Partyflock

Forumonderwerp · 741190

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Euh?? zie mij tof zijn!!!!
Waarschuw beheerder
lekker jezelf blijven zegt mijn moeder! :P
Waarschuw beheerder
dit is best een tof topic aan t worde :D

hehe ja das de boze gerrit :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
WOUSHEID!!!!!!!!

boven alles.
stelletje toffie,s

Waarschuw beheerder
donateur
Tja Wausheid kun niet 24/7 zijn, Tof en Gaaf wel.
Dus wat ben je als je niet waus bent??

Waarschuw beheerder
hahaha onee???????? kun je niet 24/7 achter elkaar wous zijn gehehe.

je moest eens weten.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet 24/7 wous zijn, dan ken je mij nog niet! En ja ook ik werk dus het kan!

Wousheid rouleert ckah!

Waarschuw beheerder
goh!!!!!!!!! druk hier..... tis hier natuurlijk ook zoooo tof pff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha... dat heb je helemaal goed paultje... iedereen is te druk met werken, en elders te chillen... soort tofheids verplaatsing... zoals robin bijv.... in geen tof of wegen te bekennen
Waarschuw beheerder
hey stelletje toffies ben lekker aan het toffen in het toffe haarlem en het betoft me hier prima dus robert jij toffe broer je weet best waar ik uittof
en marco en paultje jullie blijven mijn toffies voor altijd wat er ook getoft tot tofs tofferts

Waarschuw beheerder
zooo zal ik de boel ook maar weer optoffen dan whaha of niet dan toffe tofheids dihards of hoe je dat ook maar spelt whaha iig houd tof!!!

latofs!!!

Waarschuw beheerder
nog 2dagen en dan kan ik me wouheid weer kwijt bij iedereen die ook naar foutblast gaat :devil:

wousheid boven alles!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ow heb je ook nog verschil in wous/waus zijn !!!
Das tof zeg O:)

Maar de tofpossie is helemaal in dit topic geïntegreerd!!!
Dus opgetoft met je wous/waus en je gaaf!!
Dat zijn allemaal zwakke aftakkingen van het sterke tofheids-syndroom 8)
Ze willen wel maar kunnen niet en dat zijn echt de minderen!!!
Sorry voor het krenken van jullie ontoffe gedachtes!!! ;P

"TOFHEID zij met jullie"

Waarschuw beheerder
zou maar is ff goed kijken wie er allemaal in je t­of groepje zitten,
als je dat tof noemt hahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­a.
sorry hoor maar ja dan ben ik toch echt wel li­ever wous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maja ik wil­ jou ook best in de waan laten dat je lekker tof b­ent hoor.
toffen jullie maar lekker verder.

en­ voor dat 1e toffiefeetje, betaal je ff je schulde­n af voor je hem peert naar australie!!!!
bedankt­ namens bart en z,n pa.

verder wordt lekker all­emaal wous van het weekend.
of blijf je lekker to­f staan langs de zijkant.

:devil:
Waarschuw beheerder
dat komt heus wel goed chago wausje
geen vriendjes meer dus zo te zien?
wel jammer hoor maar goed als je waus bent heb je geen toffe vriendjes nodig he nou ja ik hoor het nog wel van je en anders veel waus plezier in een wereld vol met toffelingen en dan spreek ik je volgend tof jaar weer doe rustig aan en word niet te waus

tot tofs toffe paultje

Waarschuw beheerder
Wat een wijven gezeur zeg Poal/Paul hehehehe!!!!
Zorg jij nou maar dat je vrienden maakt met waus/wous zijn!
En scoor dan ook eens een toffe meid ofzo!!!
Shit meiden die waus/wous zijn zijn niet echt tof joh 8) moehahahahahahaaahaa!!!

Waarschuw beheerder
En een vraag voor de Bitch :devil:

Heb jij trouwens ook een gaaf kutje dan????
Dat wilde wij van de tofpossie nog ff weten!!!
Dan kunnen we echt constateren of je echt wel gaaf bent O:)

Waarschuw beheerder
als jullie echt de bom willen zijn in tofheid moet je gewoon doen wat ik doe.

B)

doe mij maar na

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg toffe Musclemaniac je kunt wel een beetje tof lopen doen maar gave ik was namelijk al aanwezig in dit toffe topic vanaf de toffe dag 1 dat die er was, jij kwam hier pas een paar dagen later tof doen. Dus laat mij oppergaafheid hier gewoon een beetje in mijn gave waarde ook de gaafheid van mijn kutje zal jou ten alle tijden kunnen overtoffen.
Mag hopen dat het bij jou geen stof toffe is.[img width=15 height=20]http://partyvip.snt.utwente.nl/images/light/smileys/hypocrite.gif[/img]

Chris jij hoeft niet de bom te zijn in tof, jij bent gewoon lekker. 8)

Waarschuw beheerder
:D dank je

Waarschuw beheerder
als jullie echt de bom willen zijn in tofheid moet je gewoon doen wat ik doe.

doe mij maar na

oja ben jij zo tof ja?:S
en wat doe je zoal om tof te zijn dan?

want doe mij maar na is wel heel makkelijk WAT DOE JE?
behalve een vette eigendunk hebben.o:)

Waarschuw beheerder
sowieso is een vette eigendunk dike cool en super tof B)

Waarschuw beheerder
ja zover waren we al en dan?

of wou je zeggen dat dat alles is?

:S:S

wooow echt wel niet zo tof :devil:

Waarschuw beheerder
ik ken nu wel al mijn geheimen gaan verklappen maar dat zou dan betekenen dat jij net zo tof als mij zou worden en dat is echt niet tof
Waarschuw beheerder
OK.... Chris is dus tof..............
Idd.. maaruh want??? Ok je chillt in de beveiliging.. das wel tof.. maar stel voor wij zouden net zo "tof" als jij willen zijn... leg ons dan eens ff uit wat jou tot de tof heeft geleid.. en waaron jij uber tof schijnt te zijn
Waarschuw beheerder
tof wor je door toffe toffees te ete tof hey
Waarschuw beheerder
wat een woord eigelijk zeg tof als je der overna gaat denke:9

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken nu wel al mijn geheimen gaan verklappen maar dat zou dan betekenen dat jij net zo tof als mij zou worden en dat is echt niet tof

Je mag je tofheid wel aan mij vertoffen ik ben toch al gaaf en zal zeker niets doortoffen aan de rest van de toffe gasten hier.
Waarschuw beheerder
sjonge jonge jonge.. ben je effe een weekje nie wezen kijken naar de bron der tofheid,word er meteen weer flink misbruik van gemaakt!!!
gaafheid wous,of wausheden.. de geschiedenis leert ons dat alles wat jullie ook mogen of willen zijn een aftreksel van tofheid is!!!! de harde kern zal jullie wel weer effe recht zette.. rachid bedankt voor het hardhouden van de toffe kern:P
en paul vannjouw had ik wel meer verwacht.. wousheid hahaha
volgens mij heb die pep je hersens aangetast vriend!! whehe:D
maar goed er kunnen maar een paar de tofste zijn:bounce:

Waarschuw beheerder
Inderdaad en dat zijn de toffe gasten van de tofpossie ;)
Dus opgetoft met jullie andere slappe aftreksels 8)
Waarschuw beheerder
preciessss!!!!!!!!!!!!!
tof zei met jullie:bounce:

uch de tofpossie heeft gesproken:P

Waarschuw beheerder
ik is tof
ik pis stof

Waarschuw beheerder
Jajaja dat dacht ik niet
be like me

Heb het niet zo op mee lopers dus tsja jij valt zeker al af om op dit forum wat te zeggen;P

En waar blijft de respons van "The Bitch"
Komt denk ik door haar leeftijd 8) moehahahahaahaa
Duurt dan wat langer!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En waar blijft de respons van " The Bitch "
Komt denk ik door haar leeftijd moehahahahaahaa
Duurt dan wat langer!!!

Hey GVD er zijn gave mensen die hard moeten werken en geen tijd hebben voor dat toffe gedoe van jullie.

Heb het niet zo op mee lopers dus tsja jij valt zeker al af om op dit forum wat te zeggen

Maar goed dat ik niet meetof met het overtoffen van de tofste en dat ik gewoon me gave zelfblijf.

maar jullie verdraaien de toffe werkelijkheid met jullie toffe opmerkingen, ik heb jullie toffelingen al eerder gezegd dat het overtoffen van de tofheid kan leiden tot het level gaafheid.

Waarschuw beheerder
Ach ja de één moet wat harder werken voor zijn geld dan de ander O:)

Maar voor iets wat je bezit zoals tofheid hoef je ook geen tijd te maken.
Je hebt het of je hebt het niet.

En het blijkt wel weer dat jij tijd moet maken om dat slappe aftreksel gaafheid in stand te houden!!!
Dus blijkt wel weer dat je niets hebt 8) hehehehehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
paul vannjouw had ik wel meer verwacht.. wousheid hahaha
volgens mij heb die pep je hersens aangetast vriend!! whehe

pff ja tuurlijk!!!

maaruh volgens mij beginnen jullie elkaar aan te steken daar in dat uhm ja (pantoffelgroepje) van jullie.
hier heb je al lang niks van je laten horen maar dat is niet het enige!!!!!:@

goh wat zijn we tof?

NOT!!!!

spreek je vanaaf wel op in qontrol.
kijken wat de toffe smoes is.

ennuh dat wous!! gaaf tof stoer. doe lekker je best jongens/vrouw;)
na dit weekend afgelopen.
studie roept paul doe beter je best zo haal je het niet.
dus wous!!!!! tot over een paar maanden:(
we houden kontakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar voor iets wat je bezit zoals tofheid hoef je ook geen tijd te maken.
Je hebt het of je hebt het niet.

En het blijkt wel weer dat jij tijd moet maken om dat slappe aftreksel gaafheid in stand te houden!!!
Dus blijkt wel weer dat je niets hebt hehehehehelaatste

Soms moet je gave keuzes maken en dat gaat tenkoste van jullie toffe topic, mijn gaafheid is niet iets wat vanzelfsprekend is inderdaad daar moet je tijd voor maken anders ben je gedoemd om altijd tof te blijven en daar tof ik voor.

studie roept paul doe beter je best zo haal je het niet.
dus wous!!!!! tot over een paar maanden
we houden kontakt.

Gelukkig zijn er nog toffe gasten die tot bezinning komen en nog iets willen bereiken in dit toffe leven en die willen kijken wat er naast tof zijn nog meer is. 8)

Waarschuw beheerder
Ik hoef geen tijd vrij te maken voor toffe dingen en zelfs dan bereik ik wat ik wil;)
Soms moeten anderen meer hun best doen 8)
En ja jij blijkbaar ook dus blijft het allemaal slappe handel jullie andere aftreksels!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef geen tijd vrij te maken voor toffe dingen en zelfs dan bereik ik wat ik wil
Soms moeten anderen meer hun best doen

Ach en dat noemt zich tof :no: klinkt meer als een steuntrekker die te toflui is om te toffen.
Dat is dan ook de tofste reden waarom ik juist verder tof dan de tofheid zelf.
[img width=42 height=23]http://www.smilies4you.de/content/freundlich/a2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
nou ik tof het wel
tot tofs toffies van me

toffer de tof de tofste:P:P:P

Waarschuw beheerder
das nou echt niet tof!
Waarschuw beheerder
HAHAHA.... gaat lekker hier
Rachid die toft de tofste opmerkingen hier neer...
"Mean" Citeerd zich op licht gaave wijze in de ronde en begint al lichterlijk naar t Toffe te neigen.
En Paul, Goed bezig hoor!! ook Studie ken heel tof wezen
Ik zelf zal ook tussen de arbeids omstandigheden en trainingssituatie's door ook wat studie gaan verichten links en rechts. Zie dat tof zijn

En Marco.. tof hier ff wat toffe belefenissen neer van "In Qontrol" wat ik helaas heb moeten missen omdat een aantal ontoffelingen t heeft laten afweten, k noem verder geen namen. Maar dat feit is op zich al ontof genoeg

Ok tofjes, de tofheid heeft weer gesproken
tot tofs en de tof zij met jullie
Waarschuw beheerder
donateur
Tof...toffer...tofst? Soms vraagt iets in je leven een btje meer tofheid dan de rest, daar zal dus de meeste toffigheid op gericht worden, hoeveel toffisme dit ook vergt . Studie, werk of je EIGEN toffic.

Paultje, sjeezus man, laat ze maar es ff zien wat echt TOF zijn is, een tofje van nix toch!

Zal nu zelf verder toffen in mijn opperste staat van tofheid!

Tot volgende aftoffing!