Dubbele blauwe mitsu's^^...
Blauwe pentagrammen^^...
Witte volkswagen^^..
Witte hartjes ook wel.., maar had daar ook n keer n erg slechte ervaring mee
wat ik ook zou willen weten is of iemand hier groene krokodilletjes kent? 1 x gehad maar ze nooit meer tegengekomen, ook niemand die ervan gehoord had. Die was echt te machtig ^^ ; ik had genoeg aan n kwart ; zwaar uit mn plaat ervan
zij er in 3 kwaliteitsklasse matige, redelijke, en kijharde
way back: stanley´s, sammies, gabberbollen, pionnetjes, diamantjes, flatliners, tonnetjes, ouwe mitsu´s.
blauwe driehoeken van vorig jaar, Louis Vittons 2 jaar geleden ook erg lekker.
ach, er is zoveel lekkers geweest
Er zijn nu wel weer hele goede binnen hoor! Echte toppers! Lijkt wel alsof er steeds meer goede binnen komen! Ask Me ZUIVERE MDMA ZONDER BIJWERKINGEN VOLGENDE DAG! DAT WILLEN WE TOCH ALLEMAAL!???
was een keer naar een feest geweest, was koekwaus die nacht.....
s'ochtends rond een uurtje of 11 werden ik en nog 2 vrienden van me opgehaald bij t station door mijn moeder...
ik zit voorin naast me moeder..... Vraagt me moeder in eens 'he heb je ook een kaugumpie voor mij'
zonder na te denken zeg ik 'nee ik heb geen kaugum' toen zei me moeder... 'oww waar kauw je dan op???'
Ze vroeg van... 'waar kauw je dan op??' ik verzon een stomme smoes van... 'ik heb net nog 2 red bull gedronken en een broodje gegeten.. en ben een btje hyper... en probeer de etensresten met me toch te verwijderen'
niet heel veel dagen later na dat feest kwam de aap toch nog uit de mauw... uiteindelijk allemaal veel chiller...