godfathers of hardcore: scootaaaaa!!!
Vind een Marc Acardipane die zichzelf 'leent' voor dergelijke producties storender dan zo'n clown als scooter.
(Deden 2 jaar terug samen ook een nummer)
Marc (voor de duidelijkheid: PcP, Marshall Masters) genoot tot voor kort (2003) mijn aanzien. Tot die bewuste coop dan.
Scooter is altijd al scooter geweest, en lacht zich iedere keer bij het pinnen weer rot om de Echte clowns die z'n bagger skihut tracks kopen.
Heb momenteel dus meer
voor Scooter dan voor Marc. (hoezo tegen heilige huisjes schoppen?
) Zeker na z'n avonturen in het Hardbeat Cafe op da TMC z'n verjaardagsfeestje..

(Deden 2 jaar terug samen ook een nummer)
Marc (voor de duidelijkheid: PcP, Marshall Masters) genoot tot voor kort (2003) mijn aanzien. Tot die bewuste coop dan.
Scooter is altijd al scooter geweest, en lacht zich iedere keer bij het pinnen weer rot om de Echte clowns die z'n bagger skihut tracks kopen.
Heb momenteel dus meer
Ze zouden hem aan de schandpaal moeten nagelen en vlaaien naar zn kop moeten gooien
Doe mij maar stenen
How mutch is the FISH??
yeh!!!

yeh!!!
pff laat die man nou eens met rust van scooter 
Teminste beter als die klote r&b clips met een hoop geschiet, ik zie liever zoiets als scooter op tv, zie je teminste feestend publiek
Vind je t niets, kijk dan gewoon niet
Heel simpel hoor, maarja mensen moeten weer zonodig meelopen met de rest en heel het gebeuren zonodig afzeiken 
Ik luister nu trouwens Scooter - Nessaja

Teminste beter als die klote r&b clips met een hoop geschiet, ik zie liever zoiets als scooter op tv, zie je teminste feestend publiek
Vind je t niets, kijk dan gewoon niet
Ik luister nu trouwens Scooter - Nessaja
laatste aanpassing
Als jij R&B clips niks vind dan kijk jij er toch gewoon niet naar 
Scooter is gewoon hartstikke RUK
En mensen die naar Scooter luisteren zijn of pas 12 jaar of hebben nog nooit van echte muziek gehoort
Scooter is gewoon hartstikke RUK

En mensen die naar Scooter luisteren zijn of pas 12 jaar of hebben nog nooit van echte muziek gehoort
laatste aanpassing
Nee, dan heb je inderdaad nog nooit echte muziek gehoort 

![cykiq-cyrill [OJKB]](/images/user/4379_2183276.jpg)