Partyflock

Forumonderwerp · 742990

wat is de meest gewaagde versiertruc die je ooit heb uitgehaald....

:D

koekje erbij -----
gewoon zeggen dat je over een uurtje terug komt en dat je dan gaat zoenen.

werkte bij mij wel

Ik zei tegen mijn vriend(toen was hij nog niet mijn vriend) natuurlijk:

"Je heb nog 2 minuten de tijd om met me te zoenen, anders ga ik naar huis.."

En hij ging er op in.. :yes:
(L)
laatste aanpassing
Ik zei tegen mijn vriend(toen was hij nog niet mijn vriend natuurlijk:

"Je heb nog 2 minuten de tijd om met me te zoenen, anders ga ik naar huis.."

En hij ging er op in..

Dat hij daar intrapte:x

ja jammer he

heyy wat zit je haar leuk neuken ;) (B) hahahaha :D
ja jammer he

Voor wie is het jammer dan schat:s
Slokkie GHB geven, dan is dat hele versieren niet meer nodig! :D

zeggen van zullen we gaan eten en dan sex of heb je geen honger
Artiest Epox
nee die gaat zo: pizza eten en dan neuken of lust je geen pizza O:)

ja je hebt gelijk

maar ik haal weer alles door elkaar

het is weekend he
:xtc:

Op hem afstappen, zoenen en weer weglopen, zonder een woord te wisselen. Werkte goed (y) Heeft een leuk vervolg gehad :D
:O

tjah ik versier nooit, ik kijk altijd en erg vaak, maar als het dan zo ver is om ens tap te ondernemen durf ik niet:P
ik wordt dan erg verlegen, en krijg een erg rood hoofd

grote mond klein hartje
ik geef ze een klap in hun gezicht.. en dan vraag ik: kusje erop?!

tegen de barman:

2 rode wodka redbull en een afspraakje graag...

Heb weleens meegemaakt toen ik achter de kassa zat in de supermarkt...

Ik vroeg: Wil je de kassabon? En toen zei hij: alleen als je je telefoonnummer erop zet..... maarja ik werk niet meer achter de kassa :s

Ik heb nog nooit iemand versierd eigenlijk .. :$

Word jij altijd versierd proto?

Uhh .. :$ .. Ja .. :$

Beter toch?? hahaha

Nou .. Vind er niks aan ..

Verlegen zijn is niet fijn .. :(

Nog nooit geprobeerd..of wat dan ook in die richting :d

Proto: doen een paar biertjes bij jou geen wonderen dan?
Ik ben niet zo verlegen, heb er geen last van....

Nope ..

In de kroeg durf ik niet op een mooi meisje af te stappen .. :$

:(

Ja das wat anders ........
laatste aanpassing
zal nog een stille bedoening worden dan,als de daad bij het woord gevoegd moet worden :P

Proto: je moet ook niet de mooiste meisjes uit de kroeg hebben, je moet eerst eens beginnen met het type: girl-next-door... als je daar dan wat zelfvertrouwen hebt gekweekt, dan ga je het bij mooie vrouwen proberen!

Ik ben niet zo uiterlihjk gericht .. Ik stap liever op iemand af die er lief uitziet .. Maar op t laatste moment bedenk ik me, en durf ik nix :$
laatste aanpassing

Versieren..
Hmm.. doe k nie aan :9

...

Tja ..

2 meisje met een lach 1982: Onzin! gelijk voor de jackpot gaan. Gaat me toch niet vertellen dat je voor brons gaat terwijl je platinum wil? Zie je je beste vriend met de vrouw van je dromen heerlijk los gaan terwijl zij zoiets had van: tja als jij niets doet en je vriend wel dan zul je mij wel niet zien staan.

En dan?
laatste aanpassing

en het wordt nog erger. Als je het nu met mij eens bent dan komt de echte vraag: wat ga e tegen die griet zeggen.... En kom niet aan met het verhaal van: Hai ja eh ik ehh nou weet je uhh....... wil je wat drinken ofzo? Want DAT schiet natuurlijk niet op!
laatste aanpassing

:| you have a point ..

Ik heb nog nooit een versiertruc gehad, is altijd andersom dat ze mijn moeten versieren en daar moet je monikengeduld voor hebben als dat lukt:s

Maarja niet iedereen heeft zo n grote mond als jij Loaded.... en sommige jongens moeten eerst zelfvertrouwen krijgen voordat ze afgaan als een gieter....
Dus geef die jongen dan eens een tip...

true born killer..... het feit dat je geduld hebt betekent alleen maar dat je weinig initiatief toont.

Een tip??

Wil ook wel een tip ofzo ... B)
gewoon op afstappe en zeggen:NEUQEN???
NIET??? Sinas dan???

Cola is zo ouderwets om te zeggen :yes:

Tip 1. Draai de rollen om en denk:

Wat?! Ik moet op mijn knieen om met haar een praatje te mogen maken?! Sodemieter op, ze mag blij zijn dat ik mijn kostbare tid die ik veel beter met mijn vrienden kan besteden wellicht aan haar wil besteden.

Dan denk je:

Ach laat ik voor 1 keer ook niet een botte lul zijn en haar ook een leuke avond bezorgen door haar aandacht te geven... Maakt het al een stuk makkelijker.

Tip2: Denk niet meteen aan raggen, doe gewoon ff relaxt. Als jij met je volle zak en je waterige oogjes en een druipbakkie aan komt kakken dan weet zelfs de meest a-sexuele, aan pikneid lijdende griet waarom jij aan komt zwalken

Nee loaded, de ander moet veel geduld hebben hahahaha.
Ik ben niet het type wat overal maar opaf stapt zeg maar;)

Hey Loaded, rukken vlak voordat je gaat daten werkt ook wel?

whahahahhahahahahahahahaha daarom moeten ze geduld hebben jij loopt opzeker NIET je pik achterna..... je bent nog aan het bijkomen van die solo-sessies die je daarvoor hebt uitgevoerd...

tja dat kan ook nog