Partyflock

Forumonderwerp · 739779
Waarschuw beheerder
Kheb sinds zaterdag een tongpiercing en nu kan ik helaas nog niet alles eten. De soep, appelmoes, vla en ijs hangen me onderhand mijn neus uit!!
Hebben jullie misschien nog suggesties?

Alvast Bedankt :yes:

Waarschuw beheerder
hahah ik heb precies t zelfde en ga t ook gewoon laten doen :yes:
we worden eerst met een spuit van 10 meter neergeslagen en dan gaat er een naald van 1 meter dik door onze tong heen :P

neej maak je gewoon geen zorgen je moet juist niet weten wat er gebeurd je merkt t vanzelf wel :P

Waarschuw beheerder
Eet igg GEEN CHOCOLA!!
Dacht na het zetten van mijn tongpiercing "hmmm lekker een mars", nou ik heb het geweten :/
Alles plakte aan elkaar en moest heel de chocola van mijn tongpiercing pakken, en pijn dat het deed :(
Waarschuw beheerder
Het zetten van de piercing heeft bij mij totaal GEEN
pijn gedaan!!!
Eigenlijk heb ik er helemaal geen last van gehad!!
Je moet gewoon goed spoelen en ik raad het echt aan om de 1e dagen gewoon vloeibaar voedsel te eten... :yes:
De één kan wel gelijk alles weer eten, maar om te voorkomen dat er van alles aan de piercing blijft hangen (wat natuurlijk WEL pijn doet).
Succes ermee meiden!!! (Y)

Waarschuw beheerder
hahah dank je wel ik ben benieuwd ik zie wel wat er gebeurd haha heb me er al te lang zorgen over gemaakt ik merk t vanzelf wel :P

Waarschuw beheerder
veel ijs eten!! En eigenlijk moet je alles gewoon proberen te eten!! zelf heb ik er niet zo last van gehad dat hij dik werd of iets..

En nog een tip niet al te veel spoelen... bijvoorbeeld na alles wat je eet en drinkt of rookt... zeggen ze vaak wel bij een piercingshop maar daar krijg je wildvlees van en dat is bah!! :yes:
Waarschuw beheerder
Ik weet wel dat ik niet aan zo'n ding ga beginnen. Heb 2 keer een week niet kunnen eten door een ontstoken verstandskies en ga mezelf niet vrijwillig kwellen hiermee.

Eten is veel te lekker :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ahh neej bah wildvlees hahahh waar dan gewoon om de piercing heen :S maar okee alvast bedankt kuss mij
Waarschuw beheerder
me zus heb een week aan de olvarit gezeten...