Partyflock

Forumonderwerp · 740027
1340x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik zat hier een stukje te lezen op partyflock en toen kwam ik het volgende tegen, mensen konden iets vragen aan Duncan van id&t,

Miech (partyflock.nl): Waarom geen hardhouse op ID&T feesten?
“Tom Harding heb ik jarenlang willen boeken, kreeg ik niet. JP hebben we jarenlang willen boeken, kregen we niet. Afgeblokt door UDC. Dat hebben zij allemaal geclaimed. Dat is dus een vraag van iemand die kennelijk heel erg van die stijl houdt. Welke DJ’s zou ik dan moeten boeken? Yoji staat nu weer op Trance Energy. Sensation Black, wie zou ik daar neer moeten zetten? Ja, Tom Harding, die willen we al heel lang. Maar als je die niet krijgt…”

Dat zette me aan het denken, de laatste tijd zijn de Hardhouse feestjes een beetje aan het dood bloeden lijkt wel... HQ was al een tijdje niet meer uitverkocht en andere Hardhouse feestjes lijken zowat allemaal te mislukken...
Nou vroeg ik me af als een organisatie als id&t het gaat organiseren zou het dan anders worden zou het dan beter worden en meer mensen trekken? Qua muziek hebben we vaak niet veel te zeuren vind ik maar qua drukte is het vaak nog al wat minder... vooral de laatste tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Sun, heb je het ooit wel eens zo bekeken?

Als er niet genoeg mensen op de feestjes afkomen, betekent dat misschien wel dat de stroming niet zo heel populair is. Dat er misschien wat minder of hetzelfde aantal feestjes moeten zijn om volle zalen te trekken.

HQ-XL was een flop. En daarmee bedoel ik niet dat het een slecht feest was, want ik vond de muziek prima, maar de kaartverkoop liep voor geen meter.

Als dat harddance-minnend Nederland is, dan lijkt het mij duidelijk dat er weinig animo is voor in Nederland.

Ik heb ook niet gezegd dat ik vind dat er MEER feestjes moeten zijn. Ik gaf juist aan dat ik op dit moment vind dat er genoeg leuke dingen te doen zijn.

Wat in mijn mening wel meer zou kunnen is het bezoekersaantal. Ik denk dat er ongetwijfeld heel veel mensen zijn die nog niet weten dat ze harddance feestjes ook leuk zouden vinden.
Heel vaak is het zo dat ze zich inderdaad op grote feesten prima vermaken bij de HQ stage, maar als puntje bij paaltje komt gaat hun voorkeur toch uit naar een andere stroming, zoals je al zei Hassan.
Op het moment dat zij dan willen gaan stappen, zal het maar zelden voorkomen dat het enige leuke feestje (in hun ogen) een harddance feestje is. En dan kiezen ze daar dus niet voor.

Uiteraard is er nog veel meer te zeggen in deze discussie, en dit is ook absoluut niet de enige gedachte die ik er over heb, maar op het moment heb ik even geen tijd en zin om een heel betoog met alle voor, tegens en opties te gaan tikken. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan je toch ook zien als oefening voor je studie:p
Waarschuw beheerder
Tidy Boys verhaal is dat deze een dubbele boeking hadden. UDC is hier niet over gaan zeiken aangezien ze ze in de toekomst nog wel willen boeken. Althans, zo heb ik het begrepen...

Kleine melding dat de Tidy Boys verhinder waren zou op zn plaats zijn geweest.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik geheel met je eens.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: Maar ook heel dom van Tidy Management om een dubbele boeking te doen, die gasten zouden wel ff wat professioneler mogen zijn zeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ook mee eens.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar met alle respect, die discussie hebben we nu wel tot in den treuren gevoerd....

We zullen er niet achterkomen waarom ze bepaalde dingen niet anders aangepakt hebben, jammer maar helaas

Ik blijf er toch bij dat ik denk dat Harddance gewoon nog niet bekend genoeg is, ga maar na, eigenlijk is de enige wat grotere organisatie die er wat mee doet HQ zogezegd, verder is het altijd heel weinig geweest.

Hopelijk komt daar dit jaar juist verandering in en kunnen meer mensen kennis maken met deze stroming, ik bedoel zolang mensen nog steeds denken dat Hardhouse, hardstyle en hardere muzieksoorten is, is er toch iets mis.
Misschien heeft UDC het daarom wel Harddance genoemd op een gegeven moment, om dit te voorkomen, maar ja dan nog begrijpen mensen het dus soms niet als je kijkt naar dat Harddance 2005 wat gegeven wordt.

Plus dat ik ook nog steeds denk dat als bij wijze van ID&T zich net zo op de 'Harddance' gestort had als bv Hardstyle, denk ik dat Harddance wel veel bekender was geweest en populairder, gewoon omdat er dan simpelweg veel meer reclame voor zou zijn gemaakt.....
Waarschuw beheerder
donateur
Daar komen weer minstens 2 edities van dit jaar :D
Waarschuw beheerder
have to coment here about the cd.....its not coming out, which is a shame, because i got so many great tracks from all over the shop,

and i would never say this it i was not sure, but it would have blown every other hq cd out of the water! some absoulty banging uk....and and hardtrance..mixed on the new pionner 909 mixer.

i put in alot of work. maybe put on to a promo mix cd, but the reason for it not coming out has abosulty nothing to do with hqxl.
Waarschuw beheerder
donateur
Can't you accidently drop the cd somewhere Danny?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
drum roll please...

[img]http://www.sonic-xl.nl/public/proteuscd.jpg[/img]

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
En zal die ook in Nederland te koop zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel toch. Als ik UDC was zou ik dat ff regelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar jij bent UDC niet, dus dan weten we het nog niet zeker.
Waarschuw beheerder
donateur
Anders kijken we Harri gewoon lief aan. Hij kijkt tenslotte zelf ook altijd zo lief:d
Waarschuw beheerder
Op de site v Harri kan je ook een aantal mixen luisteren...mega vet. Ben benieuwd naar deze cd :)
Waarschuw beheerder
donateur
mijne zijn op brandbare cd's dus die waren al grijs toen ik ze kreeg :p
donateur
Heb jij ze nou allemaal ja toch?
Ik kwam laatst dus gewoon deel 5 3 x tegen op een cd.... Beetje stom dat ik niet beter heb opgelet ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik heb 1-6 :yes:
Die heb jij nog voor me gebrand van het voorjaar. :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
7-3-5 komt ie pas uit.
MoFo's tegen mij zei ie dat het rond januari zou zijn :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 1 maandje geduld!

Enne, is dit ook de nederlandse releasedatum?
Waarschuw beheerder
donateur
betwijfel dat deze cd ook in NL zal worden uitgebracht :(
donateur
Wie weet kunnen we er op een andere manier ook aan komen, misschien dat UDC hem uitbrengt, of een paar in de Groove ofzo, die hadden toen namelijk ook de cd van de Organ Donors of misschien kunnen we hem bestellen via internet ofzo....
Waarschuw beheerder
donateur
misschien deeld hij ze wel uit op HHA?
Waarschuw beheerder
donateur
misschien kent ie die kerstman wel persoonlijk.....t zijn tenslotte bijna buren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Stel je voor zeg, dat Harri's vader de Kerstman is! :D
Dan was dat zijn 'gift to harddance lovers'.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben alle ouders dankbaar, want ieder mens is mooi! O:) ;)

Sollie, kreeg even een EO bui geloof ik..... :O :vaag:

Waarschuw beheerder
Voor als er geen makkelijkere oplossing is:

Zodra ie in een Finse webshop available is, wil ik er wel een stuk of 10 inkopen en dan naar jullie opsturen.
Waarschuw beheerder
Hij zal toch wel bv bij Tidy website te koop zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ik harri ff post of hij er niet een paar wil meenemen naar de UK
donateur
Goed idee Vriendje Kjell, maar....

zou hij ze dan al hebben kant en klaar als de release datum 07-03 is?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, HHA is dus iets meer dan een week voor de releasedatum. Ik zou eigenlijk niet weten of cd's al zoveel eerder klaar zijn normaalgesproken.

There's only one way to find out I guess...
laatste aanpassing
donateur
:o ff ge edit ;p

ben er niet zo bij met mijn hoofd geloof ik ;p

en zelfs al zou ie wel al wat eerder er zijn als het ware, dan nog weet je niet of het wel mag zeg maar, omdat ze toch ook zo bang zijn dat zo een cd dan voor de release datum uitkomt al op internet terecht komt oid.

Anyways, inderdaaan ff afwachten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zal ik dan ook maar even editen? ;)

Ja, daar heb je ook nog een punt Daaan! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
dank je Kjell! Nou was ik het alsnog vergeten :/