Partyflock

Forumonderwerp · 744642
Waarschuw beheerder
Wij hebben net de zomervakantie geboekt naar Albufeira.
Nu wilde ik graag weten of er hier mensen zijn die daar weleens geweest zijn wat hun ervaringen zijn en wat de aanradertjes enzo zijn!!!

Waarschuw beheerder
Albufeira is opzicht wel een mooie plaats enzo maar het uitgaan valt er toch (zwaar)tegen. Persoonlijk zou ik het niet aanraden er naartoe te gaan.
Waarschuw beheerder
Wat viel er tegen dan ???
was het duur ??
of geen leuke bars of discotheken
en wat kan ik er een beetje verw88 dan?

Waarschuw beheerder
was redelijk prijzig en die uitgaansgelegenheden waren niet zo spetterend. Dus dit jaar gaan we weer naar Kreta. Maar in elk geval een fijne vakantie
Waarschuw beheerder
Ja wij zijn hiervoor 2 jaar achter elkaar naar kreta geweest dat was super maar we wilden nu eens iets anders.
bedankt voor de info en jij ook een fijne vakantie!!

zijn er nog meer mensen met ervaringen van uit albufeira??
Waarschuw beheerder
Albufeira zit vol met barretjes/pubs en danscafés. In het oude centrum zitten bloopers en dat soort feestcafés. Er wordt veel hiphop/top 40 gedraaid.

Voor een echte discotheek moet je naar Vilamoura met een bus/taxi, qua muziek is dit ook voornamelijk hiphop/top 40.

Prijzen zijn tegenwoordig gewoon.. tsja prijzig. Publiek is Portugees/ Engels (vandaar de pubs..) en tegenwoordig steeds meer Nederlanders.
Waarschuw beheerder
Ik wist niet dat er ook nog barretjes enzo zaten in het oude centrum.
DE uitgaansgelegenheden lagen toch allemaal op "de Strip"
ben benieuwd want had er zelf ook al niet zon goed gevoel over en nu hier ook al verschillende niet al te positieve reply's
ben benieuwd
nog mensen ervaringen??
ik hoorde wel dat je er de mooiste stranden van europa hebt!! is dat waar?
Waarschuw beheerder
ja "de Strip" is inmiddels enorm uitgebreid, daar kun je echt een tijd mee zoet zijn :) Waarschijnlijk zit je daar ook met je hotel?? (Praia da Oura)

Maar in het oude gedeelte van Albufeira ('zo'n 5 minuten met de taxi/of het treintje) is het ook erg gezellig. Je kunt sowieso lekker eten in Albufeira!

Ik vind de stranden echt geweldig, de zee is wat minder (je zou nog wel es wat zeewier aan kunnen treffen hahaha ik háát dat) maar goed das niet altijd zo.

Ik vind Portugal gewoon leuk.. ga er graag ieder jaar naar toe.
Waarschuw beheerder
ja we zitten 300 meter van de strip vandaan.
en dat eten komt dat mooi uit want daar hou ik wel van
we gaan gewoon overal een kijkje nemen!!
bedankt voor de info!
Waarschuw beheerder
nog mensen nog meer ervaringen daar??
of adviezen en tips??
Waarschuw beheerder
wij gaan ook naar albufeira deze zomer, zijn present met een groep van 8 man, we gaan 29 juli weg en blijven 2 weken.
Wat het uitgaansleven betreft, geen flauw idee, zal vast wel wat zijn...maken er gewoon wat moois van!
Heb vernomen hierzo dat kadoc en locomia goed te doen zijn, dus gaan we daar een kijkje neme dacht ik zo :)

Waarschuw beheerder
Ik vond uitgaan wel leuk in portugal, in de strip..

niet zwaar stampen ofzo maar best te doen hoor!!!!

Best leuke tenten en leuke mensen en ook de muziek vond ik
wel ok..

dus have fun :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben er tijdens het EK geweest en ik vond het erg gezellig daar. We zaten in een hotel vlak bij het oude gedeelte en de strip was ook maar 5 minuten met de taxi. Ik heb me daar goed vermaakt, vooral in het Hollandse cafe en al die barretjes op de strip. Het uitgaan daar is dus ook oke!
Ik zou zo weer terug willen!:D
Waarschuw beheerder
Kadoc is een goeie tent.
In het hoogseizoen kun je daar namen als Dave Clarke en Jeff Mills verwachten. Dus niet verkeerd

Waarschuw beheerder
vooral in het Hollandse cafe

jaaa die was cool he... hoe heette die nou ook al weer... ??
Waarschuw beheerder
Ricky's Bar??
Waarschuw beheerder
Uuh.. Weet ik ff niemeer.. Maar het was in het oude gedeelte, langs zo'n pizzaria geloof ik!
Echt gezellig:)

Waarschuw beheerder
ja ik was daar ook veel toen.. echt een leuke tend.. en idd.. rickys bar!!! wahahaha superrrr
Waarschuw beheerder
Nou dan gaan we daar eens kijk thanks 4 the info

Waarschuw beheerder
Hallo!
Ik ga deze zomer ook voor de 1e keer naar Albufeira, met mijn vriend en nog een ander stel. Mijn broer was er vorig jaar geweest, en heeft daar een hele leuke vakantie gehad. Er is voor ieder wat wils. En wat uitgaan betreft waren er inderdaad veel barretjes volgens hem, en dat spreekt mij persoonlijk wel aan!
Wij gaan 23 juli, voor 8 dagen. Het stelletje waar we mee samen gaan blijven 11 dagen.
Wanneer gaan jullie?
Waarschuw beheerder
Ik ben een aantal jaar geleden in praia da oura geweest, 5 min met de auto vanaf albufeira dus. K ging toen weinig op stap maar op de strip is t inderdaag supergezellig s avonds maar ook overdag. veel barretjes, terrasjes en restaurants met s avonds veel live muziek. alleen voor een echte discotheek moet je idd naar villamoura gaan of eventueel faro of lagos.
have fun. mijn reis gaat weer naar lloret dit jaar

ciao
Waarschuw beheerder
Wij gaan van 18 juli tot 1 augustus. We zitten volgens mij naast de strip dus dat is dan wel mooi! Verder gaan we daar ff met 12 man de boel onveilig maken. Hoorde wel dat je daar echt de mooiste stranden van europa hebt ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
ben er vier jaar geleden geweest toen was er wel een grote club waar?????? zou het bij god niet meer weten!!! :vaag:
maar vraag maar es rond waar een grote club zit wel ff een stukje taxien maar heb me er toen zeker vermaakt :yes:
Waarschuw beheerder
JAAAA
en ik ga mee!!
lossssss

Waarschuw beheerder
Ben 2 jaar terug in Albufeira geweest en heb een super vakantie gehad. Een aanrader is echt KADOC daar draaide Richie Hawtin, Dave Clarke en Derrick May.

Vorige zomer :respect:
[img width=357 height=500 width=357 height=500 width=357 height=500 cacheid=001352fe001765669469bfd61a009eb18a]http://www.moving-agency.com/summer2004/technology1.jpg[/img]

Verder was er ook nog Isle of Mtv in dat jaar in LOCOMIA met Derrick May, Joachim, Funk D Void en King Britt en nog veel anderen :respect: dat was echt geweldig. Iedereen uit zijn bol en om 8 uur ´s ochtends toen we daar weggingen stond er alweer een rij met bezoekers voor de deur om naar binnen te gaan. Het schijnt dat die tent 23 uur per dag open is, omdat je geen 24 uur open mag zijn :-)

Andere leuke tent was de KISS. Daar zit een soort openluchtcafé van op de strip op een hoekje en een stuk buiten de strip de discotheek.

Verder zit de strip en het oude centrum vol met barretjes en restaurants en winkeltjes.

Prijzen zijn erg verschillend per tent.

Have fun :-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Praia de Oura is echt wel top, supervakantie gehad daar!
Waarschuw beheerder
Gaan er nog meer mensen in Juli Augustus hiernaar toe?
Waarschuw beheerder
Jaaaaa ik :) ik ga van 22 juli tot 2 augustus ofzo
Waarschuw beheerder
je kan daar zeker wel aardig uit..in de locomia
en kadoc, dat zijn zeg maar de clubs daarzo

2jaar geleden geweest toen zou Deep Dish komen in de
locomia, maar helaas die hadden afgezegd beetje heeel
erg jammer was dat
Waarschuw beheerder
Verder helemaal niemand ervaringen??
of mensen die er dit jaar ook naar toe gaan???

Waarschuw beheerder
Ja, ik ga er ook voor het eerst heen!!

Van 8 juli tot 24 juli, wordt dus lekker knalluh daaro!
Mis dan helaas wel alleen Sensation Black, maja...

Je moet toch een keer op vakantie gaan!

Waarschuw beheerder
Ben er een jaar of 5 geleden ook met een grote groep vrienden geweest. Wij hadden toen appartementen aan het strand in praia da oura. Op ongeveer 5 minuten lopen van 'the strip'. Dat was de uitgaansgelegenheid van Praia da Oura. Met een taxi ben je vanaf Praia da Oura binnen 5 minuten in Albufeira waar je ook goed kunt stappen. Taxi's zijn erg goedkoop overigens....zou er zo weer heen gaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er vorige zomer 2 weken geweest! heb me er heel goed vermaakt! wij waren met een jongerenreis, op camping Albufeira. lag ff buiten Albufeira, moesten dus steeds stuk lopen of met de taxi. was wel goed te doen, en ook zeker wel goedkoop! Uitgaan was er ook leuk, oude én nieuwe gedeelte! Kortom: prima vermaakt daaro... :D

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Ik persoonlijk vond het niet echt bijzonder, uitgaansleven daar komt heel laat op gang. Viel mij op dat de strip heel erg engels georienteerd was.
Wat wij deden was eingelijk de hele avond in de cocktailbar zitten todat we zo lam waren dat we niet meer in staat waren naar een discotheek te gaan, heb daar eerlijk gezegd om 3 a 4 uur ook echt geen zin meer in. Tenminste, ga daar echt geen rekening mee houden.
1 x naar de Kiss geweest waar een of andere R & B party gaande was, 1 x in die hollandse kroeg daar (dat is sowieso al tegen mijn principes in) en 1 x in de kadoc.
Ben toen die avond met jeff mills en dave clarke geweest maar vond er eerlijk gezegd weinig aan, bloedje heet, opgefokte sfeer en veel te druk. Wel leuk dat ze gewoon het orginele logo van Teqnology hadden gejat.
Verder met onze groep wel uitstekend vermaakt maar voor het uitgaansleven zou ik echt niet terug gaan. Misschien heeft het er mee te maken dat ik goede muziek zeer op prijs stel. Je kon er trouwens wel goed eten op de strip, meer dan voldoende mogelijkheden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey stent,
Als het net zo engels georienteerd is als in Malia, dan gaan wij de vakantie van ons leven meemaken

hahahahaha

Gewoon een fles jan in de winkel aanschaffen dan in 'savonds
alles leuk
Waarschuw beheerder
Maar als er nog mensen met tips zijn dan hoor ik die graag.
Waarschuw beheerder
Ben er ook geweest vond het echt tegenvallen daar. Uitgaansleven begint er erg laat na 3 of 4uur s'nachts dat was niets voor mij. Verder wel mooi daar goed eten en veel leuke barretjes. Niet voor herhaling vatbaar vond ik maar goed dat is mijn mening.
Waarschuw beheerder
ik denk dat dat voor mij geen probleem is, want dan pak ik eerst wel een barretje ofzo. Maar ik zie het daar wel.
Waarschuw beheerder
ik heb net geboekt,,, 22juli 8 dagen ,,ook bij de strip geloof ik, en aan het strand.. ik ben benieuwd!!

Waarschuw beheerder
Het is maar waar je van houdt, engelsen zijn niet echt mijn ding. Overal waar ze zijn, zijn ze te nadrukelijk aanwezig naar mijn mening. Veel van de overzeese buren weten totaal geen maat te houden, dit levert natuurlijk ook wel weer hilarische momenten op maar over het algemeen kan ik me daar erg aan storen.
Voor het stappen zou ik toch meer richting het oude gedeelte trekken. Hoewel ik er maar een avond geweest ben leek het mij daar veel gezelliger.
Boottocht daar vond ik niet echt bijzonder maar dat kan meer aan mijn lichamelijke toestand hebben gelegen.
Verder vond ik het strand bij praira de oura (of hoe je het ook schrijft) erg mooi, hou er wel rekening mee dat er een groot verschil tussen ep en vloed is, niet te ver vooraan gaan liggen vroeg op de middag :)
Tevens ook rekening mee houden dat de pinautomaten in het weekend veelal niet bijgevuld worden, dus voorkom een hoop ergenis door vroegtijdig te pinnen.
Nou, als dit geen tips waren :)
Waarschuw beheerder
Zo niet echt super positief allemaal!!
maar we maken er wel een feest van !!
JA toch peet
Ja toch!!!
Hoorde dat jantje aardig goedkoop is daar:P
Waarschuw beheerder
Mijn ouders hebben een huis net buiten Albufeira en het is daar best goed vertoeven inderdaad.

De strip is leuk en zoals hier al gezegd werd inderdaad lekker eten kun je er.
Uitgaan is meer in de bar/kroegjes.
Je hebt dan nog Kadok(als ie er nog is) maar dat vond ik een zware tegenvaller.k
Waarschuw beheerder
Lekker eten is ook belangrijk!!!
een goed bodempje leggen natuurlijk!!!:P:P
Ben benieuwd!!
ga me dan wel weer dood lachen om die engelse!!
als er maar Atomic kitten zijn:P:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
Als je met een leuke groep bent kun je er altijd wat leuks van maken.
Waarschuw beheerder
Dat komt wel in orde dan
ja toch
ja toch

Waarschuw beheerder
Wij gaan ook!!! Komt zekers goed!!
Waarschuw beheerder
Das mooi!
We gaan er zeker een feessie van maken!

Waarschuw beheerder
Als je een beetje laf bent van het bier koop dan gewoon van die dozen schmirnoff bij de plaatselijke slijterij. Geloof nog geen euro per flesje dus goed te doen ;)

Verder moet je absoluut naar Cafe Bloopers gaan in Albufeira. Cafe met veel Nederlanders....het is er wel extreem warm binnen maar wel erg gezellig.

Voor goede muziek moet je niet naar Portugal gaan. Neem zelf dan ff wat cd's mee van Push of Blank & Jones =)
Waarschuw beheerder
Das cker lekker goedkoop!!
beetje afwisseling kan geen kwaad!:P

Waarschuw beheerder
Haihai
Het bovenstaande over Albufeira bevalt me wel...:D

Ckers omdak er met me vriendinneke heenga en dus geen zin heb in een extreem begaaiersoord zoals Lloret (waar ik overigens ook heen ga dit jaar :P;))

Meer gemoedelijkheid en gezelligheid en een iets intiemere sfeer dus als ik goed begrijp...Ideaal als je maar mee ze 2tjes gaat :yes: :P

Heeft btw iemand info of ervaring over/met het appartementencomplex Club Oceano??

XXL

Waarschuw beheerder
Check www.vakantiereiswijzer.nl voor reacties op hotels, appartementen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey Stent

Welk app. zitten wij nou ook al weer??
Waarschuw beheerder
Solar sao jao volgens mij iig iets met sao jao!!
Waarschuw beheerder
dat ziet er allemaal wel leukl uit toch????
en zow laat dat maakt niet uit des te later ken je er blijven :P:P:P en dan gelijk door naar het strand
misschien zie ik big fat cow nog :P
ik heb er zin an :biertjuh:

mzzlsss
Waarschuw beheerder
Ow die big fat cow was geweldig vorig jaar op Kreta

hahaha stakker Bom
Waarschuw beheerder
Zeker wel een aanrader, twee jaar geleden geweest en echt topvakantie gehad.
eh tips...
Bloopers: Eigen tappie met 5 liter pijpies

en voor de rest op de Strip veel cocktails zuipen en beetje bar/kroeg in en uit...

fijne vakantie iig..
Waarschuw beheerder
Wij gaan ook naar albufaira!
Negen man in een dikke vila in het oude gedeelte!
Denk dat het allemaal niet uitmaakt wat er allemaal te doen is. Vermaken doen we ons wel.
Zien jullie daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar 2 en een halve week geweest, nu maar lekker voor 3 weken geboekt :p :p

:bounce:
Waarschuw beheerder
wat is jouw reden dat je nog een keer gaat?
Waarschuw beheerder
wij gaan ook met 9 man die kant op!! de eerste week van augustus, party!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat is jouw reden dat je nog een keer gaat?

Heerlijk weer, (y) stappen, (y) Absinth, vriendje is Portugees :yes:, top land :p

wanneer gaan jullie?
wij laatste 2 weken van juni en de eerst van juli, lekker vroeg dus :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ABSINTH

das geen Teringzooi hoor
Waarschuw beheerder
JAJA stent gaat weer aan de absinth!!!!!

Dan wordt het toch misschien nog leuk:P:P:P

wij gaan van 18 juli tot 1 augustus volgens mij!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dan is het helemaal een feest op de strip :yes:
Waarschuw beheerder
Dan wordt het de vakantie van de GROENE FEE!!:P:P
bij elke bar ff shootertje absinth halen!
dan weten we zeker dat we de groene fee tegen gaan komen!!:P
Dit vindt ik dan weer een aangename verrassig!gheghe
Waarschuw beheerder
@ Koen
Bloopers: Eigen tappie met 5 liter pijpies???
je krijgt daar dus je eigen tap ofzo??
wat moet ik me daarbij voorstellen?
Waarschuw beheerder
The only thing to fear is running out of beer
:bier: :zuipen:
Waarschuw beheerder
Ik ben afgelopen vakantie naar Albufeira geweest.
Ik weet niet of je al vaker een 'stap vakantie' hebt gehad?
Ik was al op Mallorca en Kreta geweest, dan valt Portugal tegen. Tenminste dat waren onze ervaringen.
Toch hoor ik van veel andere mensen dat het er geweldig is, dus trek je niets van mijn ervaring aan.
Wat wel zeker een aanrader is: Kadoc. Ligt wel een stukje uit de buurt, maar ZEKER de moeite waard.

Fijne vakantie

Waarschuw beheerder
donateur
Die ene keer dat ik in Kadoc was, vond ik het juist tegen vallen.
Dit jaar maar herkansen :yes:
Waarschuw beheerder
Ja wij zullen er ook maar eens een kijkje nemen!
thnx people!
Waarschuw beheerder
Die ene keer dat ik in Kadoc was, vond ik het juist tegen vallen.

inderdaad...dat vond ik dus ook.
Ach..we zijn hier in ons Kikkerlandje veel te verwend..:)

Waarschuw beheerder
donateur
omhoog kreng :devil:

Waarschuw beheerder
Albufeira is (Y)

En je kan idd lekker eten in Albufeira..

Fijne vakantie!

Waarschuw beheerder
ik ga dit jaar ook!
ik ga naar dit hotel toe (klikkerdeklik) http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/1676/aldeia/

niet echt goede verhalen over veel geluidsoverlast drukte enz enz maar daar ga ik juist voor hehe ;)

Zit het daar een beetje goed met de Absinth?
lijkt me wel lekker :P

Waarschuw beheerder
donateur
zit heel goed met de Absinth, heerlijk spul...
echt lachen met dat spul :p

Waarschuw beheerder
ik heb het al in de gall en gall hierzo gekocht.
Het was moeilijk weg te krijgen maar ik ging geen rare dingen zien ofzo(zoals men zegt)
Waarschuw beheerder
Die absinth in Nederland is zo gemaakt dat je niks gaat zien ofzo

tenminste dat hoorde ik

Waarschuw beheerder
donateur
Het was moeilijk weg te krijgen maar ik ging geen rare dingen zien ofzo(zoals men zegt)

Een mixje is goed te doen hoor :p
Waarschuw beheerder
In nederland is het goedje waardoor je hallucinaties van zou krijgen geminimaliseerd ik denk die in portugal niet dus ff lekker hallucineren van de absinth! :P:P

wordt leuk!

Waarschuw beheerder
Hoi Hoi,
Samen met een vriendin gaan wij ook naar albufera ons appartement zit op de strip weet alleen niet of ik daar nou wel zo blij mee moet zijn! maar ja er was al best wel veel vol geboekt voor weinig geld dus veel keuze hadden we niet! in ieder geval wij gaan 15 aug er naar toe en we blijven 15 dagen. ik zou het leuk vinden om met mensen ik contact te komen die er in die periode ook komen! nou misschien tot ziens en iedereen een fijne vakantie gewenst
greetz Anneke
Waarschuw beheerder
Wij zitten ook op de strip of aan de strip!
alleen 2 weken eerder!!

Hee peet ik ben geen junk ik ben een recreatieve gebruiker!!:P:P

en idd 7up absinth is een goed te drinken mix en reken maar dat je van de kaart bent nadat je daar een fles van op hebt!!:P

JA toch Peet
JA toch????
Waarschuw beheerder
Krijg er wel steeds meer zin in!!!
ben benieuwd hoe het zal zijn praia de oura en albufeira!
lekker bakken!!!:P:P:P:P

ZUIPENNNNNNN:P

Waarschuw beheerder
donateur
en idd 7up absinth is een goed te drinken mix en reken maar dat je van de kaart bent nadat je daar een fles van op hebt!!

een fles :vaag: opdrinken :vaag: das veelste veel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oefening baart kunst zullen we maar zeggen !!!
maar reken maar dat je dan KATJELAM bent!:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
hmz met 4 shotjes ben je al goed lam...:yes:
Waarschuw beheerder
Het is volgens mij toch nog een redelijk onbekend vakantie gebied onder de Nederlanders!
Waarschuw beheerder
Ik krijg er steeds meer zin in

al die negatieve berichten
pffff Schijt aan

Helemaal losss daaroh
Waarschuw beheerder
stent waar zitten jullie?? wij in het oude gedeelte dikke villa!! waar komen jullie vandaan dan??? wij gaan 23 juli tot 6 augustus. gaan zeker gek doen daar en lekker absint drinken!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Wij zitten bij de strip (praia de oura)
gaan van 18 juli tot 1 augustus volgens mij
en we komen uit Rotterdam!
Waarschuw beheerder
jaja nog 3 maandjuhs en dan gaan we met ze allen praia de oura overvallen heb er zin an :zuipen: :zuipen: zuipen:
Waarschuw beheerder
Zekers Bom
Helemaal losss :bounce:
Waarschuw beheerder
ckers stakkers we gaan daar helemaal uit ons pannetje net zoals op Masters!!!!
Maar niemand meer ervaringen en of tips en afraders??
greetzzz
Waarschuw beheerder
Idd stent

goed gesproken
Waarschuw beheerder
Ik ga ook met een groep vrienden naar Albufeira de 18e juli t/m 1 aug ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
mag volgende maand al :bounce:
Waarschuw beheerder
ik ben er 4 weken geweest, en ik vond het uitgaan er eerlijk gezegd ook tegen vallen! :yes:

Maar je moet het zelf leuk maken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*heel erg jaloers*... ga er graag heen, maar heb er dit jaar even geen geld voor :(
Waarschuw beheerder
wij gaan ook 18 juli t/m 1 aug geloof ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij vertellen of die discotheken duur zijn??

Waarschuw beheerder
donateur
Goedkoop is anders, eerst thuis in je appartement flink zuipen (absinth dan red je het wel de hele nacht).

:d
Waarschuw beheerder
moet je nog betalen om binnen te komen,
want vorig jaar in Kreta was alles gratis en dat vond ik een goeie zaak

Waarschuw beheerder
Sommige discotheken zijn aardig prijzig ja, maar je moet gewoon een beetje vrienden maken met de Portugezen daar van die tenten.
Heeft bij ons in ieder geval geholpen :-)
Niet in de wachtrij van een half uur staan en goedkoper zuipen :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Albufeira weet ik zelf niet zo heel veel van, niet al te veel geweest, over "de Strip" in praia da oura (stadje heef officieel areias de saõ joao, dus dat zul je ook nog wel es tegenkomen) des te meer, ben er een keer of 7 op vakantie geweest.

Do's:
-Pin op onmogelijke tijden, midden in de week en dan 'smorgens lekker vroeg, en haal maar veel in huis, want zoals al eerder gezegd de automaten zijn zo leeg en bijvullen duurt soms 2 tot 3 dagen.
- Ga naar de LIDL of PLUS market, met een paar man scheelt je dat al honderden euro's per week, de kleine supers zijn soms wel 2x(!) zo duur. Taxi's kosten geen drol daar, op en neer met taxi en daar boodschappen doen is lekker cheap, en voor een paar euro fooi kan je met de chauffeur vanalles regelen (half uurtje later oppikken etc).
- Regel dus je "vaste" taxichauffeur, kan je soms uren wachten schelen.
- Doe de groeten aan mr. Nico bij Portofino bar in de strip, als je van livemuziek houdt, is heel vaak daar. terrasje pakken daar is goed te doen, zorg wel dat je er voor 21.00 weg bent, Nico wil nog wel es een rondje weggeven als je vaker komt en zijn naam kent.
- Hollands eten nodig? Hof van Holland binnenwandelen, is wel een stukje lopen maar errug gezellig, eigenaar heet Mike, scheelt je misschien ook centen. (zijn interesses: voetbal, ajax en golf)
- Sr. Frogs PIZZA'S!!! als je ze niet proeft weet je niet wat je mist, super!!! niet echt goedkoop, maar je krijgt er wel wat voor. Proeven is gratis, ze staan voor die tent met stukjes pizza, gewoon vragen geen probleem, elke dag? ook geen probleem hmmmmmm.
-Kip piri-piri (hete pepesaus) als je van pittig houdt, haal um bij reno's. Verder overal bijna wel te eten.
- Kroegentochtje met nederlanders over de hele strip :D

Dont's:
- Zoek geen ruzie met de politie, zigeuners en zigeunerhasjverkopers, als de GNR op je afkomt....sterkte:P
- Ga er niet zelf met de auto rijden, portugezen kunnen niet rijden (ergen dan parijzenaren? ja, erger nog soms)
- Let als je dan toch rijd (zucht) goed op bij rotonde's, ze komen gerust tegen verkeer in en jij moet maar aan de kant gaan.

Hopelijk hebbie hier wat aan en fijne vakantie!
Als je toch vanaf 5 augustus en verder daar bent, kom me maar ff opzoeken op de strip, we huren er een huisje met zwembad erbij vlak bij de strip :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ga er niet zelf met de auto rijden, portugezen kunnen niet rijden (ergen dan parijzenaren? ja, erger nog soms)

:d ik kan prima rijden daar hoor met de auto...dit jaar weer gaan we het weer doen :yes:

(of ik kan zelf niet rijden :[ )

Let als je dan toch rijd (zucht) goed op bij rotonde's, ze komen gerust tegen verkeer in en jij moet maar aan de kant gaan.

héél herkenbaar :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thnx man dat is nou info waar we wat aan hebben!!
we zitten aan de strip dus dat gaat geen probleem worden denk ik!!
Waarschuw beheerder
zeker mooie info
k heb er al zin an lekker feesten met mn echte vrienden toch stent en peet :P

:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Zeker Bom
komt allemaal goed

Waarschuw beheerder
Als nog iets moet weten, over accomedatie enzo, vraag maar hoor, ken er intussen redelijk wat;). maarruh niemand daar begin augustus?
Waarschuw beheerder
Nopez wij gaan 1 augustus weer pleite helaas wil wel langer hoor!!
Waarschuw beheerder
nog meer mensen van 22 juli tot 2 augustus ????????

Waarschuw beheerder
Ja ikke..!
Naja, 23 t/m 2 ofzo..
Waarschuw beheerder
gezellig hoor
waar zit je dan???

Waarschuw beheerder
Heb gehoord dat je met dolfijnen kan zwemmen in Albufeira. Heeft iemand dit al gedaan?

En er moet een waterpretpark in de buurt zitten, is dat wat?

Waarschuw beheerder
Ehmm... Appartement Regina met GoGotours !
Volgens mij ook vlakbij die Strip..
Waarschuw beheerder
Als er een waterpark zit hoop ik wel dat ie een beetje groot is,
maar een waterpark op zich is altijd wel leuk
Waarschuw beheerder
Albufeira is lachen hoor. Het leuke qua uitgaan is dat je supergezellige kroegen hebt in het oude gedeelte en dat je lekker kan stappen in het nieuwe( the strip)
Zoals eerder al gezegd, zorg dat je per X veel geld opneemt, want veelal in en na het weekend kan je nix meer uit de muur krijgen.
Prijzen waren (2 jaar geleden) in de kroegen net iets onder Nederlandse prijzen. Mac was daarentegen wel super goedkooop! heel menu supersize etc. voor 4 eutjes!
Waterpark is 30 min rijden geloof ik...als je van glijbanen houdt zeker doen! verder zijn er van die boottochtjes met ongl. zuipen...ook niet slecht.
Maak niet de fout dat je 's middags vol in de zon gaat bieren... bij 46 graden zijn wij er 2 dagen naar de klote van geweest :-)
veel fun daar!
Waarschuw beheerder
jaja we gaan alweer bijna heb er zin an :P:P:P

maar eerst nog ff doorsparen :s

:yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
Tip: Liter bacardi € 10 :yes:
Waarschuw beheerder
Zoo beterzz weer lekker veel info!!
thnx people!!
@ steve bij de slijter neem ik aan???
of in een bar of discotheek:?

Waarschuw beheerder
Gewoon bij de slijter or, je hebt daar heel veel van die kleine slijters..

In een bar of discotheek betaal je € 10 voor twee baco'tjes
Waarschuw beheerder
Ik en een paar vrienden gaan er ook heen op 1 Juli al!
Klinkt gezellig allemaal :P

Handige tips ook :) thanx!
Waarschuw beheerder
Jaja de tijd gaat hard komt steeds dichterbij:bounce:
nog ff snel betalen en dan gaan we losss!!
Waarschuw beheerder
als er een feest in de LOCOMIA is moet je daar zeker heen gaan. ik ben twee jaar geleden naar het isle of Mtv feest geweest daar. helemaal te gek. gigantisch dakterras waar je de zon al feestend op ziet komen. super mooie club.
Waarschuw beheerder
ff kijken maar dan
bedankt
Waarschuw beheerder
Nou Stent, komt vast wel goed hoor!! en met flink wat alco door de aderen vermaken we ons prima toch!
Waarschuw beheerder
juist kerdy
Zuipen zal je :)

hahaha
Waarschuw beheerder
Ik wil meer info!!:P:P:P:P

bijvoorbeeld of er veel portugese schoonheden zijn of dat die niet bestaan:P:P:P
alles is welkom!!

Waarschuw beheerder
Wij gaan van 22 juli t/m 5 augustus met 7 man. Zitten in een bungalow van Poente da Aldeia in Albufeira. In ieder geval n beetje Hollandse gezelligheid daar als ik het zo zie.Dan zal t vast wel goed gaan komen daar :D

Waarschuw beheerder
[img width=402 height=258 cacheid=000904c800197492c22870b11a00c32974]http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2004/06_juni/30/binnenland/NL_Por_10.jpg[/img]

niet slecht he jan ;)
ik zou het ook niet weten word mijn 1ste keer dat ik naar portugal ga :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nog 2 en n halve week :d en dan naar Portugal! ;p
Waarschuw beheerder
Ik ga van 8 juli t/m 15 juli..

Beetje vroeg zo te lezen & tot nu toe de enige
die op dat moment gaat? :\

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nog véél vroeger :p

Gewoon zelf dr een feest van maken :yes:
Waarschuw beheerder
ik ga pas 18 juli
maar ik heb al fucking veel zin :yes:
Waarschuw beheerder
Haha hier nog 1!!!!
Vandaag ff betalen!!!
maar wess niet getreurd het is zo 18 JULI!!!!!:bounce: :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wij pillen gekocht bij een stinkzigeuner ofzo, bleken t smintjes te zijn! volgende dag die gast tegen gekomen zijn gezicht bewerkt met glas haha :D
Waarschuw beheerder
betere info is dat!! wij gaan de eerste week van augustus!!
Waarschuw beheerder
Nog meer tips over albufeira ? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannetje18 op maandag 6 juni 2005 om 14:33:
Nog meer tips over albufeira ?

Yup, van 8 t/m 15 juli gaan... :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sannetje18 op maandag 6 juni 2005 om 14:33:
Nog meer tips over albufeira ?

Weet niet of het al eerder gepost is, maar een keertje Kadoc (grote relaxte discotheek) bezoeken is een must.

Daarnaast kroegentocht, een dagje waterpark en de cruise zijn allemaal de moeite waard. Ik was via X-travel op een gezellige camping in het oude gedeelte, dus allemaal al georganiseerd.

Ik vond persoonlijk the Strip niet echt relaxt, teveel ultra dronken Engelsen. Hoop dat jullie er geen last van hebben of net zo hard meetanken ;)

Veel plezier in ieder geval!

O ja nog 1 tip: scooters huren is echt relaxt om te doen, maar wel je helm opzetten anders zit je even later bij de juten (ik spreek uit ervaring....)
Waarschuw beheerder
haha nee ik ga van 22 juli tot 2 augustus :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag volgende week al ;p
Waarschuw beheerder
tis nu al tering warm daar man
Beterzz

Waarschuw beheerder
Ja idd, al de nodige bosbranden daar ook. Wel allemaal in de binnenlanden dus daar hebben we weinig last van aan de Algarve :p

Kan niet wachten :D

Waarschuw beheerder
Jaja, nog 5,5 week en dan zitten weer met onze billen te chillen op het strand!!!! Heb er zooooooon zin in!!! Bedankt voor de tips!!! Maarre ff wat anders hoe zit het de prijzen van de kleding en schoenen enzo:p:p:p? En is iemand naar Lisabon geweest vanaf de strip?? Is het te doen of niet??
Waarschuw beheerder
Hooow
Doortje moet weer winkelen hoor
Waarschuw beheerder
Ik ben dr ook.. vanaf 5 augustus!!
Flink feestje maken daar!!
Waarschuw beheerder
Wij gaan 23 juli tot 6 augustus geloof ik....ow en btw..antwoordt op een hele oude vraag geloof ik maar stent wij komen ook uit de buurt van rotterdam :)!
Heb echt kk veel zin...we hebben met 7 man een villa gehuurd en er gaan er 2 met de auto...dus we hebben ook nog eigen vervoer gefixed :)!.....mwa nog een weekie of 6 en dan gaan we helemaal raar!!!!!!!!!! :)
Waarschuw beheerder
welke villa dan ??
villa magdalena of andere en zit je ver uit het centrum??
miss kunnen we wel meeten daaro is wel lache!!!
wij hebben er ook kk veel zin in laterzz Bom en Stent!!!

Waarschuw beheerder
portugal is gaaf :D mooi land (Y)

alleen uitgaan... tja als je van r&b houdt... dan is het er best leuk ja:S
verder dus niet te veel van verw88!!!
Waarschuw beheerder
echt ? dan zit ik perfect :) r&b is (y)

Waarschuw beheerder
donateur
pff ik kion geen r&b meer horen vorig jaar aan het einde van de vakantie...

we weten nu waar ze hardstyle draaien eens per week (Y)
Waarschuw beheerder
hahaha ben ik blij dat ik van r&b hou en hardstyle verschrikkelijk vind :)
Waarschuw beheerder
baahhhhh r&b we willen hardcore maar das daar niet dan maar zelf muziek meenemen :P

Waarschuw beheerder
donateur
en anders donderdag avond naar de "Kiss" Dutch night ;p

Waarschuw beheerder
Dan kan t nog wel eens druk gaan worden daar:d

Waarschuw beheerder
donateur
Dan is de hardstyle avond??
in kiss????

Vorig jaar wel iig :yes:

Ik er zaterdag heen voor 3 weken, laat het daarna wel weten of dat idd nog steeds zo is :d
Waarschuw beheerder
is goed
anders neem ik zelf wel wat cdtjes mee :)
Waarschuw beheerder
De hele verzameling van de gypsy kings toch peet????:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
woeii.. albufeira here i come! b)

zaterdag vertrekken we,, ik hoop idd dat ze harstyle
draaien in kiss op donderdag zoals vorig jaar

ach! ga dr gewoon weer een (y) vakantie van maken :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ach! ga dr gewoon weer een vakantie van maken

zo is dat :lief:
Waarschuw beheerder
de kiss is wel beetje DE tent in albufeira denk, ook de enige tent die na 4en nog open is...

maar werd vorig jaar best leuke muziek gedraaid, alleen hardcore/hardstyle hoef je niet echt te verw88 denk ik.

Waarschuw beheerder
donateur
wel op donderdag avond in de kiss :yes: beetje hardstyle dan ;p
Waarschuw beheerder
nog minder dan een maandje en dan gaan we lossss!!!
krijg er steeds meer zin !!!!!
lekker weer maakt me gek!!!:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
hmm ik nog een maandje en 1 nachie ;)

Waarschuw beheerder
Yeaahhh.. ga 18 juli vanaf Rotterdam Airport... tot begin Aug. lekker 2 weekies losss..!!

Heb alleen nog maar positief nieuws gehoord van mensen die er geweest zijn, dus mijn vakantie kan niet meer stuk..!!!
Waarschuw beheerder
wij zouden eerst ook vanaf Rotterdam vliegen, maar omdat er nog iemand meegaat moeten we vanaf schiphol.

maar we hebben nu wel betere vliegtijden, want we zijn nu 15 hele dagen daar.
Waarschuw beheerder
Das betersss toch bedankt kerdie!!
en het werd goedkoper door die saaie lul;):P

Waarschuw beheerder
je hebt er een straat met allemaal uitgaans gelegenheden allemaal cocktailbarretjes en veel live muziek op straat gezellige terrasjes en een leuke discotheek Kadoc 2 minpuntjes veel zigeuners en een oude landingsbaan ....
have fun

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 22:04:
discotheek Kadoc

mooiste discotheek die ik ooit gezien heb :respect:
(alleen de muziek was wat minder:()

Waarschuw beheerder
www.bloopersfeestcafe.com <- al enkele jaren de best draaiende kroeg van albufeira. Is een nederlands feestcafe in het oude centrum van albufeira....

Sinds twee weken is er ook een nederlands feestcafe geopend op de strip (nieuwe gedeelte v albufeira) 't kleine broertje van Bloopers Feestcafe.... zeker een bezoekje waard.....

en de discotheken: Clube Kiss..... Discotheek op de strip, elke avond geopend... beetje Club/house muziek.... op zich wel een relaxte tent...

En Kadoc.... Zit in Villamoura.... iets van 10 á 20 euro met de taxi vanaf albufeira.... schuimparty's zijn daar altijd goed. Ook hebben ze regelmatig goeie techno-dj's...

Helaas is Locomia al een tijdje dicht.... staan nu appartementen... dat was écht de topper!! discotheek met klasse.... altijd goeie dj's... groot feest....

'k ben d'r deze zomer weer twee maand te vinden... haha vertrek as. dinsdag en kom 2 september terug :d

Hoezo relaxed??

over andere kroegjes kan ik weinig zeggen.... aangezien ik bij bloopers werk, en dus ook bijna alleen daar te vinden ben....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
welke villa dan ??
villa magdalena of andere en zit je ver uit het centrum??
miss kunnen we wel meeten daaro is wel lache!!!
wij hebben er ook kk veel zin in laterzz Bom en Stent!!!

geen idee hoe het heet, we hebben een villa gehuurd in het oude centrum iig :)!
ff de papieren pakken.......................
straat heet iets van rue antonio alexo..mja is haast niet te lezen.
waarschijnlijk zijn we gewoon genaait en staat daar een kartonnen doos ofzo :)!
ach ja we zien wel...zal die vent wel eens ff mailen of we nog een route beschrijving krijge. Zou op zich wel handig zijn ^^

Ik weet nog niet wie er tellefoon meenemen...maar we zouden wel keertje kunnen afsprekn natuurlijk.

waar zitten jullie dan precies?
nieuwe of oude gedeelte?
Waarschuw beheerder
Aan de strip praia de oura nieuwe gedeelte dus in appartementen solar sao jao
Waarschuw beheerder
dan zie jullie daar wel Bom en Stent :yes:
Waarschuw beheerder
Jajaaaa
heb weer heel veel goede tips gehad van een collegea die er vandaan komt weet nu alle in's en outs en de do's en dont's

We gaan lossssss
:bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
haha deel je dat niet ff met ons dan ? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga van 25 juli tot en met 6 augustus! Ben erg benieuwd! heb er cker wel zin in:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het uitgaan wel een beetje tegenvallen in albufeira..
Waarschuw beheerder
ik heb dat al vaak gehoord, dus ik ga van het ergste uit.
Dan kan het alleen maar meevallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben benieuwd :)
Ik ga de 22e tot 3 augustus,15 daagjes dus wil wel ff stappe :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sjongejonge wat een negatief gedoe over da uitgaan, je moet het gewoon ZELF leuk maken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noussie® op donderdag 30 juni 2005 om 16:19:
Ik ga de 15e tot 3 augustus,15 daagjes

15 daagjes???

Uitspraak van Sannetje18 op donderdag 30 juni 2005 om 17:05:
sjongejonge wat een negatief gedoe over da uitgaan, je moet het gewoon ZELF leuk maken

psies
Waarschuw beheerder
donateur
Ja sorry had ff foutje gemaakt..
Moest vanaf de 22e zijn..heb t al aangepast :)

Waarschuw beheerder
BLOOPERS IS ECHT GEZELLIG!!!!!! we waren er elke avond te vinden.

Kiss is wel leuk maar na 4uur half 5 begint het pas druk te worden. Albufeira is zeker een aanrader. als je met een gezellig groepje vrienden bent is het overal wel gezellig!
Waarschuw beheerder
nog nieuwe nieuwtjes ?? :)

Waarschuw beheerder
yep...

ik ben er nu....

tis fantastisch mooi weer!!
nog wel een beetje rustig savonds maar wederom is bloopers the place to be!!! niet erg druk nog maar wel retegezellig.... begin donderdag met werken.... en ben er dus tot 2 september elke avond te vinden!!!! haha

Groeten vanuit een zonnig portugal!!!! :D
Waarschuw beheerder
Waar werk je dan in Portugal???
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand al enig idee wie er in Kadoc draait deze zomer?
Vorig jaar waren 't dave clarke en Jeff mills..maar dit jaar?
Waarschuw beheerder
minder dan 2 weekiessss
YEAHHHHH
heb iig meer dan genoeg geld dat scheeld en ik heb de kamer indeling gehoord peet en die is wel flexxx
Waarschuw beheerder
kamerindeling is idd Flexxie-waxxie

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zeer benieuwd hoe het in Albufeira is. Ben er van 16 t/m 23 juli. Hoop dat er genoeg te doen is dan :)
Waarschuw beheerder
Wie weet er hoelang het rijden is van het vliegveld tot albufeira??? Wij vliegen 7:45 terug dus ben benieuwd hoe vroeg we op moeten. x suus
Waarschuw beheerder
net geboekt.. gaan 27 juli weg voor een korte 8 daagies..!!

iig super veel zin in :D:D

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
het is ongeveer een half uurtje rijden naar het vliegveld van faro vanaf albufeira
Waarschuw beheerder
aaah dank je!!! dat is gelukkig niet zo ver... laatste vakantie naar alanya was 3uur vanaf het vliegveld pfff.. x suus
Waarschuw beheerder
donateur
nou als iedreen dan ga......hebn ik ook maar een weekie geboekt:P lekkerrrr

wie weet er welke techno djs er dit jaar in kadoc komen dan???

Waarschuw beheerder
donateur
afgelopen zaterdag in kadoc geweest, vond het al een k*ttent en nu helemaal :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er kut aan dan? Wil wel ff weten waar ik wel en niet heen moet gaan en waarom :)

Waarschuw beheerder
donateur
Donderdag avond naar de kiss, dutch night (y)

Bloopers was dit jaar zeker wel top :yes: erg gezellig :d

Kadoc echt zo saai :gaap:, die muziek zo één-tonig, maar smaken verschillen gelukkig.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zit dat eigenlijk met het Nederlanders gehalte? Veel of valt wel mee?
Waarschuw beheerder
donateur
In Kadoc wordt over het algemeen alleen techno gedraaid toch?

Want dat vind ik zeker wel de moeite waard :D

Maakt me allemaal niet uit,ik ga er gewoon heen en ik heb t toch sowieso naar mn zin :)
Waarschuw beheerder
Juist!! gewoon altijd zelf naar je zin maken!!
Maar augustus heb je nog meer tips of dingen die je opgevallen zijn??
greetzz
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel kost een autootje huren ongeveer daar?

Waarschuw beheerder
donateur
wij hadden 3 weken voor 350 euro :d
Waarschuw beheerder
donateur
3 weken 350 euro...das dus ong 100 per week...iets meer

Ooh das heel goed te doen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ohw en nog 1 tip, ga niet bij vihno corner (ofzo) eten :no:

Waarschuw beheerder
donateur
engels eten, super vet geen smaak echt goor :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nog een weekje! :bounce:
Waarschuw beheerder
Nog 9 dagen en dan zit Peter met z'n dikke aars in de portugese zon

woehoe (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 11 dagen :D :D

oohja en voor de techno liefhebbers:
[img width=350 height=494 cacheid=00137354001a9b026ebf86e41a00d82d1b]http://www.moving-agency.com/flyer6.jpg[/img]

Beter!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nog 16 daagjes

Waarschuw beheerder
Dave Clarke moet ik missen :/

Noussie: weet je wie er nog meer komen draaien daar?
Waarschuw beheerder
donateur
Tot nu toe heb ik alleen een flyer van dave clarke gevonden..
Als ik op hun agenda klik kan ik nie veel zien,dus helaas kan ik je tot nog toe niks zeggen..

Ik weet wel dat die resident dj's daar ook standaard techno draaien,dus als je een techno liefhebber bent zal t ook wel goed vertoeven zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
er is iets verkeerd gegaan :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heey dave clarke in kadoc 2 aug. daar ben ik bij!!! :D

Waarschuw beheerder
Ik ga samen met meissie op 27 weg. Hotel Topazio (ofzo) voor 8 acht dagen!!!

Wordt gezellig!!!

Waarschuw beheerder
Nog maar 2 weken en 2 dagen :yes:

de bosbranden trotseren ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog 9 dagen en dan lekker feesten :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 3 dagen B)
Waarschuw beheerder
donateur
nog een weekie precies
:d
Waarschuw beheerder
nog uhmmm een weekje en 2 dagen ;)
Waarschuw beheerder
nog 4 dagen en dan lekker naar portugal zuipuh en feesten toch peet en stent:P:P:P heb er zin an :yes:

Waarschuw beheerder
Have Fun allemaal alvast!!!
Wij moeten nog ff wachten tot 12 aug....
En dan ook lekker 2 weken naar Albufeira :D

Waarschuw beheerder
heb alweer 3 weken albufeira achter de rug liggen..

*jaloers*

Waarschuw beheerder
hoop dat je het naar je zin gehad hebt in ieder geval!

Waarschuw beheerder
Een dagje naar Lissabon lijkt me wel wat. Maar ik hoorde dat je dan echt uren in de bus zit :|
Weet iemand of het met de trein een beetje goed te doen is en is het de moeite waard?
:)
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken maandag :d
Waarschuw beheerder
jajajaja
we gaan loosssss
wij ook hoelaat en waarvandaan vliegen julliee???

Waarschuw beheerder
allemaal ff naar Bloopers feestcafe komen hé!! haha wederom the place to be!!

de koetjes en de goldstrike staan koud!!
Waarschuw beheerder
vergeet dan de apfelkorn niet, of kennen ze dat niet in portugal?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 21:51:
allemaal ff naar Bloopers feestcafe komen hé!! haha wederom the place to be!!

de koetjes en de goldstrike staan koud!!

Heb je nog een speciale aanbieding voor de PF-ers? ;p We zijn goede klanten :D
Waarschuw beheerder
hmmz het uitgaan vond ik echt gezellug!! zelf gingen we na een week pas naar t ouwe gedeelte waar bloopers is, en aangezien we ons daar erg goed vermaakte zijn we er nog wel een paar x heen gegaan!! (heb je nog wel gezien wouter...hehe tnxx voor t maken van de fotos :P!!) zelf zaten we midden in t nieuwe gedeelte waar ik me ook erg goed vermaakte, en ben eigenlijk elke avond wel in de kiss beland!! ben op zaterdag naar kadoc geweest, zag er erg mooi uit alleen vond ik het daar niet echt gezellig! maar iedereen die er nog heen gaan heeel erg veel plezier en geniet ervan!!

milou ik vertel je nog wel ff alles over lissabon enzo want ik ben daar ook heen gegaan (K) voor jou!
Waarschuw beheerder
hey wij gaan ook naar portugal heb er echt super veel zin as woensdag vertrekken we voor 13 dagen met 20 man. Wie gaan er nog meer????
Waarschuw beheerder
das pas de moeite ;) , ik vertrek vrijdagg :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannetje18 op zondag 17 juli 2005 om 18:05:
das pas de moeite , ik vertrek vrijdagg

wij ook,.. vrijdag 22 met de vlucht van 18.00

btw.. Dave Clarke.. beste zaak die kadoc,.. chill geregeld:)
Waarschuw beheerder
jaa we gaan vannacht we gaan lossss
maar nu ff indrinkien op de borrel van me werk lekker lampie vliegenn!!!!!
Waarschuw beheerder
Nog 3 dagen en dan vertrekt ook ons vliegtuig in de richting van Albufeira!!!!
Waarschuw beheerder
woensdag over een weekie :D

heb zo zin om vrij te zijn en mijn biezen te pakkeh :D

27 juli t/m 3 augustus..

wie nog meer in deze periode en waar in albufeira??
Waarschuw beheerder
Nog 4!!! daagiesssss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LCB op zondag 17 juli 2005 om 19:22:
Uitspraak van Sannetje18 op zondag 17 juli 2005 om 18:05:
das pas de moeite , ik vertrek vrijdagg

wij ook,.. vrijdag 22 met de vlucht van 18.00

Wij vertrekken vrijdag om 13.00.. Transavia
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2 dagen :D
Waarschuw beheerder
sssst nadi dat weteh we :P:P

Waarschuw beheerder
Heeft iemand enig idee hoe het zit met de avond/nacht temperatuur? Is t benauwd, koelt t flink af enz..
Waarschuw beheerder
wij vrijdag pas om 7 uur savonds, maarjaa
uhmm het koelt er savonds wel af geloof ik ( zover ik nogweet van 3 jaar trug ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannetje18 op maandag 18 juli 2005 om 13:02:
wij vrijdag pas om 7 uur savonds, maarjaa
uhmm het koelt er savonds wel af geloof ik ( zover ik nogweet van 3 jaar trug )

met martinair??? wij namelijk wel
Waarschuw beheerder
zou het niet weten, haha, HV nog wat, om 19.00 :)

Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar in Albufeira geweest! Echt TOP!!! (Y)
Vooral de Ricky's bar (nederlandse kroeg) is errug gezellig!!! :yes:
En de Bloopers ook, maar wel errug druk!! (Daar hadden ze boswandeling! (Y) )
Het ligt eraan waar je ergens zit ook volgens mij.. We zijn ook nog even op de Strip geweest, maar da vond ik echt
helemaal nix! :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannetje18 op maandag 18 juli 2005 om 14:35:
zou het niet weten, haha, HV nog wat, om 19.00

misschien zitten we wel in zelfde vliegtuig :)

btw.. waar heb je geboekt en welk hotel/appartement????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 11:59:

Tis daar snacht nog een graadje of 20... volgens weeronline.nl :)
Waarschuw beheerder
appartement seraia da oura....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 21:51:
de goldstrike staan koud

ik ga liever gewoon dood :)

Nog 3 weken tot vertrek. pffffffffff veel te lang
Waarschuw beheerder
voor een allen die vanaf schiphol vliegen ff een hintje.
mocht je vliegen met transavia dan is het verstandig om naar de site van transavia te gaan waar je 24 uur van te voren kan inchecken bespaart je een hoop wachttijd. zie demo voor hoe en wat.

sannetje18 misschien tot vrijdag 19.10 voor de vlucht richting faro

grrr
Waarschuw beheerder
hahaha tot vrijdag dan maar ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannetje18 op maandag 18 juli 2005 om 20:21:
hahaha tot vrijdag dan maar

yes yes, misschien tot vrijdag :)
Waarschuw beheerder
nog 3 daagies :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey gizmo1979 ik heb het net geprobeerd op de site van transavia,ik vertrek nl. morgen en er staat ook bij dat je alleen kan inchecken als je rechtstreeks je ticket geboekt hebt op de site van transavia..
En dat is bij mij niet het geval,heb bij jiba geboekt maar vlieg wel met Transavia

en moet dus 3 uur vantevoren op schiphol zijn :S

Om 1 uur vannacht vertrekke dus :s
Waarschuw beheerder
3 uur ? in het boekje van de tickets stond bij ons 2 uur, en buiten europa 3 uur....
Waarschuw beheerder
maarja 1 voordeel, je ben wel lekker vroeg op de plaats van bestemming :)

Waarschuw beheerder
jeeej ik ga ook vrijdag weg :D samen met sannetje18 :P;) hahaha...
sann we gaan er een topvakantie van maken he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Sannetje18:
Belangrijk: zomerdrukte op Schiphol
Door de zomerdrukte (op m.n. Schiphol) moet er rekening worden gehouden met extra wachttijden, niet alleen in de vertrekhal maar bijvoorbeeld ook bij het parkeren, de security en in de winkels. Om te voorkomen dat passagiers het risico lopen de vlucht te missen, verzoeken wij alle passagiers (die vertrekken vanaf Schiphol) dringend om zich 3 uur voor vertrek te melden voor check-in. Bij aankomst op Schiphol is het van belang altijd eerst de monitoren te checken voor de precieze locatie van check-in.

We zijn idd wel lekker vroeg op plaats van bestemming ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ahaa okee bedankt Noussie® ..
Wij zullen sowieso wel optijd op schiphol zijn, nog eventjes winkeltjes kijken enzo ;)
Waarschuw beheerder
Wij vertrekken morgenochtend 5:05. Hebben we gelukkig wel nog wat aan de eerste dag!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vertrek ook om 5:05...zeker beter :D

Waarschuw beheerder
Nou ik vin t nie erg hoor da we zo laat heen gaan...gaan we ook lekker laat trug :d heb je ook wa aan je laatste dag he ;) en nu kunnen we vrijdag lekker op ons gemakje doen... half 3 pas thuis weg dus da kom helemaal goed :d he san ;)

Waarschuw beheerder
Wij gaan 13.00, zijn we in ieder geval fit. Kunnen mooi meteen de eerste avond gaan stappen :D
Nog 2 klote werkdagen en dan gaan we :p whoei!
Waar is de PF meeting? ;p
Waarschuw beheerder
gaan er nog mensen de 25 juli weg om 12.50
Waarschuw beheerder
hey danny, wij gaan ook 25 juli om 12.50 weg.
Zit jij ook in app borda d'agua.
Waarschuw beheerder
ja daar zit ik ook joh maken er zkr een feest van
Waarschuw beheerder
komt zeker goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 juli 2005 om 19:56:
Waar is de PF meeting?

bij deze dan maar in bloobers,.. eerste avond???

Waarschuw beheerder
nog 2, 2 nachtjes voordat ik ga :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 11:27:
nog 2, 2 nachtjes voordat ik ga

me2 me2 me2 me2
Waarschuw beheerder
wij gaan ook 25 juli om 12:50..
hotel vale sao jao.
gvd vanaf rotterdom

Waarschuw beheerder
Jullie gaan allemaal deze week al, beter!!!
Wij pas 12 augustus, duurt nog ff dus :(

Ik hoor de tips wel hier als jullie terug zijn ;)

Have Fun!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LCB op woensdag 20 juli 2005 om 08:29:
Uitspraak van Auke83 op dinsdag 19 juli 2005 om 19:56:
Waar is de PF meeting?

bij deze dan maar in bloobers,.. eerste avond???

Eh ja wat is de eerste avond, ligt er natuurlijk aan wanneer je gaat :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kriekos op woensdag 20 juli 2005 om 19:01:
dat is kut

ja ach, nog 2 weekjes en dan hebben we ook vakantie en dan is het zo de 12e :D
En dan ben jij weer terug... en hebben wij nog 14 dagen daar, en dan is t voor jou weer kut ;)
Waarschuw beheerder
ja indd. Denk als jij gaat dat het weer dan slecht is hier en uitgaan is minder :p. hehe
Waarschuw beheerder
Nou het kan voor niet snel genoeg komen !!!!

Heb er echt mega zin in !!!!

Waarschuw beheerder
whoohoooo nog 1 :D:D:D:D:D:D en dan zijn we weggggg :P
Heb er echt zin innnn!!!

Waarschuw beheerder
hier nog één! :d heb de koffer al gepakt.
Nu nog ff snel m'n scriptie afmaken en opsturen :s en dan 15 dagen feesten :cheer: :p
Waarschuw beheerder
het is hier Fucking lekker!!!!!!

absinth 85% woehoe
Waarschuw beheerder
panische fase aangebroken!!!!!

nog 1 nachie voor de party

mensen PF-members,... 22 juli bloopers...
Waarschuw beheerder
oja,.. en 2 augustus kadoc... Dave Clarke live
Waarschuw beheerder
Laatste dagje werken vandaag !! Daarna opmaken voor vertrek komende maandag !!
Waarschuw beheerder
wij vertrekke vanmiddag om half 3 richting schiphol :)
Waarschuw beheerder
weet iemand of er nog meer bekende dance/techno dj's komen draaien in de periode 25 juli-8 aug.??
Waarschuw beheerder
Het is wel losss
maar uitgaan valt wel een beetje tegen!!!
vanaaf en zondag maar eens in de kadoc kijken!!!
en nog een flessie jan soldaat maken!!
Waarschuw beheerder
2 augustus dave clark ;)
Waarschuw beheerder
Ben er helemaal klaar voor !! Nog 2 nachtjes en dan is het zover !!
Waarschuw beheerder
wie vliegt er 29 juli 18.10 partyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Waarschuw beheerder
Wij ook 25 juli 12.50! See you then :)
Waarschuw beheerder
het uitgaans leven valt wel tegen alleen bloobers en de rest in het oude gedeelte is wel leuk voor de rest een lekker leventje :P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Zo ben vanavond terug gekomen. Heb me prima vermaakt in Albufeira, alhoewel ik me iets meer van het uitgaan had voorgesteld.
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen gaan we 08:20 vliegen heb der zin an:D:D ff kijkje nemen in Bloopers
Waarschuw beheerder
nog een nachtje gaan we eindelijk

Waarschuw beheerder
uitgaan had idd beter gekund maar is wel gezellig hier. <het weer is ook goed te doen. veel kleine tenten hier
Waarschuw beheerder
Ik ga ook weer naar Portugal verry soon, ben er al heel vaak geweest, we hebben een huisje daar.
Wat ik inderdaad kan aanraden is kadoc!!!:woop:
Dat is echt een super mooie tent, maar ga zeker niet te vroeg.
Het begint pas laat daar, maar je ziet er gelukkig niet al te veel toeristen!

Voorproefje:

[img width=500 height=333]http://www.algarvenight.com/kadoc1/fotos/carnaval05/images/K_Carnaval_5798.JPG[/img]

[img width=500 height=333]http://www.algarvenight.com/kadoc1/fotos/23305/images/IMG_7687.JPG[/img]

[img width=500 height=333]http://www.algarvenight.com/kadoc1/fotos/24305/images/IMG_7854.JPG[/img]

[img width=500 height=333]http://www.algarvenight.com/kadoc1/fotos/24305/images/IMG_8022.JPG[/img]

[img width=500 height=333]http://www.algarvenight.com/kadoc1/fotos/carnaval05/images/K_Carnaval_5833.JPG[/img]

[img width=500 height=333]http://www.algarvenight.com/kadoc1/fotos/030704/images/IMG_1420.JPG[/img]

[img width=500 height=333]http://www.algarvenight.com/kadoc1/fotos/030704/images/IMG_1658.JPG[/img]

Niet verkeerd dacht ik zo!
Have fun, maybe tot daar!
Waarschuw beheerder
we waren in kadoc afgelopen nacht geen t*ring te beleven wat een kut tent binnen een uur waren we weer buiten :S maar voor de rest leve de lol en lekker mexen :P:P:P
Waarschuw beheerder
je moet ook niet op maandag gaan joh!
En hoelaat was je er dan?

Hier in Amsterdam is er toch ook bijna nix op maandag?

Waarschuw beheerder
donateur
Huh Kadoc is toch vanaf augustus elke dag open en deze maand alleen in het weekend? Zo bij het zien van die foto's vind ik het toch wel jammer dat we er niet zijn geweest.

Waarschuw beheerder
Wij gaan met 11 mensen van 1 aug t/m de 12e aug.

Als ik bijna alles hierboven een beetje goed heb doorgelezen:
- goed eten!!!! ( heel belangrijk )
- een oud en een nieuw gedeelte qua stappen en het nieuwe heet 'de strip' en daar zijn veel zatte engelse...
( ben benieuwd of het er nog meer zijn als in Tenerife )
- disco Kadoc is de grootste en draait af en toe Techno
- Kiss is ook leuk, want heeft op donderdagavond Dutch night met wat hardstyle! ( niet op oud of nieuw gedeelte maar verder weg?)
- Nederlandse tenten: Bloopers (met 2e nieuwe tent in nieuwe gedeelte) en mike's bar.

moet wel een leuke vakantie worden dacht ik zo......
gaan er meerdere zo laat als mij of zijn sommige er nog??

en to Al capone: we zullen zeker iets komen drinken!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaa wij gaan morgen vertrekken eindelijk, en we blijven ook tot 12 augustus. We zijn met 8 man...knalle!
he mensjes ik zie jullie daar vast wel :D

Waarschuw beheerder
dan lossen wij jullie wel af de 12e haha :)
veel plezier!
Waarschuw beheerder
Wij gaan van 8 tot 19 augustus met 6 man. Ik had eigenlijk gehoopt op een heerlijk rustige vakantie......maar zo te zien gaat dat weer niet lukken :P

Waarschuw beheerder
Ik ben wel benieuwd naar de reacties van de mensen die er nou zitten of die net terug zijn??

elk jaar is het toch weer anders.........

Kent iemand toevallig app. Jardim??
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit er nu nog tot 6 aug tis hier lekker weer en het stappe is ook best te doen
Waarschuw beheerder
ik ben vandaag thuis gekomen,,, 8dagen veelste kort vooral als het 1 dag regent!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Maar wel zeker de moeite waard dus? En wat raad je aan qua uitgaan?
Waarschuw beheerder
haha qua uitgaan vond ik er niks bijzonders aan,alleen gericht op engelse.. ik ben niet in kadock of de kiss geweest.. maar cafe bloopers was wel gezellig!!! maar ik was meer op vakantie om bij te komen van de zomerfeesten dus het was ook niet de bedoeling om flink te gaan stappen,, maar verder was het echt supergezellig!
Waarschuw beheerder
Ik ben vandaag terug gekomen...
Vond het wel leuk, maar niet echt spectaculair.
De kiss is idd grappig. Er is ook een nieuwe nederlandse tent geopend en die heet celebratiosn en dat was ook wel cool.

Alles is heel erg engels!
Waarschuw beheerder
Hmmzzzz...
ik heb net The villa gezien. Die engelsen zijn echt erg! Wel gelachen trouwens. Maar ik hoop dat als wij dr zijn dat alles wat minder engels is.
Waarschuw beheerder
wij zijn ook weer trug uit portugal, uitgaan vond ik ook tegenvallen, niet bij bloopers geweest, was daar veel te druk hoorde we, wel dutch night bij the kiss, echt super gaaf daar, ziet er van de buitenkant niet uit, maar is echt leuk en in de buurt van de strip... ook niet bij kadoc geweest want daar hoor je echt slechte dingen over en is een eindje weg, maar verder was het leuk :)
Waarschuw beheerder
Als het uitgaan tegenvalt moeten we het zelf maar gezellig maken :D Maar dat zal wel lukken (Y)
Waarschuw beheerder
helemaal gelijk in, maar dat lukt niet altijd als er alleen maar irritant engelse lopen
Waarschuw beheerder
Nou dan moeten we maar wat spelletjes meenemen en 12 dagen in ons appartement blijven zitten :P
Waarschuw beheerder
naja je moet sowieso naar de kiss gaan op donderdagavond ( nacht beter gezegd) DUTCHNIGHT erg leuk :)
Waarschuw beheerder
Ok bedankt zal het onthouden (Y). Volgens mij gaan wij daar ook al heen met GOGO-toers
Waarschuw beheerder
alles was super vooral het strand. uitgaan was gaar!!!
Waarschuw beheerder
haha ja vond ik dus ook

Waarschuw beheerder
strand is idd erg relaxed. kunt ook lekker lang blijven liggen. ben er nog tot vrijdag. uitgaan is erg matig. muziek is niet best en veel engelsen. verder wel erg gezellig.

Waarschuw beheerder
wij hebben de tickets vandaag binnen gehad, nog n weekje en dan lekker 15 dagen de zon tegemoet :)
Ookal is het stappen wat minder daar, je moet t toch zelf gezellig maken en dat lukt ons altijd dus daar ook :)
Waarschuw beheerder
Hee ik zit er nu en t is heerlijk hier, uitgaan idd niet superfantastisch maar gewoon wel gezellig.
Beste tent hier kadoc, ben er afgelopen dinsdag geweest met technology dave clarke en vond t echt super...morgen daar weer ff kijken...en komende dinsdag weer met monika kruse lekker techno doen :D O ja de kiss ook een leuke tent....
Verder mooi leventje hier...
Waarschuw beheerder
hey mensen,.. ben net een uur thuis

1 tip... ga niet naar de twist in oud albufeira,.. dj heeft 1 cd op repeat staan

bloopers is gaar,.. veel te druk en die wc's begin ik nie eens over

de strip is zeker goed te doen,.. veel engelsen dat wel, maar goeie bars en discotheken,.. kiss was heel goed en in kadoc, oei!! dave clarke toonde zichzelf weer als meester van de draaitafel,.. tering wat kan die man draaien

updates: 6 of 7 augustus draait ergens (bus reed te snel) basement jaxx en 9 augustus monika kruse in kadoc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisch op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:06:
Hee ik zit er nu en t is heerlijk hier, uitgaan idd niet superfantastisch maar gewoon wel gezellig.
Beste tent hier kadoc, ben er afgelopen dinsdag geweest met technology dave clarke en vond t echt super...morgen daar weer ff kijken...en komende dinsdag weer met monika kruse lekker techno doen O ja de kiss ook een leuke tent....
Verder mooi leventje hier...

Oh nog eventjessss en ik ga ook weeer... zo veel zin in!

:yes: (y)
Waarschuw beheerder
Jaja wij ook!! wiiieeeeee

Waarschuw beheerder
Kadoc is wel een mooie discotheek, alleen moet je er niet met GoGo tours of Beachmasters heen gaan. Dan ga je namelijk naar Kadoc Club, een klein gedeelte van Kadoc. Het grote gedeelte heet Kadoc disco. Verder is de bus die GoGo tours je aanbiedt als deel van de aanbieding op zichzelf al gratis en rijdt tot 12 uur elk half uur en daarna om t uur. GoGo/beachmasters Clubcard is wel aan te raden, voordeel haal je er makkelijk uit.

Waarschuw beheerder
ik kom daar al bij ma helen leven we hebbe daar een huisje..kedoc is een leuke dicotheek..kiss ook maar is iets verder weg en zitten wel leuke kroegjes!!

Waarschuw beheerder
de strip is leuk..zit 1 kr0eg van n h0m0 beetje in t begin dat is n vriend van me pa..sj0wn gek als n deur is egt leuke kroeg je lacht je kapot daar ik ga zondag na portugal 2 weekjes.:)
Waarschuw beheerder
zeer geslaagde 2 weekies albufeira, vraagie, weet iemand van wie het nummer is met pannekoeken met stroop, pannekoek met ananas etz.

greets
Waarschuw beheerder
Iemand ook wel eens naar een stripclub geweest in deze buurt?
Een kennis van me moeder heeft er een stripclub, dus ik ga even een kijkje nemen....

Waarschuw beheerder
Die zit als je vanaf de Strip naar het strand gaat aan de weg naar beneden. Je wordt echt doodgegooid met flyers van die tent. Ben er overigens niet geweest O:)

Waarschuw beheerder
hij zit ook nog in een zij straatje
als je bij libertos het kruispunt overgaat als maar recht door en dan aan de rechter kant

ik ben er nooit geweest ;) ik hoorde het ergens :P
Waarschuw beheerder
ik ga as maandag! :yes:

ZON zin in VAKANTIE !!! ben er echt aan toe :P

Waarschuw beheerder
ik ga as zondag..:)
Waarschuw beheerder
lekker vakantie!

Ben er echt aan toe.. Enne.. k ga met 2 vriendinnen en met zn 3en wordt het dus een dolle bende!

Succes verzekerd!

enne die kadoc disco wil ik wel ff van binnen zien! als de muziek goed is heb ik helemaal niks meer te vragen ;)
Waarschuw beheerder
the kiss, is ook echt een leuke discotheek :)
Waarschuw beheerder
draaien ze ook hardstyle in albufeira? zo ja waar?
Waarschuw beheerder
uhmm weet ik niet, ik hou niet zo van hardstyle dusja :) wel erggg veel r&b draaien ze er :)
Waarschuw beheerder
ik heb iig nergens hardstyle gehoord...

in kadoc disco wel veel techno-dj's.. dat was ook nie slecht.
Verder wel veel r&b idd.. maar wel veel t zelfde elke dag opnieuw
Waarschuw beheerder
nog een paar uur :yes:

om 12.50 vliegen we :P

Heb er echt zin in.. ben toe aan vakantie en lache wordt het wel :yes:

los ballos :P
Waarschuw beheerder
whahaaaa zit nu in albufeira en ik moet zeggen dat het helemaal geweldig is hier! >Top bestemming!
Waarschuw beheerder
haha jaja maak ons maar jaloers ;)
Waarschuw beheerder
Nou wij zijn ook weer terug. Uitgaan viel idd wel tegen. Kiss vond ik niet echt boeiend. En toen we in Kadoc waren was het erg leeg en dus ook niet zo leuk. Maar we hebben ons uiteraard nog steeds goed vermaakt.

Waarschuw beheerder
Jaaaa portugal was super :D:D alleen idd het uitgaan was minder.. maar ja strand en zon en zee was goed te doen ;)
zou zo weer trug willen!!! :P

Waarschuw beheerder
wat is de gemiddelde leeftijd in Albufeira??
Waarschuw beheerder
tusse de 20 en 25 ongeveer
Waarschuw beheerder
Ben van 12 t/m 19 augustus in Albufeira geweest.
Eerste indruk was gelijk al dat het uitgaan matig was. En deze mening werd een week later bevestigd.
Erg veel barren/kroegen die vrijwel allemaal Engels georienteerd zijn. Erg veel top 40 en r&b vloog om mn oren. :no:

Kadoc vond ik er super uitzien...veel show (y)... maar de muziek en sfeer was echt bagger! :no: Overigens weinig techno gehoord. :/
Andere tenten op de Strip als Libertos en Wild & Co zagen er ook erg mooi uit maar was echt geen t*ring te beleven. :(
In oud albufeira nog naar Bloopers en Central Station geweest. Allebei leuke kroegen...vooral in Bloopers was veel sfeer en gezellige Hollanders :woop:

Door het matige uitgaan maar vooral overdag en 's avonds veel gezopen bij het appartement :bier: en later op de avond terrassie gepakt om vervolgens weer verder te zuipen in het appartement. :P

Verder nog een 'Paradise Cruise' (boottocht) gedaan die ook maar bar weinig voorstelde. Zwemmen midden op zee was wel aardig maar de BBQ die we op een verlaten strandje voorgeschoteld kregen was dramatisch :frusty:
Waterpark Slide&Splash was erg goed te doen....een aanrader :D

Overigens ook heerlijk gegeten in Albufeira...zeker in de Hollandse toko's 'Hoek van Holland' en 'Hollandaise' ;)

Al met al overdag veel beter vermaakt dan 's nachts.

Conclusie: Leuke vakantie gehad maar Albufeira blijft bij deze ene keer, ga volgend jaar wel weer naar Kreta of Mallorca.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eey, ik ben op zoek naar een nummer dat erg veel in Albufeira werd gedraaid.
Het was het deuntje van Summerlove – Remember, alleen dan zonder de tekst en je hoorde er de hele tijd héhéhé héhéhéhéhé erdoorheen (of jé ipv hé). Weet iemand het?

Andere veel gedraaide nummers zijn trouwens: Yves Larock - Zookey (Bob Sinclair Mix) en vooral Bob Sinclair - Love Generation (original mix)

B.v.d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The MaNo op maandag 22 augustus 2005 om 22:06:
Kadoc vond ik er super uitzien...veel show ... maar de muziek en sfeer was echt bagger! Overigens weinig techno gehoord.

idem dito! Bij ons was het sowieso een heel gedoe om bij die kadoc te komen.. :S We waren met gogo en we moesten om 00.15 in de celebrations zijn om te verzamelen. Er was weer eens een enorme groep en dat moest in 2 groepen verdeeld worden. Wij zaten bij de tweede lichting die een stuk kleiner was :S Het zou drie kwartier duren en dan zouden we opgehaald worden.. Tussendoor kreeg de gogo leiding de mededeling dat het langer zou duren. er was file ontstaan door vuurwerk wat ergens te zien was... Het zou langer duren. In de celebrations vond ik het altijd erg gezellig daar niet van.. maar ik was zo nieuwsgierig naar die kadoc.. UITEINDELIJK 02.16 ging onze bus richting de kadoc. En om 6u konden we terug. De mensen van de eerste bus zouden om 5 u gaan. aangezien we wel erg veel gestapt hadden enzo waren we natuurlijk wel brak. Maar onder het motto van 'gewoon doorgaan' hebben we ons wel vermaakt bij kadoc. Maar idd geen techno gehoord en in de zaal waar de techno gedraaid zou worden viel tot 4!!!x toe de muziek uit.. das echt slecht! maargoed wel mooie shows hoor! We gingen toch voor de bus voor 5u en daar waren er meer van.. iedereen wilde om 5 u terug.. we hadden echt al zoiets van aargghh zitten we hier zeker een uur.. toen zagen we een taxi en hebben de chauffeur gevraagd of ie ons terug wilde brengen.. en nog voor geen 6 euri pp waren we terug. (waren die avond met zn 2en)
Ik heb me uitstekend vermaakt in albufeira maar qua muziek heb ik echt mn eigen style gemist! wel jammer maar ben wel flexibel.. Volgend jaar zou ik niet weer naar albufeira.. mallorca of kreta ofzo.. we shall see :P
Waarschuw beheerder
Bij ons was het sowieso een heel gedoe om bij die kadoc te komen.. We waren met gogo en we moesten om 00.15 in de celebrations zijn om te verzamelen. Er was weer eens een enorme groep en dat moest in 2 groepen verdeeld worden.

Dit was zeker de woensdagavond? Toen moesten wij ook in de Celebrations verzamelen...dit omdat onze trip naar Kadoc van de zaterdag niet doorging vanwege een lekke bus-band :S
Wij moesten in een apart klein busje omdat de grote bus vol zat :/

Volgend jaar zou ik niet weer naar albufeira.. mallorca of kreta ofzo.. we shall see

Kijk..we delen dezelfde mening...nou misschien tot volgend jaar dan maar ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij gingen zaterdag naar kadoc.. ik vond het idd een mooie tent hoor.. mooie dansact's maar had me dus verheugd op wat techno.. en da kwam niet.. natuurlijk ook brak van de hele week stappen en weinig slapen..
Maar ondanks dat ik mn muziek weinig hoorde, heb ik wel een top vakantie gehad! :yes:

Maarre.. als je salou of mallorca ofzo hebt.. dan heb je daar tenten waar bijv een dana of weet ik veel wie een avondje komt draaien.. zo kan ik lekker stampen en krijg ik meer energie dan van die lounche, flower power of r&b muziek van in de kiss :/

wie weet tot volgend jaar :P
Waarschuw beheerder
hahaha daarom vond ik de kiss zo leukk :)
Waarschuw beheerder
hehe, ik kom ook net terug!

Ben natuurlijk weer in de Kadoc geweest!
Was dit keer nog beter al de andere keren dat ik ben geweest.Ook was drukker..Onwijs vette acts!
Hier in nederland zie je lang niet zoveel in 1 avond in 1 discotheek!En de mensen waren ook erg gezellig!

Muziek is inderdaad niet helemaal wat ik gewend ben,
maar daar in in nederland nou eenmaal wat meer keuze in.
Alles beter dan alle die stomme barretjes in het centrum waar ze top 40 van 2 jaar terug draaien.

Het komt daar altijd laat opgang, maar gelukkig kwam ik er pas rond half 2 binnen, dan kan je daar heerlijk feesten tot half 6.

Waarschuw beheerder
Ik was van 1 tot en met 12 augustus naar Albufeira! Ik vond het echt genieten, we zaten in een appartement midden op de strip...kiss en celebrations was top! de muziek niets op aan te merken, alleen wel die smerige engelsen! Maar die zie je op kreta en mallorca ook..

fijne vakantie voor de mensen die nog gaan...
Waarschuw beheerder
heb eigenlijk weinig gekke engelssen gezien/gesproken..
Waarschuw beheerder
Zat je dan in het oude of nieuwe gedeelte? In het oude weet ik niet, maar in het nieuwe gedeelte zat het helemaal vol met Engelsen.
Waarschuw beheerder
haha ik zat in het nieuwe.. maar ik heb er toch weinig van gemerkt.. vond juist dat er veel nederlanders waren..

maargoed we waren ook veel in de celebrations, daar waren eigenlijk alleen nederlanders en af en toe een verdwaalde portugees. ;)
Waarschuw beheerder
Hahah ik was beide,, Een verdwaalde portugees die nederlands kan in celebration.. wel gezellig daar

Waarschuw beheerder
k ben net trug uit pottugal heb t naar m'n zin gehad..mustang op de strip was lache..liberto was egt onwijs gaaf!! de kiss was leuk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 00:16:
mustang op de strip was lache

Vooral de WC's daar waren lache ofnie hahaha. Bah!
Maar idd leuk om te zien hoe die kinderen daar de sletjes en players uit hingen..

Waarschuw beheerder
BAAAH die Wc's waren echt TE ranzig!
Ben er 2x geweest vanwege onze overbuurman Garry (Gaz) die daar werkte. Canadees van 40 jaar die tot half 9 's ochtends samen met z'n vriendin stond te hakken in onze tuin :d Vond er verder niet zo veel aan daar. Kwam ook omdat de meeste Engelsen al weg waren als wij uitgingen.
Waarschuw beheerder
Bij de garagebar hadden ze een aparte manier om mensen binnen te proppen.. :o

Een meisje van een jaar of 7 stond met een handboei om op de stoep bij de propper.. en wij zo 'no no' we wilden daar niet heen.. en toen greep dat meisje een vriendin van me bij dr pols en sleurde dr zeg maar mee naar binnen.. binnen was een man met een sleutel en zo stond je in eens binne..

Maar t mooiste aan de garage bar waren wel de BIG DICK coctails... hmjum :D

[img width=360 height=480 cacheid=001289bb001cc45e2ac267c91a00f2a668]http://www.mijnalbum.nl/Foto=47SEQ3YF[/img]
Waarschuw beheerder
die zijn zeker groot, damn de cocktails daar zijn lekker