pfff wie baalt er ook zo van dat House ook zo commercieel aan t worden is...
En dan bedoel ik met house niet als verzamelnaam voor dance muziek, maaar de muziekstijl house voor de niet al te slimme mensen onder ons..
Het begint me nu echt mateloos te irriteren...Dus moest t gewoon ff kwijt
Zat namelijk net ff naar TMF te kijken en zag dat ze nu ook alweer een clipje hebben van Stonebridge - Put Em High, ooit relaxte plaatjes die ook zo nodig commercieel moesten worden: Rune - Calabria, Michael Gray - The Weekend, Deep Dish - Flashdance, Spanxox - To The Club, Dave MC Cullen - Bitch, Martin Solveig - Rocking Music, Armand Van Helden - My, My, My Mylo - Drop The Pressure & Call One Me...Plaatjes die je voor t eerst op een relaxt feestje hoort, waarop je uit je dak gaat en een half jaar later zie je ze op TMF en hoor je ze in Cafe´s...erg frusti...
Weet zeker dat je bv een plaat als Dr Kucho & Gregor Salto - Can´t Stop Playing over een half jaar ook in de skihut voorbij hoort komen...En hoe lang zal t nog duren voordat je de breezahpeople ook tegenkomt in de Now & Wow & Bloomingdale...
Het begint me nu echt mateloos te irriteren...Dus moest t gewoon ff kwijt
Weet zeker dat je bv een plaat als Dr Kucho & Gregor Salto - Can´t Stop Playing over een half jaar ook in de skihut voorbij hoort komen...En hoe lang zal t nog duren voordat je de breezahpeople ook tegenkomt in de Now & Wow & Bloomingdale...