Partyflock

Forumonderwerp · 744760

Dag mensjes...

Ik heb voorheen als eens eerder een topic over dit onderwerp geopend ( https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/611570 maar das al weer 467 dagen geleden en ik vind dat er nog wel meer zieke ideeën bestaan dan de toenmalige 157 reacties..dus bij deze: Leef je uit! ;D

Enne...alleen zieke geesten mogen reageren hè!

Ik ben benieuwd.... :D
de ergste straf? gedwongen om de rest van je leven siamese tweeling te moeten worden met deze heino..
laatste aanpassing

Haha dat valt reuze mee jongen, ik ben niet zo erg als ik eruit zie ;p
whoehahahahahaha

smokey :lief: :[

woesj
weet er 1..

1 nacht in bed met smokey!!!!!!!!!!!!!!

(en nee gelukkig geen ervaring ermnee)
gehe... vetnek de gekste

de ergste straf? gedwongen om de rest van je leven siamese tweeling te moeten worden met deze heino ...

:X:X
laatste aanpassing
:[ smokey is sowiezo de ergste straf voor de wereld sinds hitler :[
schizo, gewoon stoppen met tikken, en voorbereiden op die pijpbeurt die je me gaat geven :[
veel jeuk en korte armpies

Haha ik moet zeggen mensen, het niveau qua antwoorden ligt wel een stukJE lager dan in `t andere topic ;p

Zal vast aan het tijdstip liggen :D
umh uhm

zaterdag naar limburg moeten voor carnaval

:(

help :(

schizo, gewoon stoppen met tikken, en voorbereiden op die pijpbeurt die je me gaat geven:/

Mhuahaha, daar ben ik me al een week op aan het voorbereiden.. Medicatie is verhoogd, psychiater is geboekt
laatste aanpassing

Tja das ook een behoorlijke zieke straf idd ;)
is geen straf... want ze wil het zelf B)

Tja das ook een behoorlijke zieke straf idd ;)

:respect:

Neles, je dwingt me er zowat toe :[
of iemand ze oren deraf snijden, dan ze neus, dan stuk voor stuk je vingers, dan ze tenen, en ze tepels, en dan ff pijn laten lijden, en dan bloed ie vanzelf wel dood ...:)

of iemand ze oren deraf snijden, dan ze neus, dan stuk voor stuk je vingers, dan ze tenen, en ze tepels, en dan ff pijn laten lijden, en dan bloed ie vanzelf wel dood

Kijk das nou een goed begin (Y)
whehehe
of iemand ondersteboven aan een boom hangen en dan een dartbord op ze rug tekenen en dan darten met brandende dartpijlen , wheheheh (6)
Floepsiej?

Je leek me zo een lieve, leuke meid..

:X
iemand vastbinden op een tafel van RVS, aan het eind (bij zijn tenen) een gasbrander met een grote blauwe vlam zetten, en die netzolang op zijn voeten zetten tot die voor geheel met 3egraads brandwonden bedekt zijn...
en dan zet je em een stukje hoger... op de schenen... en daarna de knieën... en daarna nog een stukje hoger...

en vlak voor je bij zijn kruis bent, gooi je eerst nog wat zout over zijn benen...

daarna zijn kruis... middel... borst... etc.. :)

lijkt me behoorlijk fucked up om zo dood te moeten gaan, vooral als het gerekt wordt over een paar uur
hahaha ja ben ik ook wel, bedenk alleen de ergste straf ooit haha

Dat is ook een leuke ja H totDeMacht3 :D (Y)

lijkt me behoorlijk fucked up om zo dood te moeten gaan, vooral als het gerekt wordt over een paar uur

ff uittesten? O:)

Hehehe...dan zeg ik bluf?

ff uittesten?

zodra die mijn voeten ruikt geeft ze al op, trust me

Ben blij dat je zelf toegeeft dat je een stinkerd bent :[
een pedofiel (iemand anders gun ik niet deze pijn)
vast binden op een paal , en dan een meter of 6 een vuur aansteken dat langzaam zijn kant op gaat.
Mag best wel 2 dagen duren voordat het bij hem is, en dan net buiten handbereik een brandblusser zetten :yes:
iemand vastbinden met zijn handen op de rug, en dan zet je een goede vriend van hem op ze schouders aan een galg en als die dan wegg gaat hangt ie ze eigen vriend op

mjaa... das ook wel een fijne idd.
laatste aanpassing
ik heb zojuist de ergste straf bedacht...

niets kan hier tegen op lijkt me...

dwing iemand om te kiezen tussen 2 geliefden (kinderen, ouders, broers, whatever)... 1 daarvan mag blijven leven, en de ander zal bloederig sterven voor zijn ogen
had ik niet van jou verwacht floeps
oeeehhh hard!!

of iemand ze oren deraf snijden, dan ze neus, dan stuk voor stuk je vingers, dan ze tenen, en ze tepels, en dan ff pijn laten lijden, en dan bloed ie vanzelf wel dood ...

Zijn oren....zijn neus...dan stuk voor stuk JE vingers
Ik vraag me af waarom ik me eigen vingers eraf zou snijden??

maar ontopic: Iemand levend in verse varkenshuiden inpakken en dichtnaaien tot aan de nek, en dan in de felle zon in de sahara neerleggen. Het krimpen doet het werk vanzelf.

dwing iemand om te kiezen tussen 2 geliefden (kinderen, ouders, broers, whatever)... 1 daarvan mag blijven leven, en de ander zal bloederig sterven voor zijn ogen

oeh ja, dat veroorzaakt ongetwijfeld braindamage :yes: ;D
laatste aanpassing
hahaha jongens !!! ik maar maar een geintje! haha echt!
Zijn oren....zijn neus...dan stuk voor stuk JE vingers
Ik vraag me af waarom ik me eigen vingers eraf zou snijden??

oeps foutje hahahahaha:P
H TotDeMacht3, jij maak er wel een erg familiadrama van.

Laten we het houden bij het straffen van dader alleen
een rat op iemands buik zetten, en dan een emmer eroverheen en dan de emmer warm maken, dan gaat de rat een uitweg graven (6)
piotek 4 februari 2005 01:36
H TotDeMacht3, jij maak er wel een erg familiadrama van.

Laten we het houden bij het straffen van dader alleen

dat staat nergens... ergste straf is ergste straf
vind ik ook
Oké is waar, maar laten we het houden op straffen van de dader alleen.

Ophangen en uit laten drogen?? :yes:
voor de leeuwen gooien
ook zo leuk..... door 4 paarden uit elkaar laten trekken!

en de resten vermalen tot gezond veevoer!