Partyflock

Forumonderwerp · 745667
Waarschuw beheerder
Pistolen Paultje overleden

Uitgegeven: 7 februari 2005 12:32
Laatst gewijzigd: 7 februari 2005 12:43

AMSTERDAM - Paul Wilking, beter bekend als Pistolen Paultje, is maandagochtend in zijn woonplaats Amsterdam overleden. Hij is tachtig jaar geworden. Dat bevestigde een woordvoerder namens de familie.

De geboren en getogen Amsterdammer Wilking stond bekend als een kleurrijk figuur in de Amsterdamse onderwereld. Vooral in de jaren zestig handelde hij actief in wapens. Hoewel de naam Pistolen Paultje nog bij velen in het geheugen staat gegrifd, leefde hij de laatste jaren teruggetrokken in de Van Breestraat met zijn vrouw Rietje en zijn twee katten.

Op zijn website wordt Wilking wel omschreven als een 'goeie boef'. "Hij zou relaties hebben bij de BVD, een spion zijn voor vreemde mogendheden, berucht smokkelaar zijn van wapens, handelen in verwerpelijke afluisterapparatuur en een diplomatiek paspoort bezitten."

Tegelijkertijd zette Pistolen Paultje zich in voor de dieren en richtte hij in 1968 de 'Organisatie ter Bestrijding van Wreedheden jegens het dier' op. Vorig jaar riep de Dierenbescherming hem uit tot Dierenbeschermer van het Jaar.

Mooie man :-D

Waarschuw beheerder
:X

Waarschuw beheerder
al was paul niet zo`n hele grote penose, dat waren mensen zoals Frits van de wereld en Maupie Caransa

:vaag: Penose is onderwereld, en hoe kan een persoon nou onderwereld zijn? Je ken er wel in zitten.

Waarschuw beheerder
zucht

zou heten die oudjes, ouwe amsterdamse penose

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
R.I.P bradda Paul

ik heb ook pipa

Waarschuw beheerder
R.I.P bradda Paul

ik heb ook pipa

:| En nu in het Nederlands
Waarschuw beheerder
donateur
ppfffff die urban gansta zet ze eiegn echt voor lul in ze eigen tekst...

maar daar kwam ik hier niet voor ..

RiP paulus
Waarschuw beheerder
Ja Paul wist hoe het moest, die pipa's moet je gewoon verkopen en die bouchans is voor jou, levuhh

Hij hadschijt, ik zal mij pipa 1 x knallen voor hem vnvd, RIP PP

Waarschuw beheerder
donateur
ik lig hier helemaal in een scheur.

er is een crimineel doodgegaan,die een "goede"naam heeft opgebouwd omdat hij-naast zijn criminele daden-zo stom als een koe was.
een vriendschap had opgebouwd met Bassie,die de arrogantie heeft uitgevonden en ook commercie-hij schijt trouwens op kinderen en laat dat ze ook merken-.

Maar hij is een ware vent als je aan de dieren kwam.

Wel jongens misschien was de moordenaar van Pim ook zo`n liefhebber van dieren en was hij daarom zo crimineel geworden om tot zijn daad over tegaan?

Het verschil is alleen dat bij Paultje bloed via via aan zijn handen kleefde en bij Volkert direct.

jammer dat die man dood is,maar degene die slachtoffer zijn geworden doordat hij zo makkelijk wapens leverde komen er niet mee terug.

ga hier verdomme om een crimineel zitten te janken.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben tegen onderdrukking en daarom leverde ik aan landen die voor hun vrijheid vochten: Kongo. Algerije, Guatamala, Cuba, Angola en Griekenland. Ik was en ik ben geen gewetenloze schrurk die alles voor geld doet. Smokkelen noem ik geen misdaad. Mensen willen elkaar nou eenmaal vernietigen. Dat hebben ze altijd gedaan en dat zullen ze altijd blijven doen. En als ik ze geen wapens lever dan doet een ander het wel.

Hetzelfde als hij ineens denkt een antiek wapen verkocht te hebben en daar werd iemand mee afgerekend,hij koopt het terug en geeft het aan de politie.....ja,natuurlijk hoe bouw je jezelf in.
Denk je nu echt dat hij een website opzet met ja,ik ben een crimineel en ik vond het lekker?

Dus daarmee praat je je wapenhandel goed.

Waarschuw beheerder
PP :respect:

Waarschuw beheerder
gabbermamma, trek je geitenwollensokken uit en zet je sandalen de deur uit

iedereen is crimineel

Waarschuw beheerder
donateur
Praat voor jezelf Willem 020.

mijn geitenwollensokken zitten heerlijk en de sandalen staan goed bij Lonsdale dus ik hou het zo.
Waarschuw beheerder
Criminal stylo :respect:

Waarschuw beheerder
goeie dierenbeschermer (Y)