UberLiefSlette 8 februari 2005 13:23
ik snap niet waarom jullie die jongen zo afzagen..
ik denk dat jullie de vraag niet begrijpen.. dat blijkt weel weer uit de opmerkingen..
de vraag is.. hoe wij, als Nederlander om zouden gaan met het cultuurverschil..
is dat nu zo een moeilijke vraag...
mijn mening.. ik ga daar niet mee om. als vrienden, buren, bekenden, geen probleem, over het algemeen prima betrokken mensen.
voor in een relatie met een mocro, met een duidelijke islamitische achtergrond, normen en waarden.. no way.
in de islam staat de vrouw beschreven als belangrijk, zou ze respect moeten verdienen, maar in werkelijkheid werkt dit anders.
geen probleem. de vrouw kan hier zelf voor kiezen. ik kies hier absoluut niet voor.
daarbij ga ik ervan uit dat trouwen is omdat je van iemand houdt, en dat dit niet bepaalt kan worden door je ouders..
dan nog een ander punt.. marrokaanse mensen zeggen vaan gediscrimineerd te worden.. maar wat doen jullie met ons op het moment dat wij goed genoeg zijn voor de seks, maar te min om er mee te trouwen?
wel een beetje krom toch
Eindelijk een normale reactie, ik snap wat je bedoelt maar die stel die het verpesten voor de rest is toch jammer ja toch, niet iedereen is zo, en hoezo als ik even met iemand ben geweest betekent dat dat ik diegene heb gebruikt?
En trouwens hoezo ben ik fake dan