Partyflock

Forumonderwerp · 739359

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moet je voor een MAP perse een recept van een dokter hebben? of kan je die gewoon bij de apotheek halen?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb m een maand of 2 geleden gehad en ik zit bij het CZ zorgverzekering
maar ik weet niet precies welk pakket eigelijk :$
Waarschuw beheerder
ik ben net dus bij de apotheek geweest, je kunt hem dus gewoon zonder recept halen bij de apotheek, je moet alleen 12 euro en 10 cent betalen.
Dat vrouwtje achter de balie zei dat ie vanaf vandaag pas in de vrije verkoop ging.

Waarschuw beheerder
neem 4 pillen tegelijk zelfde efect als morning after pil

Waarschuw beheerder
neej das niet waar miss dangerous....
als het al gebeurd is helpt de pil daar echt niet tegen
Waarschuw beheerder
miss-dangerous 15 januari 2005 15:41

Nou als jij dat gedaan hebt, dan heb je serieus mazzel gehad dat je niet zwanger bent geworden.

En t hangt van je ziekenfonds af of je het vergoed krijgt of niet.

Tijdje terug moest ik ook een morning after pil halen, hadden die sukkels (van de apotheek) me slaappillen gegeven van iemand anders. En een oud vrouwtje had mijn MAP gekregen. Waren ze gelukkig wel snel achtergekomen, maar toch :frusty:

Ik haal het persoonlijk dus liever niet meer bij (die) apotheek

Maar om t nou gewoon bij de drogist te halen, vind ik ook wel weer een beetje TE ver gaan. Denk dat het voor sommige mensen idd te gemakkelijk word, om dan maar ff dat te gaan halen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb m nooit gehad ,vriendin van me was naar de huisarts geweest en hij zij neem er 4 tegelijk heeft t zelfde efect,heeft geholpen daarbij elke pil is anders dus zal heus wel iets van waarheid in zitten.
Waarschuw beheerder
parruk zoals hierboven staat word die pil niet vergoed boven de 21 jij bent boven de 21 en ~*Lau'tje*~ niet daarom krijg zij hem wel vergoed en jij niet.

ik vind het wel goed dat die pil vrij te koop is. scheelt een hoop uitzoeken welke arts er dienst heeft en dan moet je nog een stuk rijden. nu gewoon dichtsbijzijnde apotheek en klaar.
Waarschuw beheerder
donateur
scherp diane (Y)

miss-dangerous 15 januari 2005 15:41

dat is niet waar.
het is wel zo dat als je een pil dubbel slikt
(dus 2 ipc 1)
dat de pil dan de volgende dag al betrouwbaar is en niet pas de volgende strip

maar dat moest dan ook nog aan het begin van de strip zijn en blablablabla

iig niet erg betrouwbaar lijkt mij :)
Waarschuw beheerder
Daarom zeg ik ook dan ik gewoon aan de pil zit ik bedoel niet de morningafterpil:frusty:
laatste aanpassing