Partyflock

Forumonderwerp · 744058
7771x bekeken
Waarschuw beheerder
volgens mij zitten er hier wel allemaal vechters baasjes op partyflock... en of mensen die onder een vecht sport zitten...

nou vraag ik me af ....

wat weet jij van vechten...
heb jij er verstand van... ben jij echt de gene waar iedereen bang voor moet zijn...

hoe schat jij je tegenstander in of vind je het beste gevecht.... het gevecht ontwijken...

ik wil niet op scheppen of nix ....ik doe nu al een aantal jaren vechtsporten en heb ontdekt dat het niet alleen om lompe kracht gaat....

maar dat er verschillende marnieren zijn om je krachten te vergroten en je tegenstander te verslaan...

door op een bepaalde manier te vechten...

ik vecht altijd alleen in een sportschool op straat ontwijk ik het gevecht altijd liever niet zo zeer om dat ik bang ben ... maar wil ongelukken verkomen

vertel mij nou eens wat jij weet van vechten.... en wat je er van vind.....?

Waarschuw beheerder
we hadden het over neuken toch?
Waarschuw beheerder
mmm oh ja??

Waarschuw beheerder
dacht ik .. ;)

Waarschuw beheerder
niet?
Waarschuw beheerder
ach ja jongens hè!!

Waarschuw beheerder
komt door het weer ... cant help it

Waarschuw beheerder
Op the straat
weet je hoe het gaat
ik ben sneller dan jou
want fighting is waar ik van hou
Kerelll ik zie ut je word al bang
poep nie in je broek MANG

Aardig basic, geen flow, geen lange zinnen, geen echte diss.

Duidelijk geen talent

Waarschuw beheerder
hahaha go johnzz

Waarschuw beheerder
Alex nie neuken maar beuken;)

Waarschuw beheerder
jaaaaah lekker beukend... schreeuwen sl.t!!

Waarschuw beheerder
hahahaha:)
Lekkerrr hoe....rrrrr

Waarschuw beheerder
:)

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MMA4Life op woensdag 22 juni 2005 om 13:10:
Ik heb me altijd afgevraagd hoe je op straatvechten kunt zitten. Waar geven ze dat?

vaak heet het gewoon zelfverdediging, gebruik maken van alledaagse zaken en gemene, minimale en effectieve technieken om een tegenstander af te schrikken of uit te schakelen
Waarschuw beheerder
Dan is het dus zelfverdediging en geen straatvechten. Ik kan me niet voorstellen dat er ergens een sportschool of iets dergelijks is die echt iets onder de noemer 'straatvechten' geeft.
Waarschuw beheerder
hoe ik vecht...
gemeen o:)
Waarschuw beheerder
natural poep gezicht, jij hebt je hondje zeker om mensen af te schrikken:frusty:

Waarschuw beheerder
TAIFOETSIE...........1 onmeunig harde dreun uitdelen en dan keihard rennen GGgggggggggggrapje.....niet hou niet van klappen uitdelen...Alleen als ze aan men maten komen..
Waarschuw beheerder
vechten..? hadden ze het maar nooit uitgevonden :no:
Waarschuw beheerder
mensen die op een vechtsport zitten zijn of gefrustreerd of hebben TEVEEL ego, of zijn gewoon kansloos...

gelijk uit de weggaan die lui want die kunnen toch niet normaal doen..
Waarschuw beheerder
mensen die op een vechtsport zitten zijn of gefrustreerd of hebben TEVEEL ego, of zijn gewoon kansloos...

Ja... en alle mensen die van hardcore houden zijn crimineel :d
Beetje kortzichtig HorroristJ ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Springvloed op zaterdag 25 juni 2005 om 21:27:
gelijk uit de weggaan die lui want die kunnen toch niet normaal doen..

idd sommige mensen gaan volgens mij uit om zooi te schoppen, ik maak me eigen feestje wel en ga ze idd uit de buurt :)

Waarschuw beheerder
Potje schaken....... Maak ik je helemaal in (of stratego).

Waarschuw beheerder

Mensen die op vechtsport zitten zijn over het algemeen beleefder en zelfbeheerster dan mensen die niet op vechtsport zitten.

Waarschuw beheerder
In n sportschool draait t meeste om respect voor n ander waarom zou je dat wel in n dojo / gym wel hebben en op straat niet..?? denk dat t vooral daar aan ligt..
en frustratie??? teveel ego??? of kansloos??? daar n
reactie op geven is de rotmoeite niet waard slaat gewoon nergens op :gaap:

Waarschuw beheerder
mensen die op een vechtsport zitten zijn of gefrustreerd of hebben TEVEEL ego, of zijn gewoon kansloos

en waar baseer jij dit op?

denk je nou echt dat je alleen maar bij een vechtsport leert vechten? komt wel meer bij kijken dan dat. er word je ook geleerd:

- fysieke en emotionele beheersing
- stabiliteit
- vermindering van stress
- assertiviteit en en reactievermogen
- zelfvertrouwen en welbevinden
- beweeglijkheid en lenigheid
- betere gezondheid door fysieke
training,ademhalingstechnieken en lichaamsbeweging

echt leren vechten is maar een onderdeel hiervan ;)

ps. dit geldt voor wing chun deze aspecten, maar ook voor vele andere verdedigingssporten

Waarschuw beheerder
als je weet dat je KAN vechten HOEF je veel minder snel te vechten...en de ander laten uitrazen zonder ook maar 1 klap uit te delen .
juist onzekere mensen met teveel ego willen er op los rammen. ( en kunnen 9 vd 10 keer niks. )
de voordelen van trainen in welke vechtsport/systeem dan ook zijn talrijk . van judo tot krav maga.. weet wat je kunt en je kunt kiezen voor een geweldloze oplossing.
en mocht het echt niet meer zonder geweld kunnen dan weet je HOEVEEL geweld je gebruikt en wanneer het tijd is om te stoppen en thuis koffie te gaan drinken .

Waarschuw beheerder
idd :jaja:

Waarschuw beheerder
ik had het niet beter kunnen zeggen alex(y)
Waarschuw beheerder

:no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je kan het beste gewoon iemand anders voor je laten vechten en als het niet anders kan dan gewoon de barkruk of wat anders :d

Waarschuw beheerder
Vechten? Vecht eigenlijk nooit..

En áls ik vecht, dan vecht ik met woorden :[
Waarschuw beheerder
heb een jaar jiu jitsu gedaan & nog een jaar met 3 vrienden in een schuur boksles gehad van een pa van iemand.
Ruzie op straat/ stap heb ik eigenlijk nooit zelf, maar heb wel veel vechtpartijen meegemaakt. Ging altijd met een aardige groep aggressieve mensen op stap dus was altijd "feest"

Vind het meestal niet zo erg als er groep tegen groep ruzies zijn, de mensen die dan vechten krijgen er vaak een kick van dus hey dan laat ik ze maar. Vind het alleen niet kunnen als er iemand die helemaal geen ruzie wil wordt geslagen.

Waarschuw beheerder
vechten sucks.. is veel te duur.. nieuwe kleren, nieuwe tanden etc etc.

Waarschuw beheerder
Nieuwe bril.....

Waarschuw beheerder
whahaha.. die was toen alleen scheef geloof ik ;-)

De bril van toen wordt nu gedragen door een griek.. Grrrr

Waarschuw beheerder
Alleen scheef??

mwoahhh...

altijd lachen in de fun hahaha

Waarschuw beheerder
ja hij moest alleen beetje bijgebogen worden.. anders paste ie niet op mijn dikke oog ;-)

Waarschuw beheerder
Hij kleurde anders wel leuk bij je dikke lip en het ei op je voorhoofd van de kopstoot.

Waarschuw beheerder
Yeahh!!!!!!!. mijn beruchte kopstoot.. :yes:

Waarschuw beheerder
Ja weet ik alles van,heb nu nog soms hoofdpijn.

Waarschuw beheerder
Volgens mij heb jij nooit het voorrecht gehad om van een van mijn fenomenale kopstoten te mogen genieten... :-p

Waarschuw beheerder
Niet?

ow..hahahahha

Waarschuw beheerder
Nee toch slopertje..
Waarschuw beheerder
nog niet uit gevochten mensen over wat et beste is geen of wel een verdedigings/vecht sport ..?
Waarschuw beheerder

Ik moet even iets kwijt: Wat ben jij een ongelofelijke knuppel!
Je hebt zeker nooit de moeite genomen om je ook maar een beetje te verdiepen in hetgene waar je nu over lult of wel?
Als dat wel het geval is, had je wel iets anders gezegd. En als je je inderdaad niet verdiept hebt, reageer dan gewoon niet in dit topic want dan weet je niet waar je over praat.
Dank je wel!
Waarschuw beheerder
Vechten is voor mietjes..........beter voorkomen!!!
Waarschuw beheerder
wie wil er klappen hebben stuur maar een pm dan komen we er wel uit :p