8426x bekeken
paar dagen new york en vervolgens naar canada 
donateur
We wilde dit jaar naar Turkije gaan,maar aangezien we net een huisje gekocht hebben,gaan we volgend jaar maar.
Maar omdat we wel ff vakantie willen vieren gaan we 5 dagen naar Terschelling in een hotelletje.
Nog nooit geweest daar,dus kben benieuwd..
Beetje rondfietsen daar en wat chillen op het strand,als het weer meezit..
![Bron: http://www.vdsluisvakanties.nl/images/terschelling-front.jpg [img width=640 height=427 cacheid=0009656e001ac311cd0ff0d11a00db0e6d]http://www.vdsluisvakanties.nl/images/terschelling-front.jpg[/img]](/images/cache/0009656e001ac311cd0ff0d11a00db0e6d)

Maar omdat we wel ff vakantie willen vieren gaan we 5 dagen naar Terschelling in een hotelletje.
Nog nooit geweest daar,dus kben benieuwd..
Beetje rondfietsen daar en wat chillen op het strand,als het weer meezit..
laatste aanpassing
scheveningen, bilderberg hotel 
Een weekje naar het zonovergoten, altijd prachtige, subtropische Spa
..
Nooit gedacht dat ik voor mn plezier naar de Ardennen zou gaan, maar kheb er serieus zin in.. Boekies mee, dikke zak wiet (België olé
...), beetje drinke, beetje fietsen, beetje kanoën.. Vermoed dat ik fris&fruitig als nooit eerder trug ga komen.. Net zo fijn
..
Nooit gedacht dat ik voor mn plezier naar de Ardennen zou gaan, maar kheb er serieus zin in.. Boekies mee, dikke zak wiet (België olé
Een weekje naar het zonovergoten, altijd prachtige, subtropische Spa ..
Nooit gedacht dat ik voor mn plezier naar de Ardennen zou gaan, maar kheb er serieus zin in.. Boekies mee, dikke zak wiet (België olé ...), beetje drinke, beetje fietsen, beetje kanoën.. Vermoed dat ik fris&fruitig als nooit eerder trug ga komen.. Net zo fijn ..
Is daar best te doen, al zaten wij er met een wespenplaag
Groot pretpark Coo heb je daar ofzo, mooie natuur met van die beekjes, dorpje met kleine kroegjes, inderdaad helemaal uitgerust van vakantie terugkomen
Ben bang dat ik wat minder uitgerust terugkom
laatste aanpassing