Partyflock

Forumonderwerp · 740650

Waarschuw beheerder
Ikzelf heb een voorkeur voor tennis en schaatsen, en jij...?

Waarschuw beheerder
Inline skaten, vechtsporten (Maar niet van die judo dingen)
en voetbal voor in de kroeg anders niet :)

Waarschuw beheerder
VOETBAL

Waarschuw beheerder
K1,Darten ;)

Waarschuw beheerder
is goed hoor, zeg maar een keertje wanneer :P

Waarschuw beheerder
veel plezier dan he:) als jullie gaan tennissen;)

Waarschuw beheerder
haha, dat zal wel lukken hoor :d

Waarschuw beheerder
Okeey:)

Waarschuw beheerder
ga volgende week ook tennissen met me beste vriend (F)...heb er alwel zin in :yes:

Waarschuw beheerder
Owjah...leuk zeg:) Jah hopelijk wel, want als je niet zin hebt....dan wil je niej tennissen:P Whaha:)

Waarschuw beheerder
tennis, wielrennen, voetbal, schaatsen, basketbal, atletiek en hockey

Waarschuw beheerder
neej, dat is waar maar heb er dus wel zin in :d

Waarschuw beheerder
Jah gelukkig ma:D Met wie dan eigenlijk :/ ? Ken ik hem? :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Word hartstikke gezellig op de tennisbaan :D heb er ook zin in,ben wel benieuwd hoe je het er vanaf brengt :P maar vond wel goed idee van me om dat te doen en je kijkt er erg naar uit whaha....

2 :bounce: HARDCORE-girl :bounce: - Wat loop jij achter :( Petra en ik zijn ongeveer een jaar elkaars beste vrienden :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
goh ik wst het ook nog niet hahahahahahah:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
2 :@ G.T.O. PsYcHo-V.I.R.U.S :@ - Ah k loop niet achter:( k half jaar met peet:) :hug:

2 (F)Since You've Been Gone...:kusje2: - Noujah...k weet nu al antwoord met wie je gaat tennissen:) En veel plezier dan he;)

2 :hug:Miss Nietjuh:hug: - Jah, dat kun je natuurlijk ook niej zo gauw weten:yes:
Waarschuw beheerder
2 :bounce: HARDCORE-girl :bounce: - Waarom doe je dan zo lomp als je het al weet :S kinderachtige gedoe.Kan wel zo zijn,maar ik geloof niet dat het van haar kant ook zo is :no: zal ook nooit gebeuren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voetbal & Wielrennen (al die gebruinde gespierde kuiten enzo :kwijl: whaha)

Waarschuw beheerder
2 G.T.O. :@ PsYcHo-V.I.R.U.S :@ - ik weet antwoord pas vandaag hoa...van jou zie: Word hartstikke gezellig op de tennisbaan :D heb er ook zin in,ben wel benieuwd hoe je het er vanaf brengt :P maar vond wel goed idee van me om dat te doen en je kijkt er erg naar uit whaha....<<<<<======deze bedoel ik....:yes:

Waarschuw beheerder
ik heb er ook veel zin in, nu nog ff kijke op welke dag we dat gaan doen :yes:..
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Zal tegen het weekeinde worden als het weer meezit :)

Waarschuw beheerder
is goed hoor, moet je het maar ff laten weten, word dat dan smiddags of savonds?
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - S'middags natuulk

Waarschuw beheerder
Veel plezier dan he jullie beide...:) Als 't maar wel doorgaat;)
Waarschuw beheerder
2 :bounce: HARDCORE-girl :bounce: - *No Comment*

Waarschuw beheerder
Vis-TV :P

Waarschuw beheerder
ok dan, that's better :P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - I Thougt so too :P

Zit nu lekker golf te kijken op BB2 met Tiger Woods :respect:

Waarschuw beheerder
haha...denk vast wel...:P

Waarschuw beheerder
heb vanmiddag nog ff de tour gevolgd, best wel spannnend, maar volg dat nooit de hele dag :P

Waarschuw beheerder
owjah bedoel je eigenlijk de tour de France? whaha dat is waar:P

Waarschuw beheerder
yups, ben benieuwd of lance weer gqat winnen voor de zoveelste keer :P

Waarschuw beheerder
:p

Waarschuw beheerder
jah...Lance van Amstrong won elke jaren van Tour de France:yes: ben wel echt trots op:D En dus ik denk dat ie wea gaat winnen dit jaar....en wanneer is de tour dan afgelopen:/?

Waarschuw beheerder
duurt nog wel ff

Waarschuw beheerder
geen idee, zo vaak kijk ik het niet, maar vind het altijd spannend wie er wint enzo, en hoe de kopgroepen steeds weer worden ingehaald :D

Waarschuw beheerder
Jah klopt...maar Lance van Amstrong is wel best goed getraind.....:yes:

Waarschuw beheerder
tis nu best wel spannend, met die kopgroep die 18 minuten voorsprong heeft:P
Waarschuw beheerder
2 (F) Since You've Been Gone... :kusje2: - Jammer genoeg geen Boogerd als winnaar :( maar vindt dat Ullrich helemaal niet zo sterk is als velen denken.In plaats van aanvallen bij Lance blijft hij erachter in z'n wiel fietsen :S

Waarschuw beheerder
haha, dat is waar jah..het is toch meestal wel van ullrich dat je daar wat meer van verwacht, maar als het niet lukt dan lukt het niet he :P
Waarschuw beheerder
tennis, schaatsen en scoonspringen vind ik gewoon gewelidig om te zien, ik zou dat niet durfen van de 10 meter plank zulke capriolen uit halen...

Waarschuw beheerder
kon het eerst wel, maar nu durf ik het ook niet meer :no:
Waarschuw beheerder
Voetbal, wielrennen, alles met de olympische spelen

Waarschuw beheerder
voetbal, F1, paardensport
Waarschuw beheerder
Formule 1, de spanning, het geld, de pitbabes en de PK's!
Waarschuw beheerder
het liefste kijk ik boksen op de tv qwa sport

Waarschuw beheerder
Formule 1, MotoGP, DTM, voetbal, boksen
Waarschuw beheerder
Goedzo Nathaly, eerste drie zijn de goede keuzes!
Waarschuw beheerder
cage fighting

altijd vet om te zien hoe iemand met ze gebroken hand toch nog doorgaat en met die gebroken hand gewoon blijft doorrossen op iemands gezicht
en als de wedstrijd dan is afgelopen dan omarmen ze elkaar alsof er niks is gebeurt

Waarschuw beheerder
Voetbal, Formule 1, MotorGP, DTM, Tennis, Tour de France en de Olympische spelen!! :cheer: