Partyflock

Forumonderwerp · 744470

Wie heeft er wel eens 2c-b gebruikt ???
Heb je er goede ervaringen mee of juist niet ?????

Gezien de interesse zou het voor iemand met een grote scheikundedoos erg ineressant kunnen zijn om hier iets mee te doen (puur theoretisch natuurlijk ;-) )
uhhh...., ik weet wel waar je t kan halen :)

Meerdere malen gebruikt, geweldig spul, vooral in de efteling!!

godverdomme ahahahahahhaa lig hier helemaal in een deuk. Ik moet et ook een keer doen 8) als iemand et heeft pb me eff

Is wel leuk spul ja, alleen lsd is leuker

Vertel, waarom is LSD vetter?:)

Ben ook erg benieuwd naar LSD namelijk. :)

Geen 2c-b, maar wel 2c-d :yes:
Is ook wel lache spul.

Ik kan er aankomen via een betrouwbaar adresje 8) !!!

Heb het pas een keer gedaan maar zeker wel super ervaring!
Vage kleurige patronen en lachbuien en super veel energie, tof spul! Vrijdag zal ik de labuitslag van zon pilletje hier plaatsen. Als jullie iets van dit spul willen hebben, pb dan ff.

ja tuurlijk , maak er weer een partyflock topic van :/
nu gaat het weer net als met explosion :S
laatste aanpassing

Chill, het spul is al heeeel lang geleden verboden!
laatste aanpassing

ja dat weet ik , maar voor je het weet zit giel beelen aan de 2cb :/

thanks nog voor je adresje :flower:

Kan mer er wel wat bij voorstellen, dat je dit spul beter niet teveel de hemel in kan prijzen. want voor je het weet krijg je weeer ineens zo'n hype, en dan is het nergens meer te krijgen :/

Jep idd , maar het is wel aan te raden (Y)

Dat zeker! :jaja:
2-cb trip:geweldig vond t stukken beter als een paddo trip.

Ik had het toen de tijd in Maastricht bij een of andere gast gekocht.
Wij met zijn 4en dat spul in de auto genomen,als ik nu terugkijk hartstikke dom maar ja je bent jong en je wilt wat;p.
Ik zag toen overal lekkere vrouwen staan:s terwijl er haast niemand op straat was:vaag: overal zag ik gekken kleuren en dacht dat we vet hard reden terwijl we gewoon 60 op de snelweg reden:vaag: ook maar van te geluk spreken dat we niet zijn opgepakt ofzo.
Toen naar de frituur en voor 10 gulden friet halen,terug in de auto en met zijn alle frietjes uit t raam gooien.
Daarna na t water waar ik weer overal gekken bomen en vissen zag.
Ik denk dat dit ongeveer 7/8 jaar geleden is maar vergeet t iig nooit meer,t was echt een vette trip:yes:

tis nu nog steeds vet technowaus , m.a.w je moet het nog een keer proberen ;P
tis nu nog steeds vet technowaus , m.a.w je moet het nog een keer proberen

is dat spul nog te krijgen dan?

Uiteraard is dat te wel ergens te krijgen, tis altijd alleen ff kwestie van er moeite voor willen doen, maar er zijn altijd wel wegen....

jep is nog te krijgen O:)
ok zie t al verder
:x

komt allemaal goed;)

(Y)

Heb de testuitslag van een van me pilletjes eindelijk binnen ( na meer dan een maand wachten erop :( ). 4 mg 2-cb per pilletje. Dat is helaas wel erg weinig want de werkzame dosis ligt ergens tussen de 5 (heel lichte werking) en 50 mg (hele zware trip). Een normale dosis is geloof ik iets van 10 tot 25 mg.

-mich- Is 2cb nou legaal of is het illegaal...
Vroeger werd dit veel gebruikt...en was het legaal
Afgelopen jaar op dance valley kon je dit bij de smart shop tent kopen als legaal product ???
Ik heb iemand dit zien pakken en 2 uur later kon hij toch mooi naar het ziekenhuis ???

2cb valt onder de opium wet en is daarom illegaal maar het schijnt dat er nooit een handtekening is gezet op de illegalisering van 2cb
het is iig in sommige smartshops te verkrijgen maar het staat dan meestal niet op hun site evenals gedroogde paddos
laatste aanpassing