Partyflock

Forumonderwerp · 740072

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ikzelf heb vaak last van wallen, daar erger ik me vreselijk aan (ja ik slaap goed genoeg, eet gezond, drink genoeg water etc.).

Nu heb ik van een vriendin gehoord dat als je aambeienzalf op je wallen smeert, dat dat echt helpt.

Ik moest er eerst om lachen, maar het schijnt geen grapje te zijn, dus nu vraag ik me af of hier misschien mensen zijn die het weleens uitgeprobeerd hebben en of het inderdaad werkt (voordat ik straks wallen tot aan m'n knieën heb :P).

Ik hoor het graag van jullie.

Later!

Louzie. :)

Waarschuw beheerder
Mz, het schijnt ook te helpen als je twee lepels effe in de viezer legt en ze dan op je wallen legt:)\
Waarschuw beheerder
In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties! :)
Waarschuw beheerder
Yw...:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja joh is ook zo! Haha
Vriendin van me heeft ook zo'n potje
Pfff, haha!

Nu heb ik er gelukkig nooit last van maar ook al zou ik er last van hebben dan zou ik het toch niet gebruiken al is het alleen maar om dat ene woord, AAMBEIENzalf! :P
Camouflagestiften en een goede foundation doen een hoop wonderen!!!
Waarschuw beheerder
nja als werkt wrom nie toch?
of je moet je hele kop dik met poeder opmaken maar das mie lelijk..:S..dus nja aambeienzalf dan maar toch...ben benieuwd..kep zelf alleen nie zulke dikke wallen..

Waarschuw beheerder
sperti ja.........maar s oud nieuws....werkt wel

Waarschuw beheerder
donateur
Turbo ->

Ieder voor zich he :D
Waarschuw beheerder
donateur
Camouflagestiften en een goede foundation doen een hoop wonderen!!!

Je bent alleen meteen 10 minuten langer bezig 's ochtends ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zou i ker wel voor over hebben ;P
Waarschuw beheerder
Aambeie onder je oge?? hmmmmm.. tof man!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ze zullen wel raar kijken bij de apotheek als je om aambeienzalf gaat vragen! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 't ook wel 'ns geprobeerd .. maar ik zag ook niet echt verschil :s ..,
Die "Sperti" rook zoooooo goor hè hahaa :D naar containers :s .. nee bah dat doe 'k niet meer vettige plakzooi dat 't is ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JLady:

Hahaha ze zullen wel raar kijken bij de apotheek als je om aambeienzalf gaat vragen!

Ehm waarom zouden ze raar gaan kijken? Zijn zat mensen die last hebben van aambeien en bij de drogist weten ze toch niet dat ik het op m'n wallen ga smeren. ;)

Mja, ik heb besloten om het sowieso niet te gaan proberen. Denk dat het inderdaad wel erg schadelijk voor je huid zal zijn. Ik probeer wel iets anders of zo. :)
Waarschuw beheerder
Op verzoek van de topic opener gesloten ...