Partyflock

Forumonderwerp · 741190

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Euh?? zie mij tof zijn!!!!
Waarschuw beheerder
tof!
Waarschuw beheerder
behalfe als toffe rachid over je rug loopt:C
Waarschuw beheerder
Is goed leren jullie dat mij dan eens!

O:)
Waarschuw beheerder
dat moet uiteraard wel persoonlijk gebeuren he:P

name youre time and place:D

:kots:

Waarschuw beheerder
Ik zal er niet zijn maar Paultje wel joh:D
Die doet dat ff en als hij je wat heeft geleerd geef ik je wel ff de finishingtouch O:)
Waarschuw beheerder
En jongens?? nog getoft op de hoek dan??
hebben er nog plaatselijke tofheden plaats gevonden...
eventueele qlimax richting t toftepunt??
Waarschuw beheerder
Ik ben nu de tofste in masages geven B)

8)
Waarschuw beheerder
Meen je niet??
En wat moeten we doen om daar voor in aanmerking te komen

ik bedoel iedereen weet toch dat de toffe masage de beste is van allemaal :-P

Waarschuw beheerder
Nou ik weet ook nog wel wat toffer!!!!
Maar ook het allertofst wat er is dat weet ik ook ;)
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag moest ik een postzak onder de deur zetten vanwege al die kaarten die ik zou ontvangen.
Waarschuw beheerder
door stoer te blijven kijken wordt je soms ook tof

try it ;)
Waarschuw beheerder
hoevaak meo tik nou nog zeggen dat gaaf zijn veel beter is???:@

Waarschuw beheerder
Zeg het zo vaak je wil maar dit is het tofferdetof-forum dus maak een eigen forum zal ik zeggen ;)
Hoe toffer hoe beter:D

Waarschuw beheerder
donateur
Niks ervan, ook ben gaaf en mag uiteraard deel nemen aan dit topic,
Maar ik ben blij te lezen dat het met de toffe gasten nog steeds goed gaat.

Hou je tof maar vergeet niet dat GAAFHEID RULEZ
Waarschuw beheerder
hoezo tof?? hoezo gaaf???

als je maar stoer bent!!! :D

Waarschuw beheerder
door lonsdale te dragen ... dan ben je hip B)

Waarschuw beheerder
Dan ben je echt wel de tofste :no:

Waarschuw beheerder
dan ben je de stoerste van de aller stoerste B)
Waarschuw beheerder
ik ben niet tof.

wel lief :yes:

Waarschuw beheerder
Echt de stoerste der tofste

Waarschuw beheerder
de stoerste der tofste van de aller stoerste B)

Waarschuw beheerder
de stoerste der tofste van de aller stoerste allertijden b)

Waarschuw beheerder
de stoerste der tofste van de aller stoerste allertijden van het mega universum B)

Waarschuw beheerder
de stoerste der tofste van de aller stoerste allertijden van het mega universum en nog een keer de evenaar rond B)

Waarschuw beheerder
de stoerste der tofste van de aller stoerste allertijden van het mega universum en nog een keer de evenaar rond die daar met zwaar cool uitziende bepanserde gelaats uitdrukkingen op monsters van ijzer ten strijde treden B)

Waarschuw beheerder
de stoerste der tofste van de aller stoerste allertijden van het mega universum en nog een keer de evenaar rond die daar met zwaar cool uitziende bepanserde gelaats uitdrukkingen op monsters van ijzer ten strijde treden
met de allerstoerste machineuitrusting

Waarschuw beheerder
de stoerste der tofste van de aller stoerste allertijden van het mega universum en nog een keer de evenaar rond die daar met zwaar cool uitziende bepanserde gelaats uitdrukkingen op monsters van ijzer ten strijde treden
met de allerstoerste machineuitrusting bewapend met lonsdale gummy leeuwtjes

Waarschuw beheerder
met de allerstoerste machineuitrusting bewapend met lonsdale gummy leeuwtjes met levensgrote ninjasterren zo groot als wagenwielen

Waarschuw beheerder
met de allerstoerste machineuitrusting bewapend met lonsdale gummy leeuwtjes met levensgrote ninjasterren zo groot als wagenwielen die aan je hoofd voorbij denderen om je hoofd in stukjes te doen scheuren

Waarschuw beheerder
met de allerstoerste machineuitrusting bewapend met lonsdale gummy leeuwtjes met levensgrote ninjasterren zo groot als wagenwielen die aan je hoofd voorbij denderen om je hoofd in stukjes te doen scheuren door de allertofste messen die dr zijn

Waarschuw beheerder
met de allerstoerste machineuitrusting bewapend met lonsdale gummy leeuwtjes met levensgrote ninjasterren zo groot als wagenwielen die aan je hoofd voorbij denderen om je hoofd in stukjes te doen scheuren door de allertofste messen die dr zijn die op de opperste troon van de aller coolste mensen
Waarschuw beheerder
NU weet ik het wel

Waarschuw beheerder
met de allerstoerste machineuitrusting bewapend met lonsdale gummy leeuwtjes met levensgrote ninjasterren zo groot als wagenwielen die aan je hoofd voorbij denderen om je hoofd in stukjes te doen scheuren door de allertofste messen die dr zijn die op de opperste troon van de aller coolste mensen en dat zijn wij
Waarschuw beheerder
je viel in herhaling

Waarschuw beheerder
:-O
Waarschuw beheerder
snap geen klote van dit alles maar ik heb je hahahaha

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
maar ik heb je

:-O mij ??? :-O

Waarschuw beheerder
ooowwwwwww .... :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
hahahahahaha jajajajaja dat betekend dat ik het wel een beetje snap
maar ga nu ook weer weg toedeloetjes have fun
Waarschuw beheerder
ik ben er weer en jullie moeten niet zo tof doen wand ik ben de gaafste! en dat is tof
Waarschuw beheerder
hey stelletje ontoffelingen bij elkaar
proberen jullie ons toffe forum te overtoffen
met jullie niet toffe stoer praat dat gaat jullie toch niet toffen want alleen de grote tofheden der aarde blijven leven in deze gruwelijk toffe wereld met veel wazige
stoertjes en onnodige vetjes dus ontoffelingen der tofaarde
stoer is niet tof en word niet tof alles is tof en blijft
tof zo ik heb getoft

tot tofs

Waarschuw beheerder
donateur
das een heleboel tekst erg tof van je dat je ons gaafste der gave accepteert.
De gaafste der gave heersen over het tofste rijk, daarom zijn alle toffe gasten tof blij dat zij zich in dit toffe rijk kunnen dienen voor de allergaafste van dit toffe universum.

Waarschuw beheerder
vette shit B)

Waarschuw beheerder
donateur
idd en dat op deze toffe vroege morgen voordat ik naar dat toffe werk van me moet. Tja want gaaf is anders