Partyflock

Forumonderwerp · 740276
1 volger · 2775x bekeken

Waarschuw beheerder
Deze is voor de mannen

Wat heb je nou liever,een geil sixpackie of van die geille neukteugels bij je meissie ?? wat is uw mening
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en hier nog 1....... heb er alleen nooit specifiek voor getraind.

Buikje blijft strak.....doe es nik voor. Vind t prima :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb lekker mooi zacht ztrak buikje en als je goed voelt zit daar een 6packie onder verscholen en totaal geen neukteuigels!!

Waarschuw beheerder
buikje :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
gewooon een strak sexy buikje :yes:

Waarschuw beheerder
Niet dat ik nu een blubberbuik heb maar moet er wel wat voor doen (800 sit ups per dag). Als ik een sixpackje wil moet ik er rond de 1500 en ook met gewichten trainen.

Waarschuw beheerder
gwoon normaal buikje :P
beetje vet mag er wel aanzitten maar niet dat het helemaal over je broek heen hangt :no:

Waarschuw beheerder
Er moet wel vet op zitten, wil niet het gevoel hebben dta je met een skelet bezig bent....

Waarschuw beheerder
Overal waar te voor staat is fout

TEvrede met het buikje van me vriendin/ geen six pack maar wel strak

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben blij met mij mooie buikie ik hoef er niet veel aan te doen kan eten als een gek ik hoef niet te trainen om een mooi stak buikie te krijgen:P
ben blij met mijn figuurtje en de meeste zijn daar jaloers op met de opmerkingen die ze geven...
en dan denk ik lul maar lekker mij praat je toch geen complex aan;)
Waarschuw beheerder
Als ik de mannen hier zo hoor willen de meeste toch IETS vast te houden hebben.

Ben ik even blij dat te horen zeg!

Waarschuw beheerder
Hahah Idd Das wel fijn als ze er zo over denke:P
Waarschuw beheerder
Tja, dan zijn al die dieëten en vermageringskuren om maar zo plat als een dubbeltje te worden dus blijkbaar niet echt nodig.
Waarschuw beheerder
ik vind het echt wel moeilijk om mn buikspieren te trainen..dat is het belangrijkste wat ik vind aan me zelf..maar vind het echt moeilijk om vol te houden!!!