Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 29 januari 2005 om 21:00 |
Ik vond het een vet feest behalve het begin met die Ajax hoeligans wat een mongolen zeg nu snap ik ook waarom ik voor Feyenoord ben. En toen vanmorgen de verassing ze hebben het clubhuis van Ajax in de brand gezet gewelidig mij dag was weer helemaal goed nu die klote ArenA nog. Maar om weer terug te komen op Pavo hij was echt wel beter als Luna lekkere oude platen en het einde dat was zeer vet. Ik kijk al weer uit naar de volgende X-Qlusive.
laatste aanpassing
ik miste opbouw, alles door elkaar zorgt ervoor dat ik er niet lekker inkom.
wel wat relaxte oude plaatjes gehoord:
yoda - definetly
derb - derb
asys - acid nightmare
modem - contact (we've gotta connect)
en zo nog wat meer. maar ja btje jammer dat die verspreid waren over 5 uur. en btje jammer dat follow me niet gedraaid is
verder vond ik dat je relaxt de ruimte had, kon overal prima dansen, wat een heel groot pluspunt was. het was wat warm maar ja das altijd zo. goede sfeer, btje jammer van die rel maar ok.. geen last van gehad verder.
goede lasershow ook en zoals altijd perfect geluid.
wat ik een minpunt vond was dat ik pavo nauwelijks kon zien, ik zag m alleen op het einde ff toen hij op de tafel ging staan. niet dat ik nou de hele avond naar pavo ga lopen staren, maar toch..
niet 1 van mn beste feesten, ook niet 1 van mn mindere.
was gewoon ok
wel wat relaxte oude plaatjes gehoord:
yoda - definetly
derb - derb
asys - acid nightmare
modem - contact (we've gotta connect)
en zo nog wat meer. maar ja btje jammer dat die verspreid waren over 5 uur. en btje jammer dat follow me niet gedraaid is
verder vond ik dat je relaxt de ruimte had, kon overal prima dansen, wat een heel groot pluspunt was. het was wat warm maar ja das altijd zo. goede sfeer, btje jammer van die rel maar ok.. geen last van gehad verder.
goede lasershow ook en zoals altijd perfect geluid.
wat ik een minpunt vond was dat ik pavo nauwelijks kon zien, ik zag m alleen op het einde ff toen hij op de tafel ging staan. niet dat ik nou de hele avond naar pavo ga lopen staren, maar toch..
niet 1 van mn beste feesten, ook niet 1 van mn mindere.
was gewoon ok
Was weer een gezellig avondje daar in de HMH. Alleen beetje jammer dat wat Hooligans de avond een beetje moeten verzieken door de ingang te bestormen.
Ga liever ergens anders relschoppen dan ons feestgangers een beetje de avond lopen verzieken.
Voor de rest was het echt toppie!! Veel oude platen DANA & PAVO
Ga liever ergens anders relschoppen dan ons feestgangers een beetje de avond lopen verzieken.
Voor de rest was het echt toppie!! Veel oude platen DANA & PAVO
Top feestje.
zeker geslaagd feest !
Hij heeft behoorlijk wat ouwe shit gedraaid, maar ik hoopte ook op duistere ouwe HS. niet echt gehoord, maar je kan niet alles hebben...
Hardheadz was best vet! nieuwe hardheadz is bruut
Al die edits van Pavo & Zany erg vet!
Dana niet gehoord eigenlijk, was bij de Playboyz en die stonden Top te draaien !!
heb toch een beetje gemengd gevoel over. In z'n oudere sets zitten zoveel meer dikke platen, heb ik toch wel gemist...
en ja de jump was niet uit te sluiten maar blijft jammer
maar al met al wel geslaagd
Gezellig ook
Hij heeft behoorlijk wat ouwe shit gedraaid, maar ik hoopte ook op duistere ouwe HS. niet echt gehoord, maar je kan niet alles hebben...
Hardheadz was best vet! nieuwe hardheadz is bruut
Al die edits van Pavo & Zany erg vet!
Dana niet gehoord eigenlijk, was bij de Playboyz en die stonden Top te draaien !!
heb toch een beetje gemengd gevoel over. In z'n oudere sets zitten zoveel meer dikke platen, heb ik toch wel gemist...
en ja de jump was niet uit te sluiten maar blijft jammer
maar al met al wel geslaagd
Gezellig ook
laatste aanpassing
Ik vond het een leuk feest, vooral Gizmo en Hardheadz waren erg
Ik miste alleen bij Pavo een dosis leuke hardstyle, vond het een beetje apart
Ik miste alleen bij Pavo een dosis leuke hardstyle, vond het een beetje apart
PAVO
Echt een Superfeest! Aan één stuk door staan stampen!!!
En geweldig om te zien hoe PAVO genoot!!
Echt een Superfeest! Aan één stuk door staan stampen!!!
En geweldig om te zien hoe PAVO genoot!!
Mijn 2e grote feest. De 1e keer HMH, natuurlijk vanalles over het geluid gehoord. Ik kwam binnen bij Marcel Woods, wel redelijk om de avond mee te beginnen. Het begin van Pavo vond ik mooi om te zien! Die limousine, het had wel wat! Na de nodige nummertjes naar boven gegaan. Het zaaltje viel me op het begin wat tegen qua grootte. Toen in het zaaltje Showtek aan het draaien was, veranderde dit meteen. Sfeer gezellig , geluid stond goed en heb lekker staan en .
Na Showtek weer naar beneden, waarna ik de avond daar vol heb gemaakt, helaas niets meer van Isaac mee kunnen pikken. Geluid beneden, tja heerlijk! Ook de lasers etc. mochten er wezen, leuk die schermen aan het plafond! Heb heerlijk staan ! Kortom, wederom een superfeestje voor mij, zeker niet mijn laaste!
Na Showtek weer naar beneden, waarna ik de avond daar vol heb gemaakt, helaas niets meer van Isaac mee kunnen pikken. Geluid beneden, tja heerlijk! Ook de lasers etc. mochten er wezen, leuk die schermen aan het plafond! Heb heerlijk staan ! Kortom, wederom een superfeestje voor mij, zeker niet mijn laaste!