2-cb trip:geweldig vond t stukken beter als een paddo trip.
Ik had het toen de tijd in Maastricht bij een of andere gast gekocht.
Wij met zijn 4en dat spul in de auto genomen,als ik nu terugkijk hartstikke dom maar ja je bent jong en je wilt wat
.
Ik zag toen overal lekkere vrouwen staan
terwijl er haast niemand op straat was
overal zag ik gekken kleuren en dacht dat we vet hard reden terwijl we gewoon 60 op de snelweg reden
ook maar van te geluk spreken dat we niet zijn opgepakt ofzo.
Toen naar de frituur en voor 10 gulden friet halen,terug in de auto en met zijn alle frietjes uit t raam gooien.
Daarna na t water waar ik weer overal gekken bomen en vissen zag.
Ik denk dat dit ongeveer 7/8 jaar geleden is maar vergeet t iig nooit meer,t was echt een vette trip
Ik had het toen de tijd in Maastricht bij een of andere gast gekocht.
Wij met zijn 4en dat spul in de auto genomen,als ik nu terugkijk hartstikke dom maar ja je bent jong en je wilt wat
Ik zag toen overal lekkere vrouwen staan
Toen naar de frituur en voor 10 gulden friet halen,terug in de auto en met zijn alle frietjes uit t raam gooien.
Daarna na t water waar ik weer overal gekken bomen en vissen zag.
Ik denk dat dit ongeveer 7/8 jaar geleden is maar vergeet t iig nooit meer,t was echt een vette trip
Heb de testuitslag van een van me pilletjes eindelijk binnen ( na meer dan een maand wachten erop
). 4 mg 2-cb per pilletje. Dat is helaas wel erg weinig want de werkzame dosis ligt ergens tussen de 5 (heel lichte werking) en 50 mg (hele zware trip). Een normale dosis is geloof ik iets van 10 tot 25 mg.
-mich- Is 2cb nou legaal of is het illegaal...
Vroeger werd dit veel gebruikt...en was het legaal
Afgelopen jaar op dance valley kon je dit bij de smart shop tent kopen als legaal product ???
Ik heb iemand dit zien pakken en 2 uur later kon hij toch mooi naar het ziekenhuis ???
Vroeger werd dit veel gebruikt...en was het legaal
Afgelopen jaar op dance valley kon je dit bij de smart shop tent kopen als legaal product ???
Ik heb iemand dit zien pakken en 2 uur later kon hij toch mooi naar het ziekenhuis ???
2cb valt onder de opium wet en is daarom illegaal maar het schijnt dat er nooit een handtekening is gezet op de illegalisering van 2cb
het is iig in sommige smartshops te verkrijgen maar het staat dan meestal niet op hun site evenals gedroogde paddos
laatste aanpassing