Partyflock

Forumonderwerp · 741004

alles omtrent valentijn mag je hieroo neer
knalluuuuuhhh

(K)(K)(K)

ik heb ook niemand om valentijn mee te vieren! maar doe wel iets liefs voor mijn vrienden!
Toch niet :no:
laatste aanpassing

commerciele onzin, bedacht door rukkers die graag wat extra willen verdienen aan de consument, als je zo graag iets wil geven aan je liefie kan dat ook op andere dagen van t jaar, maar goed sommige hechten er veel waarde aan blijkbaar

ik wil ook een valentijn

chris je ging toch zonnebanken;)
laatste aanpassing

ja zometeen

ik wil ook een valentijn

Ik zal je een valentijnskaartje sturen Chris

ok
je moet het zelf weten toch
ik ga zometeen nog ff chilluuuuuuuuuuhh en eten en klaar maken voor vanavond als je cam het deed kon je me zien hihi

thanks mop :lief:

chris is een verrader :@

en trots ;p

;) met een roos

en een gedicht?
zal weer eenzaam zijn :(

haha maar drastisch op zoek naar een valentijn t kan nog net ;)

vooruit en een gedicht ;)

;p

word al gennegeerd merk ik al ben weer naar andere forum

ik haat valentyn krijg ik weer een paar brieven en van 1 weet ik nooit wie het is

die is van mij :lief:
vind het altijd wel leuk om wat te geven, maar het is eigenlijk een verplichting geworden vind ik!

oh lekker cris poebeliewoepsie van me jij mag mijn harige witte kontje wel (K)sen hoor

ik wil je eigenlijk gewoon meer platonisch
Valentijn zuigt....

Net als me kleine zusje :$

wat nou criss uitgerimt :P

nee, maar je bent mijn type niet. je mist een kutje en een paar tieten
Volgens mij is iemand hier een beetje hopeloos? :X
laatste aanpassing

ja cris heb een relatie sorry !!!

en op die toer ga ik niet hou aleen van het vrouwlijke geslacht mischien moet je je anders omlaten bouwen je haar lang laten groeien ! dan kan je met je eigen tieten spelen en jezelf vingeren :P
wat is hopeloss :/

dat is een dag dat ik en mijn lieffie niet samen zijn :/

ik vier het niet

Ik vraag me af wie ik een kaartje ga sturen..

no f*cking valentine for me this year!!

voor mij ook niet .. vind het toch bullshit

Valentijnsdag? Gewoon net als andere dagen.

ik d8 vorig jaar m'n eerste valentijnsdag mee te maken samen met m'n sgatje :lief: ging het net een paar dagen ervoor uit! 8)
Vind niet echt iets aan valentijn..
Maarja ieder zijn ding he..

Ik heb mijn valentijn al gevonden voor de rest van mijn leven (L)

Ik heb mijn valentijn al gevonden voor de rest van mijn leven

Hoe harder je dat denkt des te groter de illusie

Maar super voor je :D
valentijnsdag.. dus echt geen zin in he

:jaja:

Ik vind het onzin! als ik om iemand geef hoef ik dat niet op een dag te laten zien, dat moet je altijd laten zien en niet alleen op valentijnsdag ik doe dus daar niet aan :nee:

commercieel gedoe :@

Nog nooit aan meegedaan........... hou niet zo van die commercieel opgelegde dingen. (ja idd denk t zelfde over sinterklaas etc)

Laat liever op een gewone dag blijken heoveel ik om iemand geef dan dat ik ondernemers de winst gun vanwege een kaartje wat rood is en 4 euro kost. En dan moet je t officieel nog anoniem doen ook nog.

@jane
en het komt veel beter over dan.
als je zomaar is wat voor je liefde koopt.

Net als moederdag:S

Je kan veel beter gewoon is een bloemtje kopen voor je mammie want ze 'verwacht' het niet.

idd......... moederdag of vaderdag doe ik dus ook steevast niet aan mee. Om ze tevreden te houden koop ik dan meestal de week ervoor een bloemetje haha om teleurgestelde gezichten te voorkomen

:yes: juist ja...

iets doen buiten die dagen om doet me meer dan iets op die zakkenvullende dagen van de middenstand :[

Ik vind die feesten rondom valentijnsdag altijd wel vet!!(Y)

Leukere aankleding etc.
Ik wil Valentijnsdag zo snel mogelijk achter de rug hebben :$ ben zlef vrijgezel en vindt niet fijn en viel me dan beetje eenzaamen alleen als ik allemaal stellen om me heen zien :cry:

ik heet peter valentijn hahaha,dus mijn vriendin heeft t hele jaar valentijns dag in principe ghehehe

wat is dat??
valentijnsdag.... :/