Partyflock

Forumonderwerp · 744278

Waarschuw beheerder
lijkt me zeker wel vet ik zou niet weten waarom niet

Waarschuw beheerder
Heb afgelopen vrijdag een portie op en godzijdank ben ik daar niet in blijven hangen. Ik was echt helemaal de kluts kwijt, de dagen van de week wist ik niet meer, ik wist niet meer wat slapen was of hoe het voelde dat was echt gewoon kut. Ik snapte tijd niet meer, echt helemaal para en ik had het ook gewoon door dat ik er geen fuck meer van snapte, kon er alleen nix aan doen. Had de hele tijd het gevoel dat ik dingen verkeerd of raar deed. Echt super para :vaag: Optellen snapte ik ook niet meer. Dan was het zo van jongens: 10, 20, 30 dat klopt toch? Of niet? Ik wist het gewoon niet meer. Als ik daarin was blijven hangen hadden ze me in een tehuis kunnen brengen. Had ik mooi klaar mee geweest...
Waarschuw beheerder
als je niks op hebt ken jij ook wel een tehuis gebruiken :yes:
Waarschuw beheerder
Heb afgelopen vrijdag een portie op en godzijdank ben ik daar niet in blijven hangen. Ik was echt helemaal de kluts kwijt, de dagen van de week wist ik niet meer, ik wist niet meer wat slapen was of hoe het voelde dat was echt gewoon kut. Ik snapte tijd niet meer, echt helemaal para en ik had het ook gewoon door dat ik er geen fuck meer van snapte, kon er alleen nix aan doen. Had de hele tijd het gevoel dat ik dingen verkeerd of raar deed. Echt super para Optellen snapte ik ook niet meer. Dan was het zo van jongens: 10, 20, 30 dat klopt toch? Of niet? Ik wist het gewoon niet meer. Als ik daarin was blijven hangen hadden ze me in een tehuis kunnen brengen. Had ik mooi klaar mee geweest...

dat bedoel ik maar..

een psychose lijkt er heel erg op daarom noeme ze het ook 'in blijven hangen'
en geloof me, als je dat een half jaar lang hebt dat je jezelf wel kapot ken schieten :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ja uil je was idd aardig para :s... Maar volgens mij had je het nog wel naar je zin. En het is gelukkig allemaal goedgekomen. toch???? :9

Waarschuw beheerder
dat is juist vet als je niks meer snapt enzo dan ben je net een baby die alles voor het eerst ondekt :D prachtig :)

Waarschuw beheerder
Ja tuurlijk had ik het nog naar me zin, hoe vager hoe beter! Maar dit was echt extreme leipheid en omdat de rest er geen last van leek te hebben was ik wel blij dat ik de volgende dag weer hersteld was.
Waarschuw beheerder
jullie zijn allemaal blijven hangen in de PF trip

Waarschuw beheerder
dit was echt extreme leipheid en omdat de rest er geen last van leek te hebben

Ouwe ik wist ook niet meer wat links en rechts was man, werd echt mega leip van die paddo's van ons.
Op een gegeven moment kreeg een een vaag gevoel ik m'n buik(kan van de turk geweest zijn) en wou ik naar de plee, alleen die heb ik niet gehaald want ik ging out.
Is gelukkig ook weer goed gekomen maar tering he wat werd ik para van die dingen, goeie shit!

Waarschuw beheerder
volgens mij zijn er hier op PF een beetje veel mensen para