

toch jammer.
Waarschuw beheerder
dat meen je niet???!!!
eindelijk weer eens wat in emmeloord....
word er wel in andere kroegen en discotheken geflyerd ervoor..
mijn menig is toch een beetje dat er te weinig reclame voor is...
maar het kan aan mij liggen hoor....

Waarschuw beheerder
Worden best wel veel geflyerd overal. De feesten waar dj the Guardian nog meer moet draaien ,daar neem ik ook altijd de flyers van dit feest ( en Basskickers )van mee.
Gerrit brengt altijd van te voren nog even wat flyers en wij nemen het mee:) Het is zelfs mee gegaan naar Spanje :D niet dat we daar veel aan hebben ,maar toch er wordt wel geflyerd :D
Waarschuw beheerder
o kijk dus er word toch veel geflyerd...:D
maar wel erg jammer dus als dit ophoud...
nou dan ga ik er gewoon voor zorgen dat het volgende week helemaal vol word....:D
Waarschuw beheerder
ja idd.. ik neem voor de gelegenheid dan ook mn sumo-pakje maar even mee, want er is idd eindelijk ns wat in emmeloord en dan is t zo weer verdwenen.
Waarschuw beheerder
Te weinig mensen????
Neem ik toch mn alter ego ook mee!?!?!

Waarschuw beheerder
bij ons in de shop lagen zelfs flyers van phase difference...maar dat was die van vorige week...die techno editie
Waarschuw beheerder
Mischien dat het hier aan zou kunnen liggen..........
*Hoor van veel mensen dat ze voor 10 euro niet naar rio willen.(stelletje zeikerds.. is voor zoon leuk feesie helemaal niet duur maar ja..)
*En als ze min leeftijd 16 zouden doen komen er ook zeker weten meer people. (doen ze nu op grote feesten toch ook al,waarom hier niet!?!?).
*En ga trouwens ook liever naar feesjes op zaterdag dan vrijdag.

Waarschuw beheerder
daar ben ik het helemaal mee eens VSMSTYLE. veel van de mensen moet ook op zaterdag werken. dus gaan dan vroeg hun nest in.
is het misschien niet mogenlijk om het op een zaterdag te houden?!! dat lijkt mij wel een goede zet. maar niet de leeftijds grens naar beneden halen :respect: dan word het meteen zo'n kinder feestje.
Waarschuw beheerder
oke dan goed bezig(Y)
dan gaan we even helemaal hop hop hop helemaal op de kop whahaha

Waarschuw beheerder
voor hardcore wil ik wel 10 euro betalen. zwaar beuken in die tent!!!

Waarschuw beheerder
10 euro is niet zo duur...ik vind dat niemand te klagen heeft...tenzij het feest zwaar klote word...maar ik vertrouw erop dat het wel een leuk feesie word ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*Hoor van veel mensen dat ze voor 10 euro niet naar rio willen.(stelletje zeikerds.. is voor zoon leuk feesie helemaal niet duur maar ja..)
*En als ze min leeftijd 16 zouden doen komen er ook zeker weten meer people. (doen ze nu op grote feesten toch ook al,waarom hier niet!?!?).
*En ga trouwens ook liever naar feesjes op zaterdag dan vrijdag.

idd! :yes:

op vrijdag kunnen gewoon heel veel ook niet! :S of gaan vroeg naar huis ivm met werken de volgende ochtend!

alleen...tja...chez gaat natuurlijk weer voor op de zaterdag :@
Waarschuw beheerder
de mensen die klagen over 10 euro die snappen dus gewoon niet wat het kost om een feest te organiseren.het meerendeel denkt waarschijnlijk dat het zwaar binnenlopen is maar dat valt nogal tegen .bv promotie kosten/dj kosten/zaalhuur/ geluid/ personeel. om maar even iets te noemen. denk toch is na ....
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat begrijp ik!

maar die 18+ regeling is toch niet nodig?
maakt mij niet uit dat die er ook rondhuppelen!
en zo heb je toch weer extra mensen! scheelt echt wel volgens mij!

Waarschuw beheerder
DJAX IT UP van miss djax ongelovelijk cd

Waarschuw beheerder
beetje off-topic he Tim :P

Waarschuw beheerder
ja
Waarschuw beheerder
Tis niet zo dat ze geen 10 euro voor een feesie willen betalen maar tis meer dat ze geen 10 euro willen betalen om naar rio te gaan.

Waarschuw beheerder
Dan doen ze het maar lekker niet...als het een goed feestje is komt het vast wel vaker denkik, plus dat diegene die niet gekomen zijn wat missen.
Waarschuw beheerder
donateur
Je betaalt ook geen €10,- voor Rio maar voor de dj's..

Waarschuw beheerder
Het is gewoon overduidelijk, Het zou heel wat oplossen als die 18+ regel er niet is en als het gewoon op zaterdag is!
Waarschuw beheerder
het is het beleid van rio,dus dat moeten we dan maar respecteren he . en nogmaals je betaalt NIET aan rio deze feesten staan los van rio en dus steun je niet rio met je aanwezig zijn maar de org van phase difference.
wij organiseren dit omdat er dus geen ruk te doen is in het dorp ,en dan krijg je dit. als er een andere lokatie was dan zaten we daar dus wel maar die is er niet,dus zitten we in rio.helaas kunnen we niks aan de 18 plus regel veranderen. pffff scent help me out want het dringt niet echt door geloof ik,en dan gebruik ik niet eens moeilijke woorden.
Waarschuw beheerder
maar voor alle mensen die het dan wel kunnen opbrengen have fun and relaxxx.

Waarschuw beheerder
mooi

Waarschuw beheerder
Ik heb het idee dat er nog zat lui komen hoor...of heb ik dat nu mis?

Waarschuw beheerder
komt hemaal goed!
sowieso :respect: voor de org. dat ze hier in E'oord dit organiseren :D
Waarschuw beheerder
donateur
precies!
jullie moeten het zeker hier niet bij laten hor! :no:
mare als jullie los van rio staan...moet die 18+ regeling dan nog steeds gelden?
Waarschuw beheerder
idd technodude al dat moeilijke gedoe zeg....
is er niks te doen in rio loopt iedereen te zeuren.
nu is er wel wat te doen en dan lopen ze nog te klagen wat willen jullie nou?????
ik ga me i i g goed vermaken vrijdag:D :bounche:
Waarschuw beheerder
donateur
dat lijkt me duidelijk ja! :D
Waarschuw beheerder
nou nona je haalt me de woorden uit de .......
het is gewoon nooit goed geluid is niet goed,ander geluid systeem,djs niet goed/geen grote naam,dan komt er een naam staat ie er komen de mensen niet. en maar zeiken he bv mn oma
is ziek mn kat heeft een zeer pootje etc etc.
scope moet draaien en weet je wat scope draait.hardcore beneden en er komt hardcore beneden.. nu heb ik een verzoek niet zeiken maar springen. en wat gebeurd er ................ wel dat weet ik zaterdag iig veel plezier allemaal bouw gewoon een feestje zonder al die saaie excuses. verzin maar iets om WEL heen te gaan alwas het alleen maar omdat er uberhaupt geen ene ruk te doen is hier. hahahahahahahahahahah . en ik wil 10 mm afgesleten rubber op de vloer vinden van het bouncen.i rest my case.
Waarschuw beheerder
en die 18 plus regel die heb ik echt niet bedacht hoor zo slim ben ik nou ook weer niet. dan moet je echt bij rio zijn.
Waarschuw beheerder
Ik geef je groot gelijk technodude!!!!!:D
Dat geklaag over niks.....
Jullie doen het (Y)...
En het DAK ER AF TEAM is i i g weer aanwezig...hihi
Waarschuw beheerder
aan jou heb ik tenminste wat haha way to go .

Waarschuw beheerder
Gelukkig zijn er maar een paar mensen die zeiken, en die hou je toch wel.. de meesten die ik ken zijn behoorlijk over Phase Difference te spreken :)

cu friday :bounce:
en ook van 23:00 tot 00:30 in de grote zaal zijn he :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ha die scope, gast kom gewoon om half 10 ofzo vrijdag
dan heb je nog ff de tijd he.
Waarschuw beheerder
scope zeurt niet die komt gewoon draaien hahaha

Waarschuw beheerder
Ben zekerz om 23:00 aanwezig :bounce:

Waarschuw beheerder
jow ronald ik ben d'r wat eerder jah!
Waarschuw beheerder
donateur
dikke bende! eerst werken tot 2:00 uur...geen smoes :P
dus laat me daarna maar wel gewoon naar binnen ok? :yes:
Waarschuw beheerder
ome DirQ is gezellig om 11 uur aanwezig, inclusief partytanga:D
Waarschuw beheerder
relexio ik probeer om 2 uur bij de deur te staan zodat je er nog in kan.
dat is ook weer zo een vage regel om 2 uur binnen zijn.

Waarschuw beheerder
dat doej e goed ome DirQ
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan! bedankt technodude! :D
helemaal (Y)
idd stomme regel! je wilt toch zoveel mogelijk mensen binnen hebben neem ik aan ja!

tot vrijdag! (zaterdag) :)
Waarschuw beheerder
all1 nu maar hopen dat de muziek vanaf 2 uur niet relaxter word:D

in mijn geval word het iig oppertjekneiter gaan:S
Waarschuw beheerder
chez gaat natuurlijk weer voor op de zaterdag

maar chez is leuk B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ej gasten...

We zijn het wel gewend dat mensen die nooit naar feesten gaan zeiken om een paar djnamen..gvd

ze zijn allemaal bekend (nationaal en regionaal) bijv alpha twins wie kent ze niet....dj guardian (thuisdj en ook landelijk bekend)..hardcore in de kelder <--- nu komt het ...met nog terror ook...NIET ZO ZEIKEN ZEG!

Ik wil dat zure emmeloord gevoel niet meer terug. Als ik de opties had om zon feest te gaan organiseren als Technodude (Ronald) en Scent (Gerrit) dan had ik het zeker wel gedaan. Die gasten regelen alles...met misschien nog een bijbetaling uit eigen zak zelfs! Ik heb hun verhalen gehoord, en geloof me...ze hebben groot gelijk!!!

Ik stel gewoon voor om vrijdag te komen en zwaar te gaan hakken/stuitere/roeie/slope en beuken ipv thuis op de bank te zitten janken dat je er niet in mag/kan of dat de locatie je niet aanstaat.....ik bedoel probeer het gewoon bij die DEUR!! Wordt je afgewezen ..jammer dan pas ga je naar huis (NIET EERDER)!! HET GELUID IS ZOIEZO SUPER!!

Aldus een zeer betrouwbare bron!

Skebbel <(-_-)>

Waarschuw beheerder
Ik vind alles best :D

Waarschuw beheerder
Tering zeg!
Zitten er hier nog meer mensen op dit forum dan vrijdag in Rio!?? Maakt mij geen ene reet uit, ben de eerst 2 feeziez niet geweest maar hoor alleen maar positieve verhalen dus vrijdag ben ik zekers aanwezig!
Het moet gewoon nog een beetje aanslaan denk ik, want ik weet zeker dat dit soort feesten erg gewaardeerd worden!
Het imago van Rio is jammergenoeg aan de minder-interessante kant doordat dit niet zovaak gebeurt.
Laten we gewoon gaan en laten zien dat :yes: HARDCORE in Emmeloord :yes: nog leeft hahaha komt er vast meer publiek en vast ook vaker feesten!
(en dan denk ik dat ik namens veel mensen spreek)

:) EXTREME TERROR :)

ps: En voor de mensen die nooit tevreden zijn, beter kom je niet, want zure gasten die aan de kant staan, staan alleen maar in de weg! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat is niet helemaal waar hoor er waren wel iets meer mensen.. maar het gaat de goede kant op.
Waarschuw beheerder
het gaat volgens mij helemaal goed komen(Y)
Gelukkig is het alweer bijna weekend!!!!:D
En als iedereen nou eens wat minder babbelt en wat meer feest komt het vast helemaal goed...hihi:D
Waarschuw beheerder
donateur
whoooeeii! :D
Waarschuw beheerder
simpel gezegd.. ik kom gewoon vrijdag en iedereen die wil komen die verschijnt wel, lijkt me vrij simpel!

maar even om op de kwestie terug te komen: wie heeft er bij de vorige editie een tijgertanga gevonden... in een enthousiaste bui ben ik die toen verloren:D

Waarschuw beheerder
Skebbel mooi geformuleerd maar roeien en slopen???? :S Dat doe je maar lekker zelf! :P

PS ik heb een tijgertanga gevonden van wie is die?

edit:o hij is al terecht hij was van dirk :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben van de partij in de Hardcore Area als alles mee zit :jaja:

:bounce:
ze moeten eens blij zijn in Emmeloord want ik hoor vaak van mensen uit Emmeloord dat er idd bijna niks te doen is .
Dus moeten ze zeker 25-02-05 op vrijdag komen want het word zeker weer een dolle boeldaarzo .ik heb er iedergeval wel weer erg zin aan .
tot vrijdag

Waarschuw beheerder
ckers!!!!!! gekke boel in rio vrijdag!!!!

het is al weer woensdag nog maar een paar avondjes partyflocken... heheh of doe gewoon lekker wat anders als je dat wil maar vergeet niet naar rio te gaan vrijdag en neem je vriendjes mee!!!
huh?!?!....
wat loop ik nouw weer vaag te brabelen dan???
maarja spreek jullie in rio mzzzlllss

Waarschuw beheerder
Klopt ja, en jij neemt mij mee. En ik ga daar gewoon possie hakken...nou maar hopen dat er ook veel terror gedraaid word.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er zeeeer goeie gevoelens over :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Om op zeker te gaan, hebben we voor de Hardcore/Terror kelder ook nog maar even een dikke geluidsset gehuurd. De organisatie heeft alles in het werk gesteld om er een dikke party van te maken, nu zijn de bezoekers aan zet.

Wij hebben er iig veel zin in..tot morgen allemaal.

Waarschuw beheerder
Whaha lachen. Ff vraagje hè...wie gaan er allemaal hier naar HARDCORE VS. TERROR...19 maart in Steenwijk/...

Waarschuw beheerder
Jullie hebben wel gigantisch veel over voor de party people.. nou hoop ik dat het echt vies druk word!! Jullie zijn echt goed bezig (Y)
Waarschuw beheerder
ach het gaat om het publiek he zonder mensen een lege zaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alpha Twinz waren ook zooo ernstig goed op Defqon 1 dit jaar... Ga zeker heen vrijdag..
Waarschuw beheerder
hoelaat komen Alpha Twins??? want ze moeten ook nog draaien in IJsseltein van 00.30 tot 2.00

Waarschuw beheerder
helaas johann,
kom jij hier komen ze niet naar steenwijk
hahahahaha....
Waarschuw beheerder
donateur
zal wel van half 4 tot 5 uur dan worden ofzo???
dat de alpha twins draaien...
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, Alpha Twins sluiten af van 3.30 tot 5.00 uur.
Waarschuw beheerder
PRESCHER!!! >>>> IK KAN WEL

tot morgen allemaal dan hè :)

heb er vet veel zin an!!

:respect: 2 the organisatie....nog beter geluid!! beter...

Sja..die kartonnen boxen van Rio mogen idd wel es vervangen worden ;)

Waarschuw beheerder
Jaja...feestjes in Loco zijn HARD, maarjah diegene die niet gaan missen gewoon wat. ;)

Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn de boxen in Rio voor de "gewone" avonden goed genoeg.. Als het lomper word gaan de kindjes huilen :-p
Waarschuw beheerder
ik zal het voorzichtig zeggen,,, het geluid van rio zelf is niet echt goed maar dat wat er vanavond staat is VET goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Joeheee! :)
Waarschuw beheerder
donateur
zwolle komt ook!!!! en we gaan knallllllllluuuuuuhhh.....

Waarschuw beheerder
Volgens mij word ut druk :-p
Waarschuw beheerder
donateur
moet ook!

Waarschuw beheerder
En dan hopen dat om 10 voor 2 de deur sluit zodat relaxio er niet in kan :-p
Waarschuw beheerder
ja heel leuk hoor allemaal die feesjes EINDELIJK in rio ma ik kan helaas niet komen deze x, snik! de vorige keren heb ik me iig wel flink vermaakt zeg ma!
nou jullie allemaal veel stamp-plezier van8 en tot de
volgende x dan ma weer!!

Waarschuw beheerder
iedereen is nu net terug van rio....en hoorde van hakke henkie datt vet was:P
Waarschuw beheerder
ik was er niet :( Sorry 8)

scope, hoe ging t? :D

en voor de rest, leuk feestje partypeople?? ;)

Waarschuw beheerder
Hey Carlientje :)

Ja het ging *LEKKER* :D Zenuwen waren gelijk over toen ik er stond.. Maar, je had geen zin meer? Tsss ;) Ophi was er trouwens ook niet..
Waarschuw beheerder
donateur
hehe :P nog net op tijd binnen! O:)
vies hard gegaan! :)
werd zeker lekker gedraaid en t geluid was ook weer (Y)

hoop toch niet dat dit de laatste editie was! :no:

Waarschuw beheerder
zwaar goed vermaakt daarzo....!!!!
maar dat geluid in de kelder kon duidelijk harder! voor de rest zwaar chill lekker gestuiterd bij SCOPE.

Waarschuw beheerder
ik zal het voorzichtig zeggen,,, het geluid van rio zelf is niet echt goed maar dat wat er vanavond staat is VET goed.

Heb me wel vermaakt. Was een raar feest, heel anders dan ik gewend ben. Alleen in de kelder was het geluid niet erg hard, en boven juist wel. Dat was er verrot dus VET goed?
Waarschuw beheerder
zo de tering, X-saviour knalde wel door hoor.. wat een fantastische platen....

Waarschuw beheerder
haahaa die sinke vond het allemaal weer fantastisch
hahahaha...
alleen jammer dat we op het eind nog maar met zn vieren over waren beneden.
Waarschuw beheerder
ja, iedreen zeiken dat t hard moet, gaat t hard, en dan bedoel ik ook echt hard, dan sta je ineens met ze 4en :S

maar ja met ruimte s ook nix mis:P

Waarschuw beheerder
beneden wel
Waarschuw beheerder
teKKKKKno Sinke!!?!!?!?!?
Waarschuw beheerder
donateur
ja en op t laatst gaan ze allemaal wel de :bounce:vloer op!
Waarschuw beheerder
je had geen zin meer? Tsss ;)

jawel, juist wel 8) , alleen gingen mijn vriendinnetjes naar de bottom :S , tis maar wat je leuk vind, en ik ging mee, of nou ja, ik begeleide ze naar de deur ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, geluidsset beneden klonk niet zo vet als dat het zou moeten. In de versterker was iets kapot gegaan en daardoor was het geluid een stuk minder daar, jammer. Verder wel leuke avond alleen idd zo rustig dat we het niet meer gaan doen, hebben die klagers tenminste weer recht tot klagen dat er niets te doen is. Jammer, we hadden nog leuke plannen maar met 150 man in een zaal voor 1000 man bouw je niet echt een feestje. Dus Emmeloord, welterusten verder. Wel iedereeen bedankt die toch geweest is en voor een leuke sfeer zorgde.
Ohja, en iemand die Lonsdale draagt is niet meteen een wazi....
Waarschuw beheerder
donateur
ja, ik snap jullie daar zeeker wel in! t was weer veeeel te rustig! had opzich toch wel meer mensen verwacht! :S t zijn ook steeds dezelfden die erop af komen volgens mij en dat is gewoon niet genoeg! :no:
iig bedankt voor die 3 feesjes! waren zeker goed te doen! :yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
als er wat te regelen valt voor de zaterdagen kan je rekenen op een dikke opkomst gerrit..
Waarschuw beheerder
balen man dat jullie het niet meer gaan doen, ma ik begrijp het wel hoor!

ik vond het iig wel top feesjes! ik heb me wel vermaakt!
en ik hoop dat jullie het ooit nog zo ver krijgen dat jullie hier op zaterdag kunnen komen want dat komen er vast meer partypeople op af!!

/<uz

Waarschuw beheerder
ja klopt het is wel jammer....

Waarschuw beheerder
gewooon op de zaterdag, hardcore/terror boven...al die andere shit onder + wat extra boxen voor goed geluid beneden...boven was wel goed. Beetje meer reclame enzo...dan komen er zat lui.

Waarschuw beheerder
Hardcore terror dus gewoon beneden dan he, lijkt me duidelijk :P

Waarschuw beheerder
Echt niet!!!...maar zelf weten.
Waarschuw beheerder
het ligt echt niet aan de reclame, 10.000 flyers en een 500 posters als dat niet helpt dan weet ik het niet meer .
het verspreidings gebied is ook groot genoeg. de mensen nemen gewoon niet de moeite om te komen jammer dan ..

Waarschuw beheerder
Omdat het de bekendheid nog niet heeft. Geduld is een schone zaak;)
Waarschuw beheerder
dat zal best maar drie feesten met verlies draaien dat trek je niet in deze tijd hoor.en de lokatie eigenaar zegt dan ook eh dit was de laatste keer.er zit gewoon geen vooruitgang in.dat kun je naar 3 keer wel beoordelen hoor.
ik vind het jammer maar helaas...geduld is een kostbare zaak. wel wil ik skebbel nog ff bedanken voor zn medewerking, dus bij deze dan bedankt voor het helpen met flyeren. en de licht man in spe ook bedankt hahaha.

Waarschuw beheerder
Nou...voortaan allemaal naar Loco in Steenwijk dus;)
Waarschuw beheerder
moeten we idd ook weer ns heen ja. binnenkort kom k vast wel ns langskoekelekoekeloeren daar denk k zo:D

Waarschuw beheerder
Kijk maar wat er bij Loco op de agenda staat...genoeg;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap ook niet hoe t komt :no:

Waarschuw beheerder
...de licht man in spe ook bedankt hahaha.

Ruud! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
De foto's staan online.....

Waarschuw beheerder
Welke site...?
Waarschuw beheerder
donateur
Welke D8 je????

Pf natuurlijk!

Waarschuw beheerder
Ok, lache...ik ga meteen kijken(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuke fotos jewe,ik heb er alvast een in gebruik thanks.

Artiest Menazor
Waarschuw beheerder
donateur
wie was dat meisje met roze rokje aan en met die parelarmband?