1 volger · 43262x bekeken
pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep pep !!!!
I'M LOVING IT!!
ghehe.. zoetermeerse spirit
Nr: 1

Nr: 2

Nr: 3

Nr: 4

Nr: 2
Nr: 3
Nr: 4
laatste aanpassing
MDMA poeder
aankomend weekend staat die vast ook in me top 3
MDMA poeder
tja.. het zal niet snel meer gebeuren tegenwoordig.. helft van onze ouwe garde heb al kinderen onderhand LOL, maar als we ervoor gaan dan gaan we goed!
Dus.. 'n goeie bom daarvan zal altijd 1e keus zijn denk ik, ff ouderwets te vaag!
MDMA poeder is echt knetter relaxt
Veel plezier aankomend weekend
Danku danku
..Eest ma is en pep..En dan afsluiten met pille en
uber wauze sex ..
jajah snuutje met je praatjes altijd
Ja k rook , maar drink niet..
Maar kzeg toch ook niet dat ik t zelf niet gebruik ?
Roken is ook drugs ja , maar niet een drug waar je zo verslaafd aan kan raken dat je er ook egt van naar de klote gaat..
Wil nie zegge dat t goed voor je is , maar een peukie roke is wel ff minder schadelijk als een lijn coke snuive of een heroine spuit in je flikker douwe..
Maar kzeg toch ook niet dat ik t zelf niet gebruik ?
Roken is ook drugs ja , maar niet een drug waar je zo verslaafd aan kan raken dat je er ook egt van naar de klote gaat..
Wil nie zegge dat t goed voor je is , maar een peukie roke is wel ff minder schadelijk als een lijn coke snuive of een heroine spuit in je flikker douwe..
Ja idd , ik weet hoeveel mensen er sterven doordat ze roke..
Maar dr zijn ook mensen die doodgaan of kanker krijge terwijl ze daarvoor kerngezond ware..
En je kan mij niet wijs maken dat een XTC pilletje slikke minder erg is als een peukkie roke..
Weet je wat er allemaal in die pilletjes zit ?
Glassplinters enzow... spiritus..
Maar dr zijn ook mensen die doodgaan of kanker krijge terwijl ze daarvoor kerngezond ware..
En je kan mij niet wijs maken dat een XTC pilletje slikke minder erg is als een peukkie roke..
Weet je wat er allemaal in die pilletjes zit ?
Glassplinters enzow... spiritus..
laatste aanpassing
Ik denk dat er meer mensen van kanker dood gaan
peukkie roken doe je elke dag.. pilletje niet
t voor lol beleven anti-drugs personen eraan om hun bekrompen instelling te delen met het DRUGS-forum??
vraag ik me wel eens af.. Wil je hier nog mensen gaan bekeren ofzo?
Nee want ik ben geen god
Wil niemand bekere.. maar k geef een mening..
Onthou dat we in een VRIJ land leve , en dat ook IK als ''anti-drugs'' persoon.. (zoals jij dat wil noemme) me mening mag geve..
Maar jij slikt misschien niet elke dag een pilletje..
Maar dr zijn echt wel mense die t doen.. en ik vind gewoon dat je dan niet goed bij je bovekamer bent...
net zeg je nog dat iedere gebruiker 'niet verstandig' is *niet goed bij je bovenkamer*
mijn nr 1, 2 druks is
wiet
hasj
wiet
hasj
laatste aanpassing
net zeg je nog dat iedere gebruiker 'niet verstandig' is *niet goed bij je bovenkamer*
Nee als je drugs gebruikt ben je niet verstandig nee !
En dr is ook geen enkele manier waarop je wel verstandig kan gebruike.. het is troep , het blijft troep..
Enne.. 1 pilletje kan al fataal zijn hoor

![//...Joslet[NL]-PoessieTerreur](/images/user/261736_1450858.jpg)