Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
DIT JAAR BEN IK ER GODDOMME WEL BIJ.........DIE OUWE LUL, DIE MET DIE TYFUS LANGE WITTE TAKKE BAARD, KEN DE KOLERE KRIJGEN. HIJ BESTAAT GODVERDEGODVER NIET EENS!!!!!! HAD IEMAND DAT MIJ DE LAATSTE KEER NIET AL KUNNEN VERTELLEN?????? NEE.....MOOIE "GABBERS" ZIJN JULLIE!!!!!!...................................................................................................................................................................................................................................................................HEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEH, WAAR IS M'N SPEEN........GODVERDEGODVERRRRRRRRRR........
afgelopen jaar was echt zwaaaaaar vet!!! dus ben er dit jaar zeker weer bij, hoop het het weer zo wordt!
en hoe duur kaartjes......kan jou die 40 euro nou schelen, heb je een hele vette nacht voor!! je kan het ook verzuipen in de kroeg.......wat heb je liever????
en trouwens koop je je kaartje 3 maanden van tevoren is het nog niet eens 15 euro per maand.......nou als je dat niet kan missen, wat doe je hier dan?????
geluid moet zeker even hard staan dan vorig jaar
nóg meer lasers
iedereen moet een kaartje kopen, maar in die prijs zit dan wel garderobe en drinken bij inbegrepen
dat zal nog wel ff duren.. maar ik ben dr zeker weer bij, vooral afgelopen jaar was het helemaal geweldig, pcies goeie muziek, juiste mensen
mij kan je verwachten
zou fijn zijn als er:
aankleding komt
beter geluid
outblast NIET afsluit met drop it
het licht eens beter op de muziek word afgestemd
en feestpubliek zou ook leuk zijn
- het in de zaal niet koud is
- de schijt niet in de Wc's aan de muur hangt
- de beveiliging iets minder agressief is aan het einde
- de kaartjes goedkoper worden
- de trein niet weer wordt opgehouden door mofo's die aan de handrem hangen de hele tijd
- beter geluid
- beter geluid
- harder geluid
- harder geluid
- geen 2e hands doorloop zaal
- harder geluid
- outblast die Drop It NIET verneukt
- liever helemaal geen Outblast
- Zeker geen goedkope Korsakoff
- Ook niet tussen 10 en 11
- harder geluid
- meer spectakel
- en harder geluid...
owja geen glazen muren tussen de gangen zou ook wat hoofdpijn schelen
owjah...en harder geluid..of had ik dat al gezegt?
uhuhuh
laat ik het erop houden om het dit jaar dan bewust mee te gaan maken
ennuh tja het geluid mag best harder natuurlijk voor het geval dat nog niet gezegd was