Spinnenangst. Aangeleerd gedrag?
en als jij ondanks alles wat ik je net gezegd hebt, nog steeds denkt ik moet zo nodig zo'n beest over me heen laten lopen, en je snapt nog niet waarom ik en vele anderen geen voorstander zijn van het hateren van een spin...dan zou ik als ik jou was maar eens gaan nadenken of je echt diervriendelijk bent wat dat betreft...en anders ga je maar naar de oliemeulen en vraag je het daar...daar schijnen ze het namelijk wel te doen, het laten hanteren van een spin...
zo'n spin verlangt er ook niet naar om zijn hele leven in een terrarium te leven als je het over dier vriendelijk hebt dan.
btje loze opmerking
je kan lullen wat je wilt, maar een dier opsluiten in een hokje daar zit geen dier om te springen hoor
En me kat heeft ff meer vrjiheid dan een muis, konijn of spin in een hokje.
Wat is dan een goede reden om zo'n spin te houden?
Voor de KICK of dat je een spin neem omdat je ze erg intresant vind?
nee ik vind spinnen interessant
hij graaft een hol,
shit ik doe het voor de kick dan doet zij het ook voor de kick ofzo
een spin zit namelijk juist NIET te springen om 1 meter
ik vind ze ook intresant, maar ga ze niet in een potje stoppen, omdat ik het leuk vind om ernaar te kijken en er af en oe een sprinkhaan in gooien, omdat die dan ook aan wat lichaams beweging komt
ben je niet in de war met een konijn
Heeft voor mij niks met een kick te maken wil ze wel eens van dichtbij zien en niet vanuit een doppertjes en worteltjes potje van hak.
je hebt wel spinnen die flink kunnen springen wat lul jij nou wolfspin bv leven zelfs in NL
Zonnespinnen. en ze kunnen zeer hard bijten
![[img width=400 height=400]http://www.willemkolvoort.nl/fotos/zebraspin1.jpg[/img]](http://www.willemkolvoort.nl/fotos/zebraspin1.jpg)
@Ravebeast.. Als je spinnen wilt houden.. Omndat ze je interesseren.. Omdat je er een band mee kunt en wilt leggen zoals jij met je kat hebt.. Hoe wil je ze dan houden? Ook lekker vrij?
gadverdamme de kriebels komen al..
niet in Nederland toch..
'niet willen toegeven'
@Ravebeast.. Als je spinnen wilt houden.. Omndat ze je interesseren.. Omdat je er een band mee kunt en wilt leggen zoals jij met je kat hebt.. Hoe wil je ze dan houden? Ook lekker vrij?
wat moet ik toegeven dan
Volgens jou mag ik ze niet vasthouden alleen om het feit dat ik het uber dieren vind
Dus mag ze alleen nemen als ik net als jij het voor de kick doe
Sorry maar ik neem geen dieren voro de kick
Nee juist, odmat je ze alleen in een terrarium kunt houden is de reden waarom ik ze niet wil nemen zelfde als slangen
je wilt niet toegeven dat je geen flikker verstand van spinnen hebt en 4 personen hier duidelijk wel...en toch probeer je je gelijk te halen door iets wat je dus compleet fout hebt en waarvan het een feit is...
wilde dieren
ik heb niet gezegt dat ze ik er verstand van heb enige wat ik ervan weet heb ik van natuur films en boeken...
uit je reply's ben je nogal duidelijk een kind
Wie ben jij nou om te bepalen wie wel of niet een dierenvriend is iemand die een
Uitspraak van Lady LeBlondi op dinsdag 16 mei 2006 om 16:14:
wilde dieren
in een potje stopt
zeg dan niks muts
iemand die zich in zijn dieren niet verdiept en er geen flikker verstand van heeft kan ik al niet diervriendelijk noemen! maar ik denk niet dat jij het goeie geweten hebt om dit te kunnen begrijpen...want je verstand lijkt steeds meer op het achterste van een koe en het is wel duidelijk dat jij niet vooraan de rij stond toen onze lieve heer de hersens uitdeelde!
soms moet je niet eens beginnen aan een discussie.... en al helemaal niet als je met mensen te maken hebt, die zich niet bezighouden met deze hobbie.
onbegrip word dan vaak frustatie.
mensen die DENKEN dat dieren ervoor kiezen om in een potje te leven moeten zich maareens gaan afvragen ofze zelf ook in een potje willen leven
mensen die DENKEN dat dieren ervoor kiezen om in een potje te leven moeten zich maareens gaan afvragen ofze zelf ook in een potje willen leven
Lady le blondi is met dr kontje in het waterrr gevallen la la la la hahahaha
pittig vrouwtje