Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 143852x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rallie op dinsdag 24 januari 2006 om 13:21:
Als het allemaal legaal zou zijn dan magje die naam wel zeggen ja, en hoefje ook nix te verbergen inderdaad..
Alleen het probleem is dat het dus NIET legaal is in NL om die stoffen zoals 2c-t-2, 2c-t-7, 2c-b, 2c-i etc. te verkopen/produceren.

Tot ’n jaar geleden stond methylone zelfs nog op geen enkele lijst, totdat deze stof opdook int uitgaanscircuit en iets te populair werd waardoor de media en regering er lucht van kregen en er massaal bovenop sprongen..
En wat doe je met ’n onbekende stof die op mdma lijkt? Die zetje gewoon op lijst 1 vd verboden middelen zijn we daar weer vanaf..

Alleen daar losje nix mee op vinik, in de praktijk blijven mensen tog wel geinteresseerd en willen het ook blijven gebruiken..
Dus wat je dan krijgt is dat het in het illegale circuit terecht komt met alle gevolgen van dien.. en dan zijn we nog verder van huis denkik:S
De mensen die zich dus bezig willen houden met onderzoek, productie en gebruik van deze nieuwe stoffen moeten zich dus in allerlei bochten gaan wringen om door die mazen vd wet heen te komen..

Begrijp me niet verkeerd ook ik voelme egt niet prettig bij de gedachte dat er zo weinig bekend is over deze stoffen, en wat de gevolgen zijn bij gebruik op lange termijn.. Kbedoel mischien ben ik wel kaal en dement op me 40e:S zitik ook niet op te wachten eigenlijk.
Maar is dat niet hetzelfde probleem bij XTC?? Daar is inmiddels wel iets meer over bekend, maar dat gebruiken mensen ook maar zonder te weten of ze over 20 jaar nogwel normaal kunnen functioneren en/of gelukkig kunnen zijn.. en de toekomst moet uitwijzen hoe dat zich verder ontwikkelt.

Ik neem het je ook niet kwalijk dat je mensen wilt waarschuwen, dat is je goed recht en dat wilik zelf ook..
En iedereen hoort zowel negatieve als positieve ervaringen te kunnen lezen, om ’n goede keuze te kunnen maken of ze het wel of niet willen gebruiken..
Ikzelf ben ook het meest gebaat bij eerlijke en objectieve informatie, en daarom vinik dit forum topic ook ’n uitkomst.. omdat de mensen hier tenminste nog ’n beetje hun bek durven open te trekken in tegenstelling tot andere sites.
Alleen moetje dus voor jezelf afwegen wat je wel en niet kan melden..

:respect:
maar nu methylone toch verboden is..
kom op dealers breng methylone-poeder op de markt :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 13:37:
kom op dealers breng methylone-poeder op de markt

:yes:
Waarschuw beheerder
ik heb gehoord dat je er druivensuiker (dextro) bij moet eten en dat ie dan nog harder in slaat :D
zaterdag ff proberen haha

Waarschuw beheerder
Dat lijkt me juist tegenwerken.

Waarschuw beheerder
Voor de geïnteresseerden: De special is weggehaald op die site, dit waren dus gewoon de buisjes die verkocht werden als heavy odorizer, als je ze bestelde kreeg je of de vannila dawn of deep melon. De Nexus is nog wel te krijgen. Ik zou het je alleen niet aanraden om ze te bestellen. Heb 2 weken terug 2 buisjes van de special, oftewel 1 vanilla dawn en 1 deep melon besteld, en 1 buisje Nexus. De nexus heb ik overdag op en werd er naar vaag van. Niks geen visuele hallucinaties. De specials heb ik een paar dagen later 's nachts op met een maatje, maar dit gaf zo'n beetje dezelfde werking als de nexus. Niet zo heftig als ik had verw8 dus. Denk als je 2 buisjes zou nemen dat je wel wat meer zou voelen, maar dat heb ik er niet voor over.

Groeten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die nexus werkt lkker als je erbij gedronken hebt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ervaring: Nexus werkt pas lekker vanaf 1,5 buisje.

Dat gevoel wat je ervan krijgt is ook met geen pen te beschrijven, vreemd maar wel leuk/lekker en je houdt de controle over jezelf. Ik had geen hallucinaties maar het zou goed kunnen dat je die met 2 buisjes wel krijgt.

Ik heb 't zaterdag op mindcontroller gedaan maar dat was niet de meest ideale plek. Tijdens de piek waren we zo waus en sloom dat we moesten gaan zitten en hebben we een uur zitten ouwehoeren over hoe leip het allemaal wel niet was :D Naar bijverschijnsel: we kregen het vreselijk koud!

Toch een erg leuke drug en ga het zeker vaker doen :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dietmer op vrijdag 27 januari 2006 om 22:12:
Nexus

[img width=300 height=150]http://www.drugaware.co.za/pics/xtc/xtc365.jpg[/img]
Nexus 2CB :D
Waarschuw beheerder
is nexus weer verkrijgbaar :O :respect: 2CB :respect: zoja kan iemand link hier nog eens neerposten of PB'en?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb het 1x gehad, merkte er niet echt veel van.. :(
Waarschuw beheerder
Het heeft weinig met explosion te maken maar die Nexus shit vind ik niet iets waar je te licht over moet denken. Ik had een zon buisje in 3 etappes verspreid over een uur of 3 genomen en op het laatst werd het echt wel een behoorlijke trip met veel visuals. Het is weliswaar goed te sturen maar vrij zwaar. Zeker leuk om thuis uit te proberen en een tripmuziekje te luisteren.
Waarschuw beheerder
De dosis schijnt 15 mg te zijn, een normale dosis 2C-B ligt tussen de 10 en 40mg (volgens Erowid) dus dan is 15 inderdaad aan de lage kant. Lichaamsgewicht scheelt waarschijnlijk ook.

Informatie over wat Deep Melon, Vanilla Dawn en Ambient Pear nou écht is is nog steeds welkom per pb (mocht iemand het echt getest hebben) (of is/was de laatst genoemde nou al zeker MDMA?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand "Original 69" geprobeerd. Lijkt qua uitwerking beetje op Explosion. Blauwe vloeistof.

Gister gehad.. Moet zeggen dat ik er wel over te spreken ben. Begin was vrij heftig maar later voel je je op en top. Beter gevoel dan bij pillen en je voelt je helemaal niet chemish erdoor. Slapen gaat ook prima van dit spul. :) En nu de dag erna ben ik weer springlevend.. geen nare uitwerking dus:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
duz jij vindt het een aanrader?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Richard. op zondag 29 januari 2006 om 15:14:
Gister gehad.. Moet zeggen dat ik er wel over te spreken ben. Begin was vrij heftig maar later voel je je op en top. Beter gevoel dan bij pillen en je voelt je helemaal niet chemish erdoor. Slapen gaat ook prima van dit spul. En nu de dag erna ben ik weer springlevend.. geen nare uitwerking dus

hallicunaties?
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren TRAXX geprobeerd.........werkte best leuk......

Paar uur lang kippevel brrrr:p......lekker spulletje

Combinatiegevoel van pep en XTC

Waarschuw beheerder
wil ff zeggen dat er GEEN Explosion meer te krijgen is in de smartshop's en de daar opvolgende luchtverfrissers ook niet meer!!!!! helaas helaas!!!!

wat er nu wel aan zit te komen zijn weer hele heftige smart tablet's met zo goed als de zelfde werking als de hier boven vermelde producten!!!!!

dus heb je binnenkort weer een leuk feest en wil helemaal los gaan en geen zin om de volgende dag naar de klote te zijn, loop dan ff langs de plaatselijke smartshop en vraag er ff naar !!!!!

*** ZE ZIJN TE GEK ***
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -A op zondag 29 januari 2006 om 15:25:
duz jij vindt het een aanrader?

100% zeker.. Ik snap gewoon nog steeds niet dat ik me niet verrot voel haha. Maar ik zei gister al voordat ik naar bed ging: Weet bijna zeker dat ik me niet verrot voel morgen.
Voelde gewoon heel natuurlijk aan allemaal.
Ik zou trouwens wel niet zo'n heel flesje ineens naar achter gooien.. Ik heb een half flesje gedaan en dat vond ik zeker wel voldoende.. Maar wil je echt spacen moet je natuurlijk doen wat je niet laten kan :D
Waarschuw beheerder
nou beter jah dat je erna niet verrot voelde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 15:47:
wat er nu wel aan zit te komen zijn weer hele heftige smart tablet's met zo goed als de zelfde werking als de hier boven vermelde producten!!!!!

BZP of andere piperazines?
Waarschuw beheerder
donateur
wil ff zeggen dat er GEEN Explosion meer te krijgen is in de smartshop's

Vertel eens wat nieuws...... is al zo lang niet meer te krijgen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 30 januari 2006 om 13:09:
Vertel eens wat nieuws...... is al zo lang niet meer te krijgen

valt mee hoor :p

Waarschuw beheerder
Naar bijverschijnsel: we kregen het vreselijk koud!

Klopt!, had ik ook, had het ook het ene moment het gevoel dat ik slaap had en daarna weer niet. Werd er naar lam van.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lillith op zondag 29 januari 2006 om 15:32:
hallicunaties?

misschien als je 2 flesjes ineens doet :P
Ikzelf had een half flesje genomen..
Waarschuw beheerder
ken ik wel ja .wel te doen alleen bij ons inb de smartschop is het uit de handel ..
Waarschuw beheerder
Ik heb nog wat van die vanilla-buisjes liggen. Hebben die ook van die enge uitwerkingen?? Wilde ze op TE in gaan nemen, maar das misschien niet zo handig dan...
Laatste Explosion ook op een feest ingenomen, was echt geweldig!!

Waarschuw beheerder
da's leuk om eens te gaan proberen.
Waarschuw beheerder
sow, op partyraiser smoezige banaan gehad met dextrotabletten zoals die kerel me had aanbevolen
wat een knaller!
ik ben nog nooit zo van de kaart geweest, was een heerlijk feestje daar in amsterdam haha!

Waarschuw beheerder
Kreeg net via de post weer wat binnen. Alleen er zat nu ook een buisje bij met orange vloeistof en een soort van sinasappel geurtje.

Iemand een idee wat het is of iemand die dit al een keer heeft ingenomen ?

Thanks
Waarschuw beheerder
brandrrr flikker het in mik en kijk wat er gebeurt.....schrijf een bijsluiter en plak die op je kop

Waarschuw beheerder
Gedaan :)

Waarschuw beheerder
En?

Waarschuw beheerder
Was goed te doen, en heb maar 1/3 op.
Waarschuw beheerder
donateur
wat voor effect heeft het?
Waarschuw beheerder
Ik blijf maar met smart op een rebirth van explosion w8en *huil*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CityFields op woensdag 8 februari 2006 om 22:57:
Ik blijf maar met smart op een rebirth van explosion w8en *huil*

*poging tot troost*
ik w8 met je mee, ik heb nog niks kunnen vinden wat mn gevoel van explosion kan evenaren:S
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog 1 buisje Explosion liggen, maar ik vind :xtc: toch lekkerder zijn werk doen :9

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op vrijdag 10 februari 2006 om 16:56:
ik heb nog 1 buisje Explosion liggen

:O goud waard!

Stuur op! ghehe
Waarschuw beheerder
Hier word een poll gehouden over welke luchtverfrisser het beste is bevallen:
http://www.drugs-forum.co.uk/forum/showthread.php?t=16044
Ook kan je stemmen of xtc leuker is dan explosion. Ik vraag me af of die luchtverfrissers nu echt beter zijn dan xtc. Lijkt me stug.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die (veel te dure) luchtverfrissers wel leuk voor de afwisseling maar er gaat niets boven :xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook nog twee busjes explosion
weet alleen niet of ze nog goed zijn
heb ze al half jaar ofzo

maar ze zijn IDD erg lekker (ja niet qua smaak dan heh! ruikt naar vanille... denk je HMMMMM is het kapotttttttttttt vies)

krijg je ineens dikke hoogtepunt

maarja heb je ook als je 2 pillen tegelijkneemt

en dat kost je geen 12.50
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Misgunner op donderdag 16 februari 2006 om 18:59:
weet alleen niet of ze nog goed zijn

ze zijn nog goed hoor :) en zullen echt nog wel een tijdje goed blijven!

Waarschuw beheerder
Ja, maar de werking neemt toch echt wel af hoor, voor de mensen die dit soort dingen bewaren raad ik aan om het dik in de aluminium folie te doen en op een donkere en koele plek te bewaren...

Waarschuw beheerder
wil et wel eens proberen maar hier in limburg niet echt makkelijk aan te komen :S
Waarschuw beheerder
heb er nog 1 over voor mezelf haha
snap echt niet dat iedereen explosion beter vindt dan al die nieuwe fruit varianten, want die banaan gaat echt super hard :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ome Bertuz :X op zondag 29 januari 2006 om 15:39:
Gisteren TRAXX geprobeerd.........werkte best leuk......

Paar uur lang kippevel brrrr......lekker spulletje

Combinatiegevoel van pep en XTC

Op jouw aanraden heb ik het geprobeerd en het is inderdaad errug lekker :jaja:

Waarschuw beheerder
Traxx? Is dat weer een nieuwe luchtverfrisser ofzo?

Waarschuw beheerder
Nee, is een capsule.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 14:26:
Nee, is een capsule.

hmm.. interessant :)

TraXX

A blend of vitamins, electrolytes and piperazines.

Schocking energy!!

(! no herbal)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Enige kans op een klein Traxx reportje??