hier een screeniej
http://img455.imageshack.us/img455/8025/foutje9ei.jpg
de link naar de pic
effe patch erover heen
zie www.mess.be voor diverse patches
Valt het te regelen dat ik WEL (net als alle andere mensen) kan aanmelden bij messenger? Al vanaf vanmiddag is de service niet beschikbaar! Alleen bij mij lijkt wel!
messenger geeft aan dat de service tijdelijk niet beschikbaar is.meld ik me op een ander adres aan,doet hij het gewoon wel
hoe kan dat?
Spuit 11 !!!
zoals iedereen weet is er bij msn de mogelijkheid om elkaar bestanden te sturen.
nu heb ik de laatste paar dagen 1 probleem.
elke x als iemand een bestand naar mij stuurt
en het bestand is klaar..
dan klik ik in het gesprekvenster op het bestand om het te openen..en krijg ik het volgende in beeld.
door veiligheidsredenen kun u het volgende bestand niet openen.
- bestand -
klik hier voor help.
volgens mij heeft het te maken met de firewall....
maar als het weer gebeurt zal ik ff een screenshotje maken..
alvast heel erg bedankt..
oke
en hoe kan het dat als je een mailtje hebt, en je ziet dat via msn, dat je dan op dat venstertje klikt zodat je automatisch doorgeschakeld word naar je hotmail
dat je dan je gegevens moet invullen, vroeger kon je toch gewoon zonder dat meteen je hotmail inkomen?
en hoe kan het dat als je een mailtje hebt, en je ziet dat via msn, dat je dan op dat venstertje klikt zodat je automatisch doorgeschakeld word naar je hotmail
dat je dan je gegevens moet invullen, vroeger kon je toch gewoon zonder dat meteen je hotmail inkomen?
kreeg zojuist een mailtje, waarin stond dat je vanaf 1 november moet betalen voor msn en hotmail, maar als je dit mailtje doorstuurt dan hoeft dat niet, geloof je dit niet kijk maar op msn.com, als je dit doet word je msn poppetje blauw
nou ik kijken zie dus niks staan he op msn.com, nog meer mensen zo'n mailtje gekregen.
waarom lach je je fucking ass off dan??
omdat het niet waar is waarschijnlijk.. ik geloof er ook niks van, ik heb ook niks doorgestuurd hoor, vroeg mij alleen ff af of meerdere mensen zo'n mail hadden gekregen
hallo als ik msn wil starten
staat er gelijk mijn email om aan te melden
maar daaronder staat ander emailadres..
en daar staan de emails in die andere mensen hebben gebruikt
hoe kan ik die allemaal verwijderen?
als ik dit doe
Voor Microsoft Windows XP:
Klik in het hoofdvenster van MSN Messenger in het menu Extra op Opties. (Als er boven in het gespreksvenster geen menubalk wordt weergegeven, is het vensterkader misschien verborgen. Klik op in de linkerbovenhoek van het venster of druk op ALT om het te herstellen.)
Klik in het linkervenster op Algemeen.
Klik onder E-mailaccounts en wachtwoorden op Wijzigen.
Namen aan je lijst toevoegen:
Klik op Toevoegen
Typ je netwerklocatie, gebruikersnaam en wachtwoord.
Klik op OK.
Namen uit je lijst verwijderen:
Klik op de naam die je wilt verwijderen.
Klik op Verwijderen
Klik op OK. (er is geen ok knop )
Klik op Sluiten.
Klik op OK
en wat wil je hier mee zeggen ?