Partyflock

Forumonderwerp · 743797
Waarschuw beheerder
Ticketonline.nl is een nieuw verkoopkanaal waar tickets via internet of telefonisch besteld kunnen worden.

Vanaf 1 februari zullen alle internet en telefonische bestellingen voor de ID&T evenementen via Ticketonline.nl lopen. Groot voordeel van dit nieuwe kanaal is dat de vaste verkoopvergoeding die de bezoekers betalen een vast bedrag van 2,75 euro per ticket is terwijl dat in het verleden meer dan 6 euro per ticket was.

Duncan had eerder laten weten dat vanaf 2005 er GEEN fee kosten meer zouden zijn en de tickets van ID&T feesten in prijs verlaagd zouden worden.

Nou is 2.75 Euro nog altijd een stuk meer dan niets. En ik snap ook niet waar hij die meer dan 6 Euro vandaan haalt??? Ik heb altijd 3 Euro per ticket extra moeten betalen. WOW 25 cent goedkoper :s

Tot 2 weken voor het evenement kan een bezoeker dus een kaartje kopen via Ticketonline.nl / 0900-3006000 (45 cpm) en via alle 1.000 ticketboxfilialen.

ja dus als ik het via 0900 bestel ben ik zelfs meer kwijt dan vroeger ;) goedzo Duncan
En je kan dus max 2 weken voor een evenement wachten om een kaartje te kopen... smart move, hij wil natuurlijk niet meer voor verassingen komen te staan zoals nu bij IC en TE gebeurt...

Waarschuw beheerder
ja en dan zeker 'kwijt' bij de post en dat soort shit... ik koop ze wel gewoon dat ik ze meteen mee kan krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
jah en voor sensation ben je zowat verplicht ze via ticketonline te bestellen. sensation gaat toch wel weer binnen een halve dag uitverkocht en ze komen pas een week later in de FRS. betekend dus dat ze al uitverkocht zijn voordat ze in de FRS te halen zijn...

Waarschuw beheerder
Vind wel irritant dat je een creditcard moet hebben om te bestellen.
Waarschuw beheerder
rabo bank internet bankieren kan ook(evenals de ABN)

Waarschuw beheerder
Zal mij benieuwen of het volgende week allemaal wel smoothly gaat verlopen daar bij ticketonline, als half feesten nederland zijn sensation kaarten gaat bestellen.. :D

Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens gehoord dat elke organisator die tickets verkoopt bij Ticketbox ook zelf een paar euro moet inleveren per verkochtte ticket. En zo komt Id-t volgens mij aan hun 6 euro..

Een TE ticket kost bijvoorbeeld

32 euro (dat is wat Id-t vraagt voor TE)
3 euro (dat is wat Ticketbox vraagt per ticket aan id-t)
3 euro (dat is wat Jij en ik betalen aan fee)
38 euro.........is het totale bedrag.

Daarom kan Id-t hun prijzen een paar euro verlagen omdat Ticketonline niet die 3euro extra vraagt. Maar alleen 2.75 aan fee.

Hou me er niet op vast,, maar ik heb dit een keer begrepen van een vriend die bij een kleine organisatie zit die ook feesten organiseert en gewoon fuckin veel betalen aan ticketbox zelf om hun kaarten te verkopen... Die balen ook van Ticketbox vanwege de hoge prijs die ze moeten vragen per ticket door ticketbox, maar anders bereiken ze het publiek niet.

Op zich is dit ook wel logisch, want ticketbox is gewoon een bedrijf dat geld vraag voor hun diensten. Dit vragen ze aan de klant en aan de kaartverkoper.

Misschien schept dit ook een ander beeld jegens Duncan, hoewel ik hier niet alles wil vrijpraten voor hem.

Waarschuw beheerder
En ticketonline doet ook bankafschrijvingen voor de duidelijkheid.

Ik heb namelijk mn Commander tickets voor Defqon besteld en het bedrag kon ik gewoon overmaken per bank..

Maar dit verschilt per organisator, wat die wil. dus je hebt niet alleen een creditcard nodig.

Hoewel het met een creditcard wel sneller werkt, omdat het geld dan meteen binnen komt ipv bankoverschrijving.
Artiest Rodg
Waarschuw beheerder
Kutsysteem... k haal liever mn ticket bij een verkooppunt, en niet van een of andere website die op et moment van de start van een kaartverkoop vast en cker plat gaat

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, kheb vorige week zaterdag voor ut eerst me Defqon ticket besteld, ben benieuwd wanneer ik hem thuis gestuurd krijg!! Volgende week donderdag Sensation in de voorverkkop bij Ticketonline (als je ut ID&T boek besteld en geregistreerd hebt)!!!
Waarschuw beheerder
Misschien schept dit ook een ander beeld jegens Duncan, hoewel ik hier niet alles wil vrijpraten voor hem.

Ehhh... gaat dit over een oorlogsmisdadiger, een vrouwenhandelaar, een zelfmoordterrorist.

Oh nee, het gaat over Stutterheim van ID&T die de house heeft grootgemaakt.

Waarschuw beheerder
Hoewel het met een creditcard wel sneller werkt, omdat het geld dan meteen binnen komt ipv bankoverschrijving.

bij een aantal banken kan je nu ook direct betalen via overschrijving o.a. de rabobank heeft dat, site's als toto.nl werken er mee, werkt goed, binnen 30 seconde is je tegoed opgewaardeerd!

Waarschuw beheerder
Donderdag maar ff Sensation ticket aanschaffen. Ben benieuwd of dit paradepaardje van ID&T me goed zal bevallen.
Waarschuw beheerder
sinds 19 maart via ticketonline besteld via de rabo bank.... nog steeds niet binnen!! :[
Waarschuw beheerder
Hallo Rob,

Na controle van de reservering onder je klantnummer 1745 is gebleken, dat de betaling is verwerkt.

Helaas kunnen de kaarten voor Defqon nog niet worden verstuurd, in verband met de lay-out.

In de bevestigingsmail staat, dat de kaarten uiterlijk 7 dagen voor de datum van het evenement worden toegestuurd. Je zal de tickets dus wel op tijd, vóór 18 juni, ontvangen.

Ik wens je alvast heel veel plezier!

Met vriendelijke groet,

Ingrid
Customer Services TicketOnLine.nl

KReeg ik binnen :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het iig een prachtig systeem! Moest voor een vriend van me kaartje halen voor Mystery Land, en kreeg het ook netjes thuis gestuurd. Kreeg ik opeens weer een mail dat ze mijn volledige gegevens moesten hebben, terwijl ik ze al juist had ingevuld... Paar dagen later kreeg ik nog een kaartje voor ML opgestuurd...:D Nog ff gecheckt maar had toch maar echt 1 x betaald!:P

Waarschuw beheerder
Dat mogen ze bij mij ook wel doen :)
Waarschuw beheerder
nou ik heb ze binnen eindelijk :)
ze zien er wel anders uit dan die van de ticketbox :p
Waarschuw beheerder
Poeh poeh wat een triest topic!