Partyflock

Forumonderwerp · 743892
2 volgers · 16771x bekeken
Betreft: lid: Fairytale

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou mensen... Hij is er dan eindelijk hoor!!!!
t was me nog een hele bevalling.. letterlijk en figuurlijk :-)

Ik ben zondagmorgen om 09.00 begonnen met beetje voorweeën.. Savonds en snachts de hele nacht forse gehad maar ik had om zes uur smorgens (maandagmorgen dus) nog steeds maar 4cm ontsluiting dus ben naar t ziekenhuis doorgestuurd..
Daar is na een ruggeprik en weeën infuus, een flinke weeënstorm (zonder verdoving.. OEEEEF...) en 50 mins persen onze zoon geboren op 31 januari om 12.36. Hij weegt maar liefst 4040 gram en is 51cm lang..!! Wat een beer he.! Ik schrok er zelf van eigenlijk....

We zijn supertrots op m... t uitgebreide verhaal komt wel als je er zelf om vraagt, want bevallingsverhalen zijn niet voor iedereen even leuk :D:D

Dikke kus van ons..!!!

[img cacheid=0000004500169e30a4c1566e1a008ebf70]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1922031&key=KYPVNQX4[/img]
Bas ongeveer 5 mins oud

[img cacheid=0000004500169e341a9789ab1a008ebf70]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1922032&key=AJMA7I88[/img]
Bas voor we naar huis gingen vanmorgen

[img cacheid=0000004500169e362a2d6cff1a008ebf70]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1922034&key=EFUM64RS[/img]
Eerste Staatieportet

[img cacheid=0000004500169e3818d4c32b1a008ebf70]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1922035&key=D7EVNXPY[/img]
Kusje van Mama

[img cacheid=0000004500169e3b399491911a008ebf70]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1922036&key=RAOAQH4Q[/img]
Op weg naar huis..
Waarschuw beheerder
donateur
On topic..

Echt een lief ventje :jaja:

[img width=500 height=377 cacheid=001289bb001744bc2ad9f7991a009c9b65]http://www.mijnalbum.nl/Foto=FR3CQEC6[/img]

Super foto hahaha :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je,het is zo gemeen he,de natuur regelt alles voor je,ik ben nu in feite normaal gezien te oud voor zo`n kleintje,terwijl ik alle rust heb en alle tijd en toch ook wel de wetenschap om zo`n kleintje groot te brengen.

Maar wat mag ik nu: wachten op een kleinkind en er logischerwijs niet al teveel mee bemoeien.

Eigenljk is ook dit in het leven weer niet eerlijk,mensen die door hun leeftijd mensenkennis hebben en ervaring,rust en wijsheid,zijn afgeschreven.
Als ik deze foto`s weer zie,is het geen 20 jaar geleden maar gisteren dat ik ook was zoals jullie.

Soms doet het pijn,de baby tijd van je kind vliegt voorbij,voor mij os het soms als gisteren,soms alsof het een ander leven was.

Mijn advies dus wederom,geniet,want het vliegt voorbij...
kleinkinderen zullen ook prachtig zijn,maar weet je,het afscheid nemen van je eigen kinderen valt zo zwaar.
Zo zitten ze op schoot en jouw troost en pleistr is het enigse op de wereld en voor je het weet kiezen ze hun meubels uit als ze op zichzelf gaan wonen.
Het is de natuur....maar het gaat echt sneller dan je denkt.

geniet lieve mammies allemaal..:knuffel:

Waarschuw beheerder
Weet je,het is zo gemeen he,de natuur regelt alles voor je,ik ben nu in feite normaal gezien te oud voor zo`n kleintje,terwijl ik alle rust heb en alle tijd en toch ook wel de wetenschap om zo`n kleintje groot te brengen.

Jij mag nog blij zijn dat je het heb mogen meemaken. Er zijn mensen die die kans niet krijgen, dus kunnen geen kinderen krijgen :S

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd Fairytale!!!!!!!!!!!
Jullie hebben een pracht van een zoon!!! (K)
Kben nu zelf 18 weken zwanger en als ik deze prachtige
foto's zie van je mannetje , duurt het voor mij nog veel
te lang!!!!!!!!!!! (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeeey ! gefeliciteerd!!! :)

Bas is net ietsje ouder als onze Nick! :)

Maar wat een verschil he! :O
4040gram! :| wow....Nick woog bij zijn geboorte 2620gram :)

Nick is nu 1 maand en 2 dagen oud, maar nog steeds niet zo zwaar als jullie Bas bij zijn geboorte :9

Nick woog afelopen dinsdag op het consultatiebureau 3470 gram dus we komen al in de goede richting ;)

Maarrreee onwijs veel geluk met Bas! :) en dat hij een nog grotere jongen mag worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tis idd maar een poppetje vergeleken bij die beer van mij zeg hahaha.. Wel een prachtig fijn kereltje heb je Moon!! Jullie ook veel geluk :-)

2 light zone, geniet er maar van..!! t vliegt voorbij echt waar.. Ik geloofde t ook niet en kon me niet voorstellen dat 9 maanden snel zouden gaan, maar t ging dus echt wel supersnel..!!!

Angel, zo bedoelt GM t ook helemaal niet..

En GM.. Ik geniet met volle teugen hoor..!! Ik luister wel naar je :D

Waarschuw beheerder
Nee, dat snap ik ook wel, maar vind dat we daar ook wel even bij stil mogen staan in deze gigantische *babyboom*.
Bedoelde het niet aanvallend ofzo :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
is idd een babyboom aan de gang :jaja:

en worden vooral jongetjes geboren merk ik zo :)

Waarschuw beheerder
donateur
ikke heb een dochtertje gekregen

Mama Dushi Dor heeft een dochter gekregen

Evil Pussy heeft een dochter gekregen

niemand vergeten?
Waarschuw beheerder
donateur
ok ok toch nog meisjes :$ ;) hehehehe

maar viel me wel op dat er veel jongetjes zijn geboren de laatste tijd :)

Bas, Nick, mijn nichtje is in november bevallen van een zoontje Sem, op de couveuse afdeling waar Nick lag waren het grotendeels jongetjes en de 3 andere vrouwen met wie ik op zaal lag hadden ook alle 3 een zoon gekregen :)

Waarschuw beheerder
bij mij in de omgeving alleen maar meisjes

3 collegaatjes een meisje, 2 vriendinnen een meisje, m'n kapster een meisje,
hier op pf Mama Kimmie, en Sas een meisje :D

veel meisjes dus ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Angel,ik begrijp je wel hoor...

Het is ook een zegen als je een kindje mag krijgen.
En ik vergeet dat zeker niet,zoals ik ook Linda niet vergeet die haar kindje direct weer moest afstaan,zo`n prachtig jong mensje...en aan Car die een miskraam heeft ondergaan van twee piepkleine mensjes in wording.

Al die baby`er komt geen vergrijzing hahahaha

Waarschuw beheerder
Het is ook een zegen als je een kindje mag krijgen

*knikt heftig ja* :yes: Alle baby's zijn een wondertje

Waarschuw beheerder
*knikt heftig ja* :yes: met Mama Dushi Dor mee. :)

Waarschuw beheerder
Met deze pf mama gaat het super, en met de kleine uk ook :yes:
mi dushi:
[img width=320 height=480 cacheid=001289bb00068740958bc9ee1a009cfbf0]http://www.mijnalbum.nl/Foto=G74YXJJW[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=001289bb001267af16d9edfd1a009cfbf0]http://www.mijnalbum.nl/Foto=6A4DMQNY[/img]

Waarschuw beheerder
:) dames met kleine kinderen ... geniet er van :yes:

voordat je het weet staan ze je te rellen voor zakgeld :P:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
alsjeblieft niet, nog even genieten van het baby-tijdperk wat al veel te snel voorbij gaat :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha Jet ik moet er ff nog niet aan denken..
Als hij op zijn vader lijkt kan ik m namelijk helemaal NIET aan hahaha

Dorothé wat een lekker vrouwtje heb je toch!!! Ze lijkt echt megaveel op jou hoor!!!!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd....

Ik vind hem er echt supercool uit zien....Echt een dope mannetje....

Dan begint het toch weer te kriebelen als ik al die fotooz zie....

Waarschuw beheerder
:) als ik die verhalen hierzo lees ... en de foto's er bij zie :lief: ...

dan lijkt het aan de ene kant zo kort geleden dat het spook van mij zo klein was ...terwijl het al bijna 10 jaar terug is

de jaren gaan een stuk sneller opeens :/

soms ben ik wel een beetje jaloers op jullie :yes: ... ondanks het soms geen makkelijke tijd is als ze zo klein zijn (ben trouwens niet jaloers om de poepluiers hoor :P )

toen Justin net geboren was .. vond ik er niet echt veel aan als ik eerlijk ben ... hij sliep, at , poepte zijn luier vol en huilde soms wat meer dan dat deed hij niet ...
Iemand zei toen tegen me ... geniet er van dat hij nu nog zo klein en hulpeloos is ... ik kon het niet begrijpen ... maar nu is dat totaal anders :yes:

Waarschuw beheerder
hihi thanx Chris :d, jou mannetje lijkt op Sil maar neusje van jou :yes:

ondanks het soms geen makkelijke tijd is als ze zo klein zijn

Ik vind deze tijd absoluut niet moeilijk moet ik zeggen, het wordt steeds leuker :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t soms wel lastig hoor...
Nu is hij steeds wakkerder en ben altijd bang dat hij zich verveeld of dat hij zich alleen (gelaten) voelt als hij eens in de wieg wakker is of in de box en ik ben druk...
Hij huilt gelukkig nog steeds niet vaak en gaat nu echt lachen en maakt de hele dag van die schattige geluidjes... Dus t word idd wel steeds leuker..

En die poepluiers vind ik niet vies... bv-poep is heel zacht en stinkt niet zo heel erg dus dat is wel handig.. Alleen tis felgeel en je krijgt de vlekken er niet uit.. Ondanks de biotex :-(

Waarschuw beheerder
donateur
dit is onze kleine meid nu,5 maandjes oud :yes:
Demy wil nu eindelijk op de buik liggen.Was een hele strijd om haar zover te krijgen :D

[img width=680 height=452 cacheid=0005aaff000ed53dfa96b1c21a009d097a]http://img114.exs.cx/img114/74/dsc73766mp.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
baby's vinden het niet erg om es wakker in hun bedje te liggen. Kunnen ze lekker rondkijken. Onze spruit vindt het tenminste niet erg, die gaat hele verhalen vertellen tegen haar knuffels en gaat met ze kroelen :lief:

De poepluiers van onze dame ruiken behoorlijk..... vooral sinds ze fruit en groente krijgt ;)

Waarschuw beheerder
AAAAAAAH wat een poepie :lief:
Ze heeft ook van die mooie blauwe kijkers!!

wat een lieffie!!

Waarschuw beheerder
Ik vind deze tijd absoluut niet moeilijk moet ik zeggen

ik weet dat ik er echt niet zo overdacht :no:

ik voelde mij helemaal niet zo happy de eerste 3 maanden ... mijn lichaam zat mij daarbij het meeste in de weg... voelde mij net een toverbal die van het ene humeur in de andere vloog voelde mij vaak onzeker op momenten dat ik zelf het gevoel had dat die kleine wat makeerde dat bevorderde ook niet echt mijn eigen rust en herstel.. het is niet dat ik echt een depressie had... het had geen ernstige vormen ... andere hadden er geen last van alleen ik wel :/

als ik alles overkijk vanaf de zwangerschap tot nu 10 jaar later ...

waren er 2 lastige momenten sinds ik moeder ben, de eerste 3 maanden na de geboorte ... en toen justin 3-4 jaar oud was ... o zo een leuke leeftijd ... maar geen gemakkelijke
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een prachtigen dames,Bas gaat het straks moeilijk krijgen in de nieuwe PF generatie.

IK heb ook heeeeeel lieve mooie kindjes..:yes:

kan alleen niet knippen en plakke...grrrrrrr
Waarschuw beheerder
Ja, precies...
Allemaal mooie dames van ongeveer dezelfde leeftijd;)

Maar Gabbermamma, ben idd ook wel erg benieuwd naar jou kids...
Hoezo lukt het niet om te knippen en te plakken??
Heb je ze niet op een internetsite staan??

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ik kan het niehiet...snik,snik.

er staan wel twee foto`s op mijn profiel...eigen inbreng maar ik heb veel mooiere...
Waarschuw beheerder
ik vind het hartstikke leuk voor iedereen.. en beebies :) zijn hartstikke lief :) maar ik wacht er nog even mee :)

proficiat met de kleine (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Stuitertje : de oudste bijna 20 en de jongste 18..:bounce:

mamma`s trots..gek he,hoe oud ze ook zijn en mogen worden,het blijven mamma`s baby`s..hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=377 cacheid=0000004500174d689ce9fb321a009d3f54]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YKNW4NLZ[/img]
Eerst even lachen
Mama kietelt naast zijn mondje en daar komt t lachje (ik trek dus niet zijn mond omhoog :) )

[img width=500 height=377 cacheid=0000004500174d6e9bc5b34a1a009d3f54]http://www.mijnalbum.nl/Foto=KWPZNFEM[/img]
Daarna lekker eten

[img width=500 height=377 cacheid=0000004500174d715618f6e91a009d3f54]http://www.mijnalbum.nl/Foto=RZTGAQU6[/img]
Een boertje en lekker knuffelen

[img width=500 height=377 cacheid=0000004500174d74107337df1a009d3f54]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BO4RYECS[/img]
En daarna lekker slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapen.....

Waarschuw beheerder
[img width=500 height=377 cacheid=001289bb00174d689ce9fb321a009d416c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YKNW4NLZ[/img]

Die lach! Ik smelt helemaal! (l)
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ik ken er meer...
Hoop dat ik straks wat sterker word want anders kan dat jochie alles maken hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is lief
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een mooi en lief mannetje zeg! (L)
Echt super voor je Christine! :D (y)

Waarschuw beheerder
Hahaha.
Ik ken het.
Bij Lisa is het ook vaak moeilijk om streng te zijn bij dingen die ze niet mag. Maar toch lukt het wel met wat moeite. Het is toch voor haar eigen bestwil. :yes:

Gaat jou ook zeker lukken.
Maar nu is hij nog zo klein dat je nog even alles lief en leuk mag vinden.

Met jou gaat het ook lekker? We hebben het wel steeds over Bas maar vergeten jou soms een beetje.
En Silvan? Neemt hij elke dag de nieuwste foto's mee naar zijn werk als trotse vader? 8)

(k)
Waarschuw beheerder
Ja dahaaag nou kap ik met dit topic hoor.

Hou ook maar even rekening met degenen die GEEN moedergevoelens hebben maar WEL bigevoelens...

Nondeknetter. Zie ik daar allemaal borst enzo. En zo'n mannetje wat daar allemaal vrolijk aan mag knabbelen...lucky bird!

:D

Haha sorry hoor, 't is nu ECHT wel duidelijk dat ik geen mama ga worden, met mij komt het nooit meer goed! :D

Maar ondanks dat geniet ik van de foto's van Bas babe. Knappe vent is het, vrolijk ding ook...wordt net als z'n mama, komt helemaal goed! :)

Kusje voor jou, Sil en Bas! (k)

Waarschuw beheerder
Hahaha. Jacky toch! 8)
Misschien als je heel lief vraagt mag je ook eens bij Fairytale knabbelen. :x
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha dat hoeft ze niet eens lief te vragen hoor ;-) Commanderen mag ook best wel :-)

Maar Jacq.. Borstvoeding geven is niet erotisch hoor.. Ik was eerst ook bang dat ik er :$ van zou worden als Bas aan mijn tepels zou zuigen, maar ik kan je vertellen... Het is NIET lekker..!!! Die kleintjes hebben een zuigkracht he, daar word je naar van en er is gelukkig niks lekkers aan :) Wel gezellig en knus met je kindje, maar voor de rest...

Heb vanmorgen gekolfd.. Bas had geslapen van 22.30-05.45 (!!!!) dus ik vond het wel een goed moment.. Nou t ging gelijk als een speer en heb 200ml afgekolfd.. Voelde me toen wel ff echt een melkkoe hoor hahaha... Dus vanavond gaat Silvan zijn zoon een flesje geven.. Ben benieuwd!

Waarschuw beheerder
GM : stuur ze ff naar mij, zet ik ze erop voor je

Waarschuw beheerder
donateur
nog ff een foto van mijn kleine meid :D
zij is weer helemaal beter,eindelijk van de penicilline af :yes:

[img width=680 height=452]http://img140.exs.cx/img140/9173/dsc72683st.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een mooie kinders!

hieperdepiep voor allen

Waarschuw beheerder
donateur
Ze heeft jouw ogen mama kimmie :jaja: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje kim is ze zolang ziek geweest dan??!!!
Ik had verwacht dat t na een paar daagjes wel over zou zijn...
Sorry trouwens dat ik/we er helemaal niet meer naar gevraagd hebben!!!

Waarschuw beheerder
:lief: tis echt een scheet om te zien :yes: Ze heeft idd jou ogen Kim :yes:

Waarschuw beheerder
Onze spruit kan zelf omrollen van d'r rug naar d'r buik :d . Geweldig om te zien maar erg vermoeiend; ze kan namelijk niet terug van buikje naar rug en wordt me dan een party driftig :o