cypress hill en wu tang zijn de poep!
vind 50 cent te commercieel maar kan er wel naar luistere....
AIGHT ik ben een landverader
vind 50 cent te commercieel maar kan er wel naar luistere....
AIGHT ik ben een landverader
ik ben mezelf.....
in tegenstelling tot een aantal prullenbakken hier, die de wereld willen verbeteren door hun principes op een forum te laten horen.....
in tegenstelling tot een aantal prullenbakken hier, die de wereld willen verbeteren door hun principes op een forum te laten horen.....
laatste aanpassing
bla bla bla
ja ik weet wel wat je bedoelt,, ik ben zelf ook anti-nazi,,
maar soms heel soms kan ik ze best begrijpe hoor,, maar hoe ze er na handelen dat is de verkeerde doelstelling daar aan toe
maar zoals ik al zei soms kan ik ze best begrijpen, zoals afgelopen jaren hier in NL, Zinloos geweld meeste gebeurt door allochtonen, roof overvallen en schiet-steek partijen, verkrachtingen en moord,, 9 van de 10x is het een allochtoon
dan heb ik het ook wel even van gvd het zin altijd die buitenlanders waar of niet ?
2 Nick:
kijk jij zegt het goed
maar soms heel soms kan ik ze best begrijpe hoor,, maar hoe ze er na handelen dat is de verkeerde doelstelling daar aan toe
maar zoals ik al zei soms kan ik ze best begrijpen, zoals afgelopen jaren hier in NL, Zinloos geweld meeste gebeurt door allochtonen, roof overvallen en schiet-steek partijen, verkrachtingen en moord,, 9 van de 10x is het een allochtoon
dan heb ik het ook wel even van gvd het zin altijd die buitenlanders waar of niet ?
2 Nick:
kijk jij zegt het goed
laatste aanpassing
d force met jou kan ik praten, heb gewoon hekel aan al die wannabees die meelopen met de rest omdat ze dan stoer zijn enz
wat is onzin
krijgen we dit weer 
laat die jongen maar zelf inzien dat die een drol is....
je verandert hem toch niet doorhem massaal met zij n alle af te zeiken.
50 was het onderwerp!
laat die jongen maar zelf inzien dat die een drol is....
je verandert hem toch niet doorhem massaal met zij n alle af te zeiken.
50 was het onderwerp!
DAnny jonge, ga nou niet schijnheilig doen want ik ken jou langers als vandaag!
nijverdal terror!!!!!
vind hem persoonlijk iets overdrijven over zijn rijkdom macht en shit. mag wel iets meer inhoud in zitten...
maar zitten af en toe wel vette beats in zijn nummers
maar zitten af en toe wel vette beats in zijn nummers
laatste aanpassing
Idd 50 Cent was de topic ('k heb weer veel te veel typ-energie verspilt aan zo'n baby-nazi)
Ik begin zijn platen steeds meer te waarderen. Het is na In Da Club,zeker met PIMP, effe een tijdje minder geweest maar door z'n samenwerkingen met Shady en The Game ben ik weer al zijn stuff gaan herzien en vind het nu toch eigenlijk best wel lekker.
Ik begin zijn platen steeds meer te waarderen. Het is na In Da Club,zeker met PIMP, effe een tijdje minder geweest maar door z'n samenwerkingen met Shady en The Game ben ik weer al zijn stuff gaan herzien en vind het nu toch eigenlijk best wel lekker.
laatste aanpassing