Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 146060x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ey flyingD. Ik had zelf ook een explosion op hellraiser gehad en nog 2 canadeesjes erachteraan (over de hele nacht) volgende dag topfit en nu nog steets geen centje pijn. Ben echt lekker hard gegaan op de explosion en naarmate de nacht vorderde heerlijk gespaced op de canadeesjes :D Waneer ik alleen explosion heb gehad hou ik na de piek ongeveer een dag een beetje iritant speedy gevoel over maar als ik xtc na de explosion neem voel ik me de dagen daarna gewoon topfit :D Supercombo!
Ik vraag me wel af wat de securety doet als ze je pakken met explosion? Want 't word legaal verkocht, toch?
Waarschuw beheerder
Eens kijken of dat spul ook in roermond bij Sirius is te krijgen :)

Lijkt me wel een goede variant :D

Waarschuw beheerder
Ik vraag me wel af wat de securety doet als ze je pakken met explosion? Want 't word legaal verkocht, toch?

wiet wordt ook verkocht in een "winkel", maar mag soms ook niet mee naar binnen. zelfde gold voor ephedra wat ook uit de smartshop kwam. hangt er volgens mij meer vanaf wie van de securety je voor je hebt staan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van een van de unitypeoples het volgende gehoord:

Ben net bij Kokopelli geweest om het te halen. Het is inderdaad Methylone. De leverancier had om de 1 of andere vage reden (een reden die Kokopelli ook onbekend is) aangegeven op een bijsluiter dat het EMM is maar mensen van Counsious hebben het in een lab in Oostenrijk (of een ander land, weet ik ff niet meer zeker) laten testen en het is Methylone.
Ze wist me ook te vertellen dat de overheid inmiddels in actie is en het naar het lab heeft gestuurd (DIMS) om uit te vogelen wat er in zit. Ze verwachtten dan ook dat het snel uit de winkel is.
Verder vond ik wel opmerkelijk dat de fabrikant om zichzelf in te dekken op het flesje heeft laten drukken dat het niet is om in te nemen maar om een vanille geur in huis te verspreiden.... je mag niet maar dan 1 flesje gebruiken, staat er ook op. Anders ruikt je huis naar een vanilleplantage denk ik.

Dus haal het snel in huis mocht je het willen gebruiken. Toch ben ik van mening, zeker gezien de prijs, dat je beter een lage dosis MDMA kan nemen..
Waarschuw beheerder
Zou het aan te raden zijn om op dezelfde manier te pre- en postloaden als met XTC? Dus vitamines slikken en l-tryptofaan / 5-HTP.
Waarschuw beheerder
donateur
Danny, dan slaap ik denk ik24 uur niet meer, daarheb ik niet zo´n zin in 8)

Denk trouwens dat jij het best lekker kan vinden die troep :D
Waarschuw beheerder
~ wen ~ 8 februari 2005 10:03

wiet wordt ook verkocht in een "winkel", maar mag soms ook niet mee naar binnen. zelfde gold voor ephedra wat ook uit de smartshop kwam. hangt er volgens mij meer vanaf wie van de securety je voor je hebt staan laatste aanpassing 8 februari 2005 10:04

dat is zo ja :D,de 1 is moeilijker als de ander

wie weet verkopen ze het wel op dance valley
daar kon je afgelopen jaar ook smart producten halen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
afgelopen x op hellraiser heb ik in de middag een preload gedaan met 5-htp en of ik het me verbeelde of niet een uur later vernam ik wel wat dat er wat in de hersenen gebeurde (een licht spacy gevoel) die avond heb ik 1 explosion en 2 paarse canadeesje gehad en ik ben flink hard gegaan en heb heerlijk gespaced en heb de dagen erna nergens last van gehad behalve van me voeten omdat ik zo hard ging :D
Dus ik denk wel dat 't nuttig is om 5-htp te gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon in een balonnetje gieten en goed verstoppen in je kleding, vinden ze nooit (y)
Waarschuw beheerder
Kimhmm 8 februari 2005 15:38

donateur! Gewoon in een balonnetje gieten en goed verstoppen in je kleding, vinden ze nooit

beter twee vullen en aan je vriendin geven :D
push up :P

Waarschuw beheerder
Had t gewoon in mn boxer zitte.. altijd trouwens, is tot nu toe altijd goedgegaan
Waarschuw beheerder
ik heb 't afgelopen zaterdag ook geprobeerd en ik vond 't echt vette shit, wel even leuk als p'tjes en ik had de dag erna nergens last van dus ik denk dat ik dit voortaan eerder neem :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ze voelen ook onder bh's tegenwoordig, dus dat lijkt me niks danny ;)
Waarschuw beheerder
Kimhmm 8 februari 2005 19:23

donateur! Ze voelen ook onder bh's tegenwoordig, dus dat lijkt me niks danny

was ik ff vergeten :D

nou denk dat de smartshops dit jaar goeie zaken gaan doen ,
hoop ook dat de mensen een beetje verstandig er mee omgaan :D
zodat veel mensen hier nog een beetje lol van kunnen hebben.

Waarschuw beheerder
mensen, nog een vraagje... door je vruchtendrankje heen pleuren of eerst doorslikken en dan veel vruchtendrank er achteraan drinken?

*bereidt zich nu alvast voor op de afschuwelijke smaak*
Waarschuw beheerder
~ wen ~ 8 februari 2005 20:33
mensen, nog een vraagje... door je vruchtendrankje heen pleuren of eerst doorslikken en dan veel vruchtendrank er achteraan drinken?

*bereidt zich nu alvast voor op de afschuwelijke smaak*

tja hangt er van af waar je het gaat doen , denk als je het thuis doet eerst een slokje , en daar na een slok pure limo :D

en anders zou ik het gewoon in mijn vruchten drankje doen en nog een xtra drankje bestellen voor het weg spoelen :D

Waarschuw beheerder
ik ga het gewoon in een thuissituatie innemen, maar ik ben iemand die nogal snel gaat kokhalzen als iets heel smerig smaakt of ruikt. en ik heb geen zin om het er weer uit te gooien als ik het net binnen heb. dussss... ik wil het qua smaak zo "veilig" mogelijk naar binnen werken (en binnen zien te houden)
Waarschuw beheerder
~ wen ~ 8 februari 2005 20:46
ik ga het gewoon in een thuissituatie innemen, maar ik ben iemand die nogal snel gaat kokhalzen als iets heel smerig smaakt of ruikt. en ik heb geen zin om het er weer uit te gooien als ik het net binnen heb. dussss... ik wil het qua smaak zo "veilig" mogelijk naar binnen werken (en binnen zien te houden)

zou ik voor optie 1 gaan :YES:
denk dat je dan het beste pure citroen limo kan nemen

Waarschuw beheerder
mij werd ook fristy aangeraden (Y)

dus ik denk dat het inderdaad een bodempje fruitsap of fristy wordt, spul er doorheen en dan in één keer achterin de keel (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
;P

Waarschuw beheerder
Beste is bier, want dat is ook bitter dus dan proef je de vreselijke bittere smaak van Exlosion minder.... en ben zelf geen bierdrinker.

Heb een borrelglaasje gepakt, flesje erin gemikt, en een slokje bier erin... in 1 x achter over, en dat ging het best wat ik tot nu toe geprobeerd heb. (heb Explosion al een aantal keren gebruikt met telkens andere sap gemixt)

Maar bier ging het best, aangezien ik ook een snelle kotser ben :/ doe ik het voortaan met een slokje bier.

ik zou als ik jou was Wen dus zeker niet puur drinken en daarna spoelen, die smaakt blijft in je mond en keel hangen zeker als je kritisch ben wat smaak betreft brrr.. haha .. Succes en laat ff weten hoe je het vond :D

Waarschuw beheerder
oke dan, tip drie is bier! :D

maar het is dus bitter? hmmm... misschien is dat dan inderdaad niet zo'n slecht idee... een laagje bier in een glas + het spul en dan in één keer achterover.

goeie tip, thanks (Y)

Waarschuw beheerder
oh ennuh je neus dichthouden als je de slok neemt...

whaha krijg nu al weer de rillingen... maar het is zo over, de pret begint al na 10 minuten... dus heerlijk op wolken lopen.... en lekker sausen.. :D
Waarschuw beheerder
ik heb hier een buisje staan :D
staat alleen wel dit op:
Room odoriser Vanilla
Do not ingest
zullen er maar eens aan wegen deze week waneer de verveling toeslaat

Waarschuw beheerder
neus dichtbouden was ik inderdaad al van plan :D

damn, heb er zin in :9

by the way, nu we toch bezig zijn...
ik reageerde altijd vrij heftig op x en sos en andere zooi. met een kwart pil was ik meestal al flink van de wereld, en later op de avond nog een halfje en eindigen met een kwartje, dat was voldoende voor een lange, wause nacht. ik ben nou eenmaal een klein meisje.
maar aangezien ik nu al ruim anderhalf jaar niet meer heb gebruikt (en ongeveer een jaar ook niet meer geblowd), dacht ik dat het misschien sowieso wel verstandig zou zijn om maar een half buisje te nemen vrijdag.

goed idee? of denken jullie dat ik zelfs minder nodig heb? of dat een half buisje toch eigenlijk te weinig is?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dacht ik dat het misschien verstandig zou zijn om maar een half buisje te nemen vrijdag.
goed idee? of denken jullie dat ik zelfs minder nodig heb? of dat een half buisje toch eigenlijk te weinig is?

k denk als dat jij aan een halve zeker genoeg hebt als je op de rest ook al heftig reageerd;):D
veel plezier!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja he? ja, dacht ik ook zo...

...tenzij een half buisje écht te weinig is natuurlijk, maar ik las bijvoorbeeld dat kimhmm bij een dopje al veel merkte en vervolgens weinig slaap kreeg.. :)

thanks! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
graag gedaan;)

anders kan je altijd later op de avond de rest nog opdrinken toch?:)

Waarschuw beheerder
true, true :jaja:

Waarschuw beheerder
dus je gaat t thuis innemen? :) hehe als je muziek opzet loop je door de huiskamer te stuiteren :P ;)

Waarschuw beheerder
nee, op 'n (verlaat) verjaardagsfeestje dat ik vrijdag met mijn beste vriend van school geef (Y)

tussen allemaal studenten dus, die niks van drugs snappen en er al helemaal niks van willen weten, en zichzelf wél helemaal lam zuipen aan bier... die beste vriend heeft ook z'n hockeyteam uitgenodigd, en vrienden van het KMA (de koninklijke militaire academie die hij heeft gedaan), dus ik verwacht inderdaad één groot zuipfestijn.
anyway, het zijn allemaal heel lieve mensen hoor, vooral natuurlijk mijn mede-studenten uit m'n klas, maar de meesten hoeven hier niks van te weten. dus ik heb met mijn oud-huisgenoot (die de buisjes voor vrijdag gaat halen) afgesproken dat we het pas nemen als de rest al flink aangeschoten is (Y)
Waarschuw beheerder
Het werkt anders dan XTC dus je kunt het niet met xtc vergelijken. Ook al komen de effecten dicht in de beurt van xtc..

Btw..Waarom doet iedereen zo moeilijk over die bittere smaak??? :S Net of je een liter van dat spul weg moet krijgen? :/ Tis echt heel weinig wat je moet drinken en kan je gewoon met water naspoelen..

Als een liter San Pedro cactus moet drinken dan piep je wel anders :no:

Waarschuw beheerder
gast, ik doe er moeilijk over omdat ik al praktisch over m'n nek ga van de geur van verrot eten... als ik een tijdje geen zin had in de afwas en er staat een bord met een restje rijst te schimmelen, dan kokhals ik gewoon... kan ik ook niks aan doen. hetzelfde geldt voor de ranzige smaak van RVS (als je bijvoorbeeld op je rits zit te sabbelen en ineens komt de verf eraf) of te vroeg sinaasappelsap drinken na het tandenpoetsen.

dus ja, ik ben bang voor de ranzige smaak, zou het zonde vinden om alles er meteen weer uit te gooien :)
Waarschuw beheerder
Als je nou een rietje gebruikt en deze zover mogelijk achter in je keel doet, proef je de smaak niet. Komt nml niet in je mond.

Ideetje?

Ben zelf ook erg benieuwd geworden naar dit goedje. Toch durf ik er niet zo snel aan te beginnen. Er zit vast een addertje onder het gras, want het klinkt te mooi om waar te zijn.

Het werkzame bestanddeel is dus Methylone. Wat zijn de voor en nadelen van dit bestanddeel?

Waarschuw beheerder
dus ik heb met mijn oud-huisgenoot (die de buisjes voor vrijdag gaat halen) afgesproken dat we het pas nemen als de rest al flink aangeschoten is

zeer verstandig in dat geval ja :P
bij mij was het goed zichtbaar als ik zo de mensen om me heen moest geloven, t scheen dat ik verschrikkelijke doppen had:S (in de rij al, omdat ik gelezen had dat t na een uur zou gaan werke.. niet dus)

Waarschuw beheerder
ach nou ja, als m'n klasgenootjes maar dronken genoeg zijn vinden ze me waarschijnlijk hooguit erg aanhankelijk en knuffelig 8)

en anders ga ik wel stiekem in een hoekje zitten knuffelen met Jesus McStabby, toch? :lief:

Waarschuw beheerder
hahaha.. ja dat zal dan ook wel lukken ja ;) :P
Waarschuw beheerder
ach nou ja, als m'n klasgenootjes maar dronken genoeg zijn vinden ze me waarschijnlijk hooguit erg aanhankelijk en knuffelig

en anders ga ik wel stiekem in een hoekje zitten knuffelen met Pikachaos, toch?

Daar hou ik je aan ;)
(dat is, als ik uberhaups lang genoeg stil kan blijven zitten daarvoor :P )
Ik ben benieuwd :D ik denk niet dat die mensjes iets door gaan hebben.

Waarschuw beheerder
neuh, denk wel dat 't goed komt (Y) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Zou het aan te raden zijn om op dezelfde manier te pre- en postloaden als met XTC? Dus vitamines slikken en l-tryptofaan / 5-HTP.

Dat idee van preloaden heb ik wel gehad met MDMA/XTC, denk dat dat ook best wel kan werken. Maar zoals al eerder gezegd is in dit topic, is Methylon/Explosion 3x minder krachtig in de eigenschap serotonine in je systeem rond te laten zweven dan MDMA/XTC dus het lijkt mij dat t preloaden bij alleen Explosion (dus geen xtc erbij of wat dan ook, zie reply Experience) geen effect geeft, tenzij je serotoninepeil wel ernstig laag is, maar dan lijk je me een serieuze klant voor prozac (y) ;)

Als een liter San Pedro cactus moet drinken dan piep je wel anders

Al wel ns op? een liter? You must be kidding :| Supply me! (y) 8)

Wen, je komt iig goed beslagen ten ijs (y) Laat maar ff snel erna weten hoe t was, ik douw waarschijnlijk zaterdag n flesje in mn mik 8)
Kan je iig wel aanraden te beginnen met n half flesje, de rest zie je later wel of t nodig is en of je niet al te vaag wordt :yes:, beter rustig beginnen dan in een keer alles naar binnen en niet meer terugkunnen..

de ranzige smaak van RVS (als je bijvoorbeeld op je rits zit te sabbelen en ineens komt de verf eraf)

Dat is ijzer wat je proeft, prikkelt n beetje op je tong :9 :/ Little note, aan Dommelsch zit ook zo'n klein smaakje, teveel ijzer in t brouwwater, blegh *kots*

Toch durf ik er niet zo snel aan te beginnen. Er zit vast een addertje onder het gras, want het klinkt te mooi om waar te zijn.

Ik heb weinig addertjes vernomen hier, dancingdame...heel veel positieve reacties! Het enige wat ik me nu kan bedenken is dat er meerderen geweest zijn die na gebruik minder of licht konden slapen (bv. ivm. XTC/MDMA, waar ik overigens ook altijd heerlijk op slaap :lief: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als het me lukt om zaterdag nog in de buurt van een computer te komen zal ik even laten weten hoe het was (Y)

maar ik verwacht dat ik na het feestje + stappen in den haag weinig slaap zal krijgen (ik ben een slechte slaper onder drugs) en er moet de volgende dag opgeruimd worden met een stuk of vier gasten die allemaal een kater hebben (denk aan de pickwick-reclame)... dus of ik nog een computer vind betwijfel ik 8)
Waarschuw beheerder
anders geef je 't effe door en doe ik wel effekes verslag ;)

Waarschuw beheerder
Wat ik wel even nog wilde melden, ik heb de dag na gebruik ontzettende last van maagzuur, heel vervelend, houd een dag aan dan is het over....
Waarschuw beheerder
RiKKie F ! 9 februari 2005 10:59
Wat ik wel even nog wilde melden, ik heb de dag na gebruik ontzettende last van maagzuur, heel vervelend, houd een dag aan dan is het over....

vind je het gek als je room odoriser op drinkt :P
Waarschuw beheerder
hoe zit het met het kunnen eten de dag/dagen erna??

Waarschuw beheerder
Haha Tracer ;-)

Had de dag erna niet echt veel behoefte aan eten.... maar toch anders als met XTC, dan kan ik geen eten zien.... met dit ga ik aan het eind van de dag gewoon wat eten.

Waarschuw beheerder
Eerst niet, maar na een halve liter water ging t er wel aardig in :)

btw lol tracer! :P
Waarschuw beheerder
Al wel ns op? een liter? You must be kidding Supply me!

Kun je gewoon zelf maken ;) San Pedro cactus kopen, voorbereiden en dat sap op drinken..Mescaline only way to fly ;)

Maar dat spul is zo vies dat het gewoon niet van deze planeet kan zijn. Explosion is kinderpapje vergeleken met dat spul..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als het me lukt om zaterdag nog in de buurt van een computer te komen zal ik even laten weten hoe het was (y)

maar ik verwacht dat ik na het feestje + stappen in den haag weinig slaap zal krijgen (ik ben een slechte slaper onder drugs) en er moet de volgende dag opgeruimd worden met een stuk of vier gasten die allemaal een kater hebben (denk aan de pickwick-reclame)... dus of ik nog een computer vind betwijfel ik 8)

Als ik aan die reclame denk, haal dan n pakje fresh start voor ze! (y)

Rennie (y)

Kun je gewoon zelf maken San Pedro cactus kopen, voorbereiden en dat sap op drinken..Mescaline only way to fly

Maar dat spul is zo vies dat het gewoon niet van deze planeet kan zijn. Explosion is kinderpapje vergeleken met dat spul..

PB 8)