Partyflock

Forumonderwerp · 741034

Wat vinden jullie er nou van als mannen sieraden dragen?
Ik vind het echt geen gezicht (meer); mannen met oorbellen, kettingen, armbanden etc.

Een horloge en later, eventueel, een trouwring, is mijn mening.

Zelfde als kleine kinderen met sieraden. Van die jochies met 3 met zo'n oorringetje! Kan echt niet! Of vind jij van wel??
Moet iedereen lekker voor zichzelf bepalen,LB wat een ander daar van vindt :no:

Gister zag ik een vent die zat echt helemaal vol, dikke armband hele grote ring met diamantenshit enzo, ik bestempelde 'm ook maar gelijk als patser b)

Ik vind het niks :/ Ja 'iets' maar niet de hele juwelier om je lichaam heen hangen 8)

Vind het wel wat hebben:jaja:
laatste aanpassing
ik vind het bij de meeste wel kunnen hoor,

Kende ook een man die helemaal onder het zilver zat, elke vinger een ring, allemaal piercings, maar het stond hem prima (Y)

nou me ventje heeft t ook en vind t lekker mooi staan bij hem:yes:
en boeiend wat een ander ervan vind
Wel leuk altijd dat mensen zich zo druk om anderen kunnen maken ipv naar zichzelf te kijken :D
laatste aanpassing
Ik vind et altijd wel mooi staan zolang et nie teveel is.en te groot en te opvallend

Ik heb alleen een zilveren touwtje om m'n nek met een kruisje eraan..En 2 armbanden van Josh...Verder niks..Geen dikke schakelkettingen of zegelringen..Ziet er niet uit :)
Vet klomp S-u-u-s, ook die mening over mijn kapsel is poep.
ik vind een ketting/armband ander sierraad wel leuk staan eigenlijk :) natuurlijk moet iemand niet beladen zijn met kilo's zilver of goud, maar dat is weer wat anders :)

vinnik (Y)
ligt er wel aan wat voor sieraden het zijn!!!
Een mooie ketting en armband is wel sexy ;)
Kheb hele leuke sieraden voor mijn ex gekocht :yes:
Hoop dat ie er nog een poos gelukkig mee is ;p
een ketting of een armband vind ik wel leuk staan, maar die grote ringen die sommige om hebben vind ik echt afschuwelijk