Partyflock

Forumonderwerp · 744901

flup³ is nazi
Artiest Epox
flup³ is geen nazi Rudy is zielig :yes:

Rot op mang
ga je zelf ff pesten ofsow

Fake

mense zijn dus nazi,, als ze andere muziek als hardcore geen donder aan vinde :S,,

erg triest :yes:
laatste aanpassing

Net als jij

ga een jonko smoke ofso

Al gedoet mang

Strak hellllllllllllraiser

50 cent sucks!
cypress hill en wu tang zijn de poep!

vind 50 cent te commercieel maar kan er wel naar luistere....

AIGHT ik ben een landverader(Y)
ik ben mezelf.....

in tegenstelling tot een aantal prullenbakken hier, die de wereld willen verbeteren door hun principes op een forum te laten horen.....
laatste aanpassing

ja ik weet wel wat je bedoelt,, ik ben zelf ook anti-nazi,,

maar soms heel soms kan ik ze best begrijpe hoor,, maar hoe ze er na handelen dat is de verkeerde doelstelling daar aan toe :yes:

maar zoals ik al zei soms kan ik ze best begrijpen, zoals afgelopen jaren hier in NL, Zinloos geweld meeste gebeurt door allochtonen, roof overvallen en schiet-steek partijen, verkrachtingen en moord,, 9 van de 10x is het een allochtoon

dan heb ik het ook wel even van gvd het zin altijd die buitenlanders waar of niet ?

2 Nick:

kijk jij zegt het goed (Y)
laatste aanpassing
d force met jou kan ik praten, heb gewoon hekel aan al die wannabees die meelopen met de rest omdat ze dan stoer zijn enz

Dikke onzin

Dat alles door allochtonen word gedaan

Maar nu ontopic godverdomme

wannabee nazi aka WAZI :@ !!

wat ik nog erger vind dan nazi !

maarja je blijft zulke figuren houden je doet er niks tegen en je kunt ze ook niet tegenhouden netsoals radicale moslims
precies hetzelfde maarja ik kap hierover te reagere

ltr

gr D,

Hi there sad nijverdal-loser, I smell....... EEN BAN VOOR HET LEVEN :yes: !!!!!
nijverdal-terror = fakeeeeee

k denk dat jij toch is de film "Der Untergang" moet zien , kijken of je nog zo praat.

k heb liever veel vrienden die buitenlands zijn (heb k ook wel een paar) dan een vriend die iemand zoals jou is.
krijgen we dit weer :/

laat die jongen maar zelf inzien dat die een drol is....

je verandert hem toch niet doorhem massaal met zij n alle af te zeiken.

50 was het onderwerp!
DAnny jonge, ga nou niet schijnheilig doen want ik ken jou langers als vandaag!

Gna gna gna
ok nick: , je hebt wel gelijk :)... hij zal wel gewoon gebanned worden... terug naar 50, k vindt niet al z'n nr's slecht maar als k het een paar keer gehoort heb ben ik er meestal toch wel op uitgekeken.
vind hem persoonlijk iets overdrijven over zijn rijkdom macht en shit. mag wel iets meer inhoud in zitten...

maar zitten af en toe wel vette beats in zijn nummers (Y)
laatste aanpassing

Zou ik ook doen

Idd 50 Cent was de topic ('k heb weer veel te veel typ-energie verspilt aan zo'n baby-nazi)

Ik begin zijn platen steeds meer te waarderen. Het is na In Da Club,zeker met PIMP, effe een tijdje minder geweest maar door z'n samenwerkingen met Shady en The Game ben ik weer al zijn stuff gaan herzien en vind het nu toch eigenlijk best wel lekker.
laatste aanpassing

Dat nieuwe nr heerst
beste nr van 50 vink zoiezo if i can't