Partyflock

Forumonderwerp · 743465
974x bekeken
Waarschuw beheerder
Biceps!

ik heb inmiddels mijn training hervat sinds lange tijd dus ben weer 4 a 5 dagen in de spprtschool te zien.

nu zit ik wel ff met iets,ik wil niet arro overkomen maar ik heb veel aanleg in mijn borst die gaan nu ook weer erg hard.

daarintegen gaat mijn rug en biceps niet zo,ik volg een schema volgens het supercompensatie principe,let op mijn voeding

maar laten we zeggen dat de omtrek van mijn biceps 30 is en wil er 35 of 40 van maken dan moet ik zeker gaan kuren,is het niet?!

stromba,deka 🇩🇰 iemand ervaringen mee
Waarschuw beheerder
Klinkt goed allemaal. Hier zitten gelukkig de mensen met kennis!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet wel zeggen dat ik dit allemaal van dbb.com heb hoor! ze weten daar wel wat lichte kuurtjes zijn ;)

grtz...praetorian
Waarschuw beheerder
Wat ook belangrijk is: leer je eigen lichaam kennen!

DWZ: leer hoe je je spieren aan kunt spannen, ga je oefening perfect uitvoeren! Iets dat bij biceps heel vaak vergeten word!

Dus begin ook met af en toe te poseren en je spieren aan te spannen en pas dit toe tijdens je training! En doe de oefeningen perfect! Misschien iets minder gewicht pakken maar een veel betere uitvoering!

Succes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eigenlijk ben je nog (te) jong om aan creatine te zitten... je bent 22 en je lichaam maakt nu nog genoeg creatine aan dus eigenlijk hoef je dat niet te gebruiken... het is niet nodig laten we het zo zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
wat lul jij nou weer stom:S
Waarschuw beheerder
eigenlijk ben je nog (te) jong om aan creatine te zitten... je bent 22 en je lichaam maakt nu nog genoeg creatine aan dus eigenlijk hoef je dat niet te gebruiken... het is niet nodig laten we het zo zeggen

Ik zie dat ze zelfs in het PBC internet hebben. :)

Waarschuw beheerder
Voeding = niet 70 %

Rust = 70 %

Waarschuw beheerder
Ga daarbij worstelen of judo/BJJ...

Ontwikkel je je hele lijf...

Kuren doe je pas, als je echt geen vooruitgang boekt of in de fase naar een wedstrijd zit en gwicht wil winnen...

s6!!

OESHHHHH!!!
Waarschuw beheerder
donateur
voeding = wel 70%

Zonder voeding geen bouwstoffen waarvan je tijdens je rust kan groeien

Waarschuw beheerder
Nee voeding 40%

rust = 60%

Rust je niet genoeg, dan groei je niet....
Eet je te weinig, dan groei je minder snel...........

Waarschuw beheerder
Bullschit Mick eet je te weinig val je af! Eet je te veel kom je aan. Dus als jij zoals jij zegt te weinig vreet groei je geen fuck! Kheb een hele poos geen enkel resultaat gehad terwijl ik wel dacht goed te eten. Toen heeft iemand een nieuw dieet voor mij gemaakt en groei weer :D

Maar ook onzin om % te gaan vermelden elk ding is belangrijk klopt je training of je voeding of je rust niet dan groei je weinig tot nix.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik praat in voorbereidingstermen naar een wedstrijd toe...

Alleen halteren is zo passief en eenzijdig groeien.

Maar je hebt vast gelijk.

Waarschuw beheerder
Maar jij bent een duidelijk geval van een kuurtje....

Waarschuw beheerder
Kuren of niet?? Ik denk dat je niet naar die troep moet gaan grijpen. Het is te makkelijk om te gaan gebruiken. Door je voeding/trainingsintensiteit (schema) en je rust zeer zorgvuldig op elkaar af te gaan stemmen kun je een heel eind gaan komen. Het duurt alleen allemaal iets langer en het is de vraag of je dat geduld en de nodige discipline kunt opbrengen. Afwisseling in je schema sterk doorvoeren. Je lichaam mag niet gaan wennen aan de komende belasting. Daarom regelmatig wisselen van oefenstof en intensiteit. Als je dit goed toepast kun je natural best groot worden. En als je geen (prof)wedrstijdbodybuilder bent moet je het naar mijn mening helemaal niet gaan doen....mocht je toch willen gebruiken ben dan zeer zorgvuldig naar je keuze en laat je zorgvuldig door iemand begeleiden en weet wat je egbuikt. Er is namelijk veel troep in omloop......weeg de voor tegen de nadelen op en maak dan pas een beslissing......