Partyflock

Forumonderwerp · 742125
16538x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie van jullie gaan allemaal dit jaar
op vakantie in malgrat del mar!
waar in malgrat ..en waneer?

ik ga zelf 29 july 2 weekjes
naar sorra daurada
voor het 2de jaar in dat hotel wel leuk daaro
boven discotheek don juan!
(errug makkelijk snachts weg naar kamer vinde);)(Y)
maar dit word alweer me 6ste keer daar
en het bevalt me nog steeds goed!
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
De Don Juan heet nu Kapital ofzo

of de muziek verandert is weet zo niet

khoop dat ze ook wat leuke stampnummertjes gaan draaien net als vorig jaar :D

Waarschuw beheerder
jooooooooo mense ik ben er dan ook
wnr is er een meeting deze jonge is dan ook van de partij:D:D zegguh wnr?
Waarschuw beheerder
da moeten we ammel nog afspreken. maar iig ergens 's avonds in de Asterix. Enne wel mailtje sturen dan hè als je erbij bent:P

Waarschuw beheerder
Ja zkersss:D

Waarschuw beheerder
Hoppa aanwazig!!

Waarschuw beheerder
moet da persee in een email:P
Waarschuw beheerder
hou graag me administratie netjes:) Als ik hier alles bij moet gaan houden dan moek strax ammel pagina's terug gaan lezen:) weinig zin in.

Waarschuw beheerder
ja mar hij vraagt om een w8woord en die hek geen hor;)
Waarschuw beheerder
Jah ook als het vanzelfsprekend is (Hie, karlijn, dip)

Nou vooruit dan;)

Waarschuw beheerder
heb dr zin innnn!!!

Waarschuw beheerder
Kel is ook van de partij
wij zijn vanaf 1 augustus in Malgrat
15 dagen
(K)

Waarschuw beheerder
hey kelly.. welk hotel
Waarschuw beheerder
26 Juli gaat het beginnen, Goirle Goes To Malgrat!! Dolle bedoeling daar!! Ach dat is het al 4 jaar daar:P Anders hebbe we dr ff heel veel zin in, en die meeting Josse..Ik ben dr ook uiteraard, en bij deze stuur ik gin mailtje. vrij logisch dat wij dr allemaal zijn!!!:D
Waarschuw beheerder
te veel zin in hebben!!

vooral nu Defqon achter de rug is... waar kijken we dan nu naar uit...

Malgrat B)
Waarschuw beheerder
JVR jonge...Hou op over Defqon:( Heb heel wa gemist:( Maar we kijken nu idd nog maar naar 1 ding uit (buiten Sensation) en das idd MALGRAT!!! En na vanmiddag op ut zwembad helemaal;) Weertje denk B)

Waarschuw beheerder
hahaha nogal word zker vet in malgrat:D
Waarschuw beheerder
Jaaah Dn Eagle Allicht!!! Mar die snapt die forums allicht nie:P:D Netjes aangepast Josse:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zit hotel Guillem
geen groot hotel!!
hoop dat het wel een leuk hotel is :)
(K)
Waarschuw beheerder
Ken het niet, ik zit in het appartement van Taihiti Playa..Schijnt wel luxe te zijn:) Goirleeeeeee hebbe we dr zin innnnnnnnn????????????? :P:P:P

Waarschuw beheerder
ik indalo park.. word egt leukk!!
Waarschuw beheerder
indalo park is echt een goed hotel! (Y)

5 jaar geleden zaten wij daar ook! toen was t eten wel erg goed daar!! (zal wel niet veel veranderd zijn)

dit jaar Reymar Playa! kheb op internet gelezen dat t eten weer bagger is!! Wordt dus vaak naar t smikkeltje :yes:

Waarschuw beheerder
tjaa vorig jaar en 2 jaar gelede zate wa mense die ik kende daar.. die vonde t wel relaxt!
Waarschuw beheerder
Indalo Park is egt super..Alleen moeje GEEN flessen badschuim in de bubbelbaden opt 'balkonterras' gooien, dan wordt je dr uitgekickt:$ Gelukkig wast de laatste dag:P(voorbedachte rade)B) Vorig jaar Sorra Dourada, Friet..Bahhhhh Alles Bahhhhhhh...Fniehh JVR:P Ach lol tijdens ut eten hadden we wel:P Gewoon ook elke dag blijven proberen:S En elkeee dag naderand naar ut smikkeltje:D Maar in indalo hadden wij dat idd niet:) was egt goed, ben benieuwd dit jaar, voor ons eigen eten zorgen:P Koelkast Airco Enz enz..Gaat helemaal goedkomen!! Ennuh Josse, de lijst van de meeting loopt niet egt snel op heh, moeten we tog eens promoten op een of andere manier:P:D
Waarschuw beheerder
Vorig jaar Sorra Dourada, Friet..Bahhhhh Alles Bahhhhhhh...Fniehh JVR

Als je die friet tegen de muur aan gooide, bleven ze allemaal plakken!!!

op een gegeven moment konden we er alleen maar om lachen... zo slecht dat t eten was... elke dag was t weer raak!!
Waarschuw beheerder
Jah idd, het mocht de pret niet drukken!! Die vakantie vergeet niemand van ons meer, da weet ik zeker...En wie weet gaan we het dit jaar overtreffen:D Da zou prachtig zijn, maar lastig:D Alle camera's gaan weer meej:P 1200 fotoows maar;) JVR aka Fuji :D
Waarschuw beheerder
dat we ieder jaar een tandje erbij doen is een feit!!

alleen iets minder foto's, maar wel op hogere kwaliteit!!!
kheb nou zon capaciteit voor 1000 foto's op 2 miljoen megapixels!

Waarschuw beheerder
k heb dr egt zin in!! k kan nie meer w88!

k zou eik vorig jaar naar sorra daurada gaan..:( majaa toen moetse we t annulere.. janke dak deed!
Waarschuw beheerder
Frances, annuleren is nooit leuk, om welke reden dan ook..Maar als ik jou was..Boek nooit meer Sorra Daurada;) ik weet bijna zeker dat je het bij Indalo Park gaat houden;) En jah wachten is idd lastig als je dr ZO erg naartoe leeft net als wij:D;)

Ennuh JVR, 1000 is meer dan genoeg, incl un mooie film dr bij:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha tjaa is wel zoo jaa!! ach boeit me nie welk hotel.. als k maar lol heb en in spanje ben..
maaree kunne jullie n beetje spaans:P
Waarschuw beheerder
Spaans, mar amper engels dus laat staan spaans!!:P;) en tis bijna ammol NL's daar dus is niet nodug frensis:P;)

Waarschuw beheerder
hahahah Frances voor jou meneertje:P

tjaa das waar.. en van die lekkere proppers die dildo's aanbiede hahaha
Waarschuw beheerder
Frances, sorry:P:$ Whahaha, die gastuh zijn iiritanttt, maar na 1 avond komen ze al nix mir vragen of geven(qua flyers) Hahaha..Aikols..:D
Waarschuw beheerder
je bedoelt die sjappies van t TMF Cafe??
die daar de wegblokkeren met zn allen??

Wij probeerden ze altijd te ontwijken :yes:
Waarschuw beheerder
Jah die!! Die durfde bij ons niemir...1 kutopmerking maken en ze herkennen je de hele weken daje daar bent;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op maandag 20 juni 2005 om 22:53:
je bedoelt die sjappies van t TMF Cafe??

Irritant!
Ook al liep je 6x op 1 avond voorbij, steeds weer aanspreken en een flyer aan je geven :S
Maar dat deden die gasten van Waikiki ook.

Waarschuw beheerder
jaa zelfs als je overdag op t strand lag.. ppff word je ook egt ziek van!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 07:20:
acchh drna gaat tog iedereen naar t strand ff uitwaaie.. of wat anders doen haha ben je de volgende dag tenminste fit ( hoop ik) om verder te feeste

k denk eerder wat anders doen...:p
en fit word ik niet op vakantie...t is eerder een uitputtingsslag :)
Waarschuw beheerder
hoop dat ze wat meer leuke beukplaatjes draaien want vorig was meer r&b in die discotheken
Waarschuw beheerder
Goeie Mogguh Malgratfreaks:D Weer een dag minder slapen!! :P nog 34:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 07:53:
jaa zelfs als je overdag op t strand lag.. ppff word je ook egt ziek van!

ja dat zijn die van die feesten van 35 euro hele avond zuipen en eten...maar soms is dat nep...hadden wij ook vorig jaar 6 euro aanbetaald pp en toen bleek op de dag zelf dat opeens de stroom was uitgevallen op de plaats waar t feest zou zijn,en als vervanging voor de 6 euro kreeg je dan zogenaamd gratis entree bij don juan en drank erbij. Maar wij kenden een gast vd de don juan en die wist nergens van...gewoon bezeikte boel