Ik heb ooit een keer een rekening gehad van 800,- gulden was dat toen. daarna nooit meer. Ben heel lang aan het betalen geweest toen. Nu heb ik een abbo met heel veel belminuten. zo'n sim only van t-mobile (je kunt beter 1 keer geld uitgeven voor een losse telefoon als elke maand 10 a 15 euro extra te betalen voor de foon die je zogenaamd gratis krijgt). Ik heb nu 6 uur bellen voor 17.50. maar ga hem verhogen, want had nu een rekening van 45 euro. Dus 6 uur bellen voor 17.50 en 2 uur extra voor 27.50. Dus even opwaarderen. Ben met duurste abbo 35 euro kwijt voor heel veel bellen.
Daar kan een vaste telefoonlijn van de kpn niet ens aan tippen. Daar is het abbo geld al zoveel zonder maar 1 keer gebeld te hebben
gemiddeld € 10,- in de maand met een prepay kaartje
ben nie zo'n beller, meestal alleen maar gesprekjes van ongeveer 30 sec. om even iets af te spreken ofzo
en thuis gewoon met de huistelefoon bellen natuurlijk
2000 gulden
Lekker bellen naar je nieuwe vriendje met je huistelefoon naar mobiel
en was toen nog student
250 euro, tja een mobieltje is handig.. maar t mag af en toe wel iets goedkoper
Mijn eerste mobiele rekening was 700 gulden toen
Sindsdien bel ik bijna nooit meer iemand
Maar heb gebeld kan nooit kloppen.. wat blijkt nu.. er is over de 345x naar smsdiensten gesmst met mijn nummer..
Ze zijn het nu na et checken.. hoop dat k een engeltje bij me heb zitten en dit klote bedrag niet hoef te betalen
Zo rond de 140 eurie elke maand, maar heb alleen maar een mobiel
om en nabij de 40 euri
ik laat me zoveel mogelijk bellen : telefoon 2 keer over laten gaan of heel snel zeggen 'wil je me terugbellen?' en dan ophangen
oh nee wacht, mijn hoogste was geloof ik iets van 93 euro
maar meestal zit ik dus rond de 40
laatste aanpassing
damn, wat een bedragen allemaal, zo een orange-, telfort- of kpndirecteur zal wel in een hele vette kar rondrijden als je dit asllemaal leest, ik moet me helaas ook aan deze lijst toevoegen met een 230 euro....that hurts..
de eerste rekening. die was 600 een een beetje gulden toen der tijd. Dat was zo'n ramp dat ik vanaf dat moment alleen emergency calls dee en vanaf dat moment was het 60 gulden. Nu nog steeds rond de 30 tot 40 p/maand is meer als zat.
tja...het kan ook zo zijn dat mensen met een hoge rekening meer sociale contacten hebben dan andere met een rekening van 20 euro...
Mocht dit niet zo zijn is het mischien wel een idee om workshops te gaan geven over het beperken van je belkosten ...gat in de markt