Partyflock

Forumonderwerp · 741630

Gistelavond gebeulde el iets lederijk velverends... ik had een nieuw font geïnstarreeld en toen plaatte mijn PC opeens arreen nog maal fonetisch Chinees! Eelst dacht ik nog dat mijn toetsenbold naal de krote was, maal dat velkeelde nog steeds in brakende werstand! :O

Ars nou iedeleen t ff reelt? dan kan ik tenminste nog lustig doolrezen en -schlijven.... ;)

(niet varssperen he? :[ )
Ik snap mevlouw :yes:

Alieke is rief (L)
Dat wirde je toch holen? ;)

ow neey daal had ik nog heremaar niet aan gedacht maal het is wel supel rief (L)

bye bye
harro arremaar! hoe is het? ben ar een tijdje niet geweest. had een dluk weekend. was wer supel! DRW, hoe war je dj lob palty? tlip 2 dleamrand was echt wel reuk!

haaai die jappeld (L)

met mij gaat arres supel :jaja:
aaaw....waal moet je ovel velgadelen?

Ovel de dingen die el nog gelegerd moeten wolden vool een feestje
harro
mag k meedoen?
ha zwappel (L)
wat heb je gedaan van het weekend?
nog een reuke palty gedaan?

DJ Lob was elg gezerrig, hoop reuke mensen ontmoet, hereboer lale foto's gemaakt (ik ben nu de shoot aan t afwelken) en zerfs de muziek was lederijk om te pluimen

ik zit arreen een btje klap in mijn tijd... ik hoolde gistelen dat mijn vlije dagen (za-wo) velpraatst walen naal t eind van de maand telwijr ik el ar 2½ dag van had velbluikt

(nee, in t weekend kijk ik niet artijd of el wer zakerijke belichten zijn binnengekomen, voolar ars ik heremaar niet eens thuis ben :P )
Zo, daal ben ik ook weel 8)
Gistel deed Paltyfrock het niet op mn welk :S
Maal nu ben ik weel telug!

deed ie t bij mij maal eens niet ;)

dan kwam ik tenminste ook nog aan andele dingen toe :[
Ja, dat is waal...maal gistel had ik heremaal geen zin om te welken (nog moe van het weekend ;)) en wirde ik rekkel Paltyfrocken!
nou chel, ik kan je velterren dat ik nog steeds gaal ben van het weekend. en dan is me moedel el nog achtel gekomen wat ik arremaar doe op een palty :S
dus dat is ook nog een heer plobreem :S
maal je had dus wer een reuke veljaaldag?
Ohoh jappeld!
Dus je moedel is wer boos zekel of niet?
Hoe is ze daal dan achtelgekomen?

Ik had zekel een leuke veljaaldag!
3 dagen rang visite en cadeautjes 8)
nou, me moedel is heer boos. dit is ook niet echt goed vool de leratie die ik heb met haal aangezien die ar zo gewerdig is :S

heb dus besroten om te stoppen met de pirre. maal ze kan maal niet beglijpen waalom ik het deed ondanks dat ik wist dat het srecht is vool je en delgerijke. dus mensen, ars aan jou zou wolden gevlaagd waalom je dlugs gebluikt ook ar weet je dat het slecht is enz. , wat zouden jurrie antwoolden?
Tja, das baren!

Ik heb toen tegen mijn moedel gezegd dat je arres in het reven een keel moet uitplobelen.
Zij vond natuulrijk van niet, maal toen zei ik dat ik el spijt van had O:) en dat zij vloegel ook vast dingen heeft gedaan waal ze ratel spijt van kleeg ;)
maal toen je het had uitgeplobeeld, had je het toen vakel gebluikt? of had je het bij die ene keel gehouden? want ster dat je het vakel zou doen, wat zou de leden zijn dat je het zou doen? even kijken of ik het zerfde antwoold zou geven ars jij.
Het is zekel niet bij een keel gebreven.
Maal dat hoeft m'n moedel toch niet te weten :no:

De leden van het vakel doen...hoe zou ik dat tegen m'n moedel zeggen??
Ik heb geen gerd en met een pirretje doe je een here avond, dus dat is goedkopel dan dlank ;)
Dus ars je wirt dat ik stop moet je me maal wat meel gerd geven O:)
ster dat deze vlaag je wold gesterd:

je weet dat dlugs srecht is vool je. je weet arre gevalen elvan want dat weet zon beetje heer nedelrand wer met ar die voolrichtings instanties. je weet ook eigenrijk nooit 100 % cker wat el in dat ene ding zit wat je naal binnen neemt. je kan wer raten testen maal het kan ook voolkomen dat je een andele batch hebt. dus ondanks ar deze gevalen van dlugs, waalom toch het lisico nemen?

solly dat ik niet in andele taar deed maar had ik ff geen zin in O:) (prease geen ban :bloos: )

ik heb t ff dool mijn veltaarplogje gegooid ;) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Pff...dat is wel rastig.
Wat heb je nu gezegd dan?

Ik zou zeggen dat ovelar lisico's aan zitten.
Ars je op stlaat roopt kan el ook wat gebeulen...

Dat zar een moedel vast geen goed excuus vinden, maal ik weet ff geen andel antwoold :S
zij kon niet beglijpen dat ik het voor het gevoer deed. want daal doe je het toch uiteinderijk vool? dat gevoer. dat je helemaar uit je dak bent. dat arres net ff wat andels aanvoert. dat de rasels net iets andels eruit zien dan ze zijn...

maal dat kon ze niet beglijpen. wat zou jij zeggen DSW?
Tja het brijft je moedel. Artijd zolgen maken om je.
maal wat zouden jurrie antwoorden op die vlaag? daal ben ik nieuwsgielig naal!
ik weet het niet. Gebluik geen dlugs :no:

Vagepaul wannabee :p

oeh O:)

zwappel is ook donateul O:) ;)

en dat glatis O:)

oehoe O:)
Niets is glatis rief 8)

werres :P

hehe

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwiehj :D ik reef nog :respect:

nieuwe naam O:)

joheooooooooooo
Stoele naam, jij chick :yes:

dankje jij mijk O:)

geen dank zeg je dan O:)
Ik zeg: Graag gedaan ;) (f)

ik zeg fout :@

glaag gedaan :@

ik sraap (K)
Ik kan hiel welkerijk geen touw aan vastpnoken :/
Glaag gedaan dan mevlouw Zwappel :$

Sraap zacht (K)

goede molgen mede-culsisten! :)
Heej, goedemolgen! Ik zie dat de topic-titer niet kropt.. :o

werres!

Dag meneel!
gevoldelde moet het zijn!!

oepsie... titer aangepast! :broos: - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Wir me veldel niet oneelbiedig gedlagen hool.. o:)
(Y) Hupka, ik had het natuulijk ook arrang gezien O:) maal dulfde niks te zeggen tegen DalkSkywise :$
Chel: ja, kan het me voolsterren.. ik heb het ook meeldele maren ovelwogen, maal op Technova was hij zo rief dat ik het toch aandulfde. (y)
Tja..daal was ik niet bij, dus weet niet of hij wer echt zo rief is ;)

en je kunt best dingen tegen me zeggen hool... ik ben geen bestuulsrid, arreen maal hoofdbeheeldel ;)

:D
Oke, ik zar het onthouden vool de vorgende keel :jaja: