13 volgers · 405941x bekeken
1. Yellow Love Heart
2. Pink Playboy
3. Blue Ghost
4. Blue Mitsubishi
5. Superman
Same what i like
Mario 210-220
Dat is dus de reinste onzin die je hier uit kraamt.
Als je even in het pillentopic leest weet je dat het gemiddeld uitkomt op 180mg, en ook zijn er uitslagen van 150.
Geef of gewoon kloppende informatie of gewoon helemaal geen informatie.
laatste aanpassing
Als je even in het pillentopic leest weet je dat het gemiddeld uitkomt op 180mg, en ook zijn er uitslagen van 150.
Bullets zijn idd 180
Blijf jij je lekker met je eigen regio en shit bemoeien, en hou je commentaar en domme info voor je zelf oke!
Of blijft het altijd hetzelfde?
blijft altijd hetzelfde lijkt mij
1.blauwe defqon
2.paarse lambo
3.witte Nintendo
4.groene androids
5. Blauwe Superman
Aanraders!!!!
2.paarse lambo
3.witte Nintendo
4.groene androids
5. Blauwe Superman
Aanraders!!!!
1 paarse Lamborgini
2 gele spookjes
3 paarse diamantjes
4 rode Nike
5 blauwe Mitsubishi
2 gele spookjes
3 paarse diamantjes
4 rode Nike
5 blauwe Mitsubishi
blauwe superman 200-210 mg
Range die ik daarvan vorige week bij het lab hoorde was 145-209mg met een gewogen gemiddelde van 175.
Als een pilletje jaren oud is, neemt dan de kwaliteit af?
Bijv een pilletje is getest op 120...ligt 7 jaar....wat doet ie nu bijv?
Of blijft het altijd hetzelfde?
Kwaliteit neemt niet af, blijft hetzelfde, mits niet in kutte omstandigheden bewaard (vochtig e.d.).
Indien gewoon ergens 'verstopt' in een lade oid blijft het prima
laatste aanpassing
1.Original white / beige Nintendos
2.White Stars
3.Green 1Up Mushroom (Toad from mario)
4.Blue Teletubby
5.Yellow Smiley
2.White Stars
3.Green 1Up Mushroom (Toad from mario)
4.Blue Teletubby
5.Yellow Smiley
Range die ik daarvan vorige week bij het lab hoorde was 145-209mg met een gewogen gemiddelde van 175.
amateuristisch gedoe zeg, spreiding is abnormaal... snel crushen die M, kant en klare bindmiddel en in de feeder er mee..
geen eens de tijd nemen om fatsoenlijk granulaat te maken om spreiding te minimaliseren.
ach ja, zolang t maar geld oplevert he.. daar gaat t om..
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 oktober 2013 om 18:09:blauwe superman 200-210 mg
Deze zijn dan nog hoger dan de nieuwe batch rode supermans deze zijn getest op 145-178 gemiddeld 165mg
Ze zullen wel weer snel met een nieuwe druk komen denk ik
alles wat 180mg+ is!
Zat wat te googlen en kwam dit tegen? WITTE SILKROAD 300mg+- ??
iemand die ooit gezien of geprobeerd?
iemand die ooit gezien of geprobeerd?
laatste aanpassing
Wat zijn op dit moment de beste pillen in regio Amsterdam?
iemand bekend met ik denk "oranje granaat" zijn moker groot en staat een granaat op gedrukt. heb gehoord dat ze 230-240 mg zijn maar kan het nergens vinden. heb ze het weekend geprobeerd ze gingen wel kneiter hard!
ot:
1 witte speaker
2 witte Bentley
3 oranje granaat?
4 paarse lambo
5 gele Ferrari schild
ot:
1 witte speaker
2 witte Bentley
3 oranje granaat?
4 paarse lambo
5 gele Ferrari schild
laatste aanpassing
ik denk "oranje granaat" zijn moker groot en staat een granaat op gedrukt.
Dan zijn het idd oranje granaten. Heb er ook 1 van in m'n verzameling, ze moeten idd exorbitant heavy zijn qua aantal mg's, dat aantal zou voor die dingen best kunnen. However, ben niet zeker van die inhoud.
Dan zijn het idd oranje granaten. Heb er ook 1 van in m'n verzameling, ze moeten idd exorbitant heavy zijn qua aantal mg's, dat aantal zou voor die dingen best kunnen. However, ben niet zeker van die inhoud.
zal ff kijke of ik er een fototje op kan zetten. mischien wat duidelijker
laatste aanpassing
Zijn blauwe supermans beter dan rode? Ik heb de blauwe nog nooit geconsumeerd maar vind de rode toch wel erg lekker knallen!
Zijn blauwe supermans beter dan rode? Ik heb de blauwe nog nooit geconsumeerd maar vind de rode toch wel erg lekker knallen!
De rode heb ik vorige week vrijdag gehad en bevielen me matig, m'n benen werden op een gegeven moment zelfs lam van het stampen en had er geen echte dikke lovefeeling bij, wat ik toch wel erg leuk vind bij een trip
De rode heb ik vorige week vrijdag gehad en bevielen me matig, m'n benen werden op een gegeven moment zelfs lam van het stampen en had er geen echte dikke lovefeeling bij, wat ik toch wel erg leuk vind bij een trip
Hmm.. Dit was bij mij wel anders. Blauwe heb ik nog nooit op, maar bij de rode had ik echt het gevoel alsof ik wolkjes onder m'n voeten had en ik voelde me zo fijn en zo licht als het maar zijn kan. De lovefeeling was ook zeker aanwezig! Dan is ie bij mij wel heel anders gevallen dan bij jou
m'n benen werden op een gegeven moment zelfs lam van het stampen en had er geen echte dikke lovefeeling bij
dan pak je te veel
Serieus? Ik had maar 2 op, dus dacht dat het allemaal wel meeviel.
Ik ging helemaal lekker op 1 rode superman, was perfecte dosis voor mij! Nu ben ik redelijk klein en dun, maar toch ging ik heerlijk op eentje
Ik ging helemaal lekker op 1 rode superman, was perfecte dosis voor mij! Nu ben ik redelijk klein en dun, maar toch ging ik heerlijk op eentje
Hoeveel weeg je dan als ik vragen mag (ik 85kg op 't moment)?
Hoeveel weeg je dan als ik vragen mag (ik 85kg op 't moment)?
Ik ben zelf +- 1.68 en weeg +- 58 kilo. Zoals ik al zei ben ik dus redelijk klein en weeg ik niet veel, dus daarom zal ik aan eentje wel genoeg hebben gehad

![[HC] Bas [HC]](/images/user/669995_1314164.jpg)

![Marvin[NL]](/images/user/1139205_3405557.png)

![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/83803503_1616494730.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/83803503_1616494730.jpg)