Partyflock

Forumonderwerp · 741040

stel je hebt een relatie en het gaat redelijk maar dan komt er een andere vrouw in je leven waar je vlinders in je buik van krijgt wat zou jij dan doen ???¿¿¿

precies :jaja:

rimmersclub rulezzzz
Vind jij dat Tes?? 8)

Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jou, topic starter ..

Vertel je vriendin hoe je je voelt, daar heeft ze recht op .. Vertel jouw gevoel voor dat andere meisje, en wees open en eerlijk ..

Ik heb het ook gedaan, en het heeft geholpen!
Mn ex had t zelfde. Ze heeft het me eerlijk gezegd, en ik heb dr de keuze gegeven was toen pech voor mij.

Als je niet eerlijk tegen dr bent komt het je huidige relatie niet ten goede. gaat er trouwens bij mij niet in dat je voor 2 meisjes wat voelt. Dan mis je iets in je huidige relatie!!!

Waar kan je je aanmelden voor de rimmersclub chantalle?

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Als jou huidige relatie goed is,sta je ook niet open voor andere liefde,denk dat er dus iets niet goed is in je relatie ;)

je kan altijd gevoelens krijgen voor een ander ookal heb je een goeie relatie!!maar het hangt ervan af of je wat met die gevoelens doet!!

Altijd van je gevoel uit gaan. Maar wel eerlijk zijn!!
vermink haar, dan krijg je ook geen vlinders meer in je buik van haar...

:9
Kijken voor wie je meer voelt..
En komt echt wel vaker voor vooral als je ene lange relatie heb dat je de vlinders in je buik krijgt van een ander..
Maar het is zoals Mokkababe al zegt hangt ervan af wat je met die gevoelens doet..

tjah, als je een relatie hebt moet je er voor gaan!
iedereen kan wel eens een dipje krijgen, maar om nou gelijk iemand los te laten voor gevoelens die misschien maaar voor even zijn? NEEH, heel verkeerd