Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 143521x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Zijn ook op zoek naar paar buisjes voor Black...graag een PM voor wie ons verder kan helpen?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DubzOne op zondag 19 juni 2005 om 00:41:
Ben ik het niet mee eens... heb nu 3 keer methylon gehad en merk toch steeds meer verschillen tussen mdma en methylon!

Ben benieuwd naar de verschillen ! Tot nu toe heb ik alleen tripreports gelezen waarin methylone dezelfde werking krijgt toegeschreven als mdma, alleen milder. Zelf heb ik het ook ervaren als een lichtere mdma-variant.

[img width=400 height=245]http://www.erowid.org/chemicals/methylone/images/archive/methylone_3d_mid.jpg[/img]

[img width=386 height=216]http://www.erowid.org/chemicals/mdma/images/archive/mdma_3d_mid.jpg[/img]

Ik vraag mij af wat de verschillen zijn ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb nu zo een 10 tot 15 keer explosion gebruikt varierend van 1 flesje tot wel 5 over een hele dag en ik moet zeggen dat het in het begin sterker als xtc aankomt maar sneller weg is en de drang om meer te nemen was bij mij behoorlijk groot. Wat ik ook opmerkte is dat als je erbij blowt of bier drinkt dat je dan die vaagheid oproept wat je met xtc(mdma) ook hebt en je kan de werking van explosion ermee verlengen. Ik had ook geen last de volgende dag van zo een kutgevoel wat ik meestal na X wel heb. Ik vind de verschillen met xtc behalve de tijdsduur en de meer constante piek minimaal. (jammer dat het nu illegaal is :()
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 11:20:
Ik vraag mij af wat de verschillen zijn ?laatste aanpassing 20 juni 2005 11:21

Het verschil is dat methylone 2 waterstoffen atomen meer bevat, en mdma een zuurstof atoom meer heeft.

En zoals ik al eerder zei:

Er zijn meer stoffen die maar 1 molecuul verschillen, maar dat kan net het verschil zijn tussen een stof die het lichaam helpt of die het lichaam vergiftigd...
HCl is zoutzuur, best gevaarlijk, en 1 molecuul verschil, NaCl, is keukenzout... Ik bedoel maar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Isa- op maandag 20 juni 2005 om 12:48:
Het verschil is dat methylone 2 waterstoffen atomen meer bevat, en mdma een zuurstof atoom meer heeft.

O K, de atomen, maar ik bedoel eigenlijk meer het verschil in werking. Tot nu toe heb ik uit gebruikersverklaringen afgeleid dat deze minimaal zijn.

Ik persoonlijk zou toch kiezen voor mdma omdat het verschil te klein en de prijs van explosion te hoog was.

Waarschuw beheerder
Ligt voor ieder anders, denk ik.
Persoonlijk vindt ik methylon beter.
Met mdma overheerst de vaagheid bij mij veel meer dan het "Alles is goed" gevoel + dat ik 9van de 10x een zitkick heb. Met Methylon ben ik er met mn kop nog bij "blijheid:P" overheerst, en ik ben niet meer weg te slaan van de dansvloer.
Waarschuw beheerder
Zo naar t strand, allemaal lekkere dingen mee, en twee buisjes Explosion! Ik heb er zin in!!! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Isa- op maandag 20 juni 2005 om 18:14:
Zo naar t strand, allemaal lekkere dingen mee, en twee buisjes Explosion! Ik heb er zin in!!! :)

Naar 't strand! :|

Hoe was 't? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 18:19:
Zo naar t strand, allemaal lekkere dingen mee, en twee buisjes Explosion! Ik heb er zin in!!!

:|

dan word je echt para :D en dan zwemmen :o

wanneer ga ik eens naar het strand!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 17:45:
hmm heb dat blauwe spul geprobeerd op defqon (naja.. naast defqon ) en het is inderdaad dat cocosspul
maar wat zijn jullie negatief..? explosion en carribean cocos zijn heel verschillend, kun je niet vergelijken. ging echt mega hard op een half buisje.
ik had het in de bus genomen en na een kwartiertje ongeveer begon het voor de ingang van defqon te werken. voelde net alsof ik alle kanten opvloog terwijl ik gewoon stil stond. vond ik niet zo geweldig, maar mn vriend wel.. kwestie van smaak dus... maar dat gevoel ging na een tijdje weg en toen was ik behoorlijk aan het spacen op het strand naast defqon (had vals kaartje). het voordeel van dit is dat ik geen last had van buikpijn, maar wel heeel erg van me kaken. mn vriend had 1,5 buisje in 1 keer op en die was uren aan het trillen. t was na 4 uurtjes ongeveer voor het grootste deel uitgewerkt. weer terug in de bus werd ik ineens zo erg moe dat k als een blok in slaap viel.
tis echt wel een aanrader hoor. ging net zo hard als van een pil, maar heb geen kater en heb heerlijk geslapen.

Al meer mensen dit geprobeerd? en wat zijn de reacties?
Werkzaam bij Dancezine
Artiest {SHOWLIST artist 53880, 56829, 54499}
Waarschuw beheerder
Last but not least.. Gister extra explosion gekregen.. de allerallerlaatsten dus wie het hoogst bied is de gelukkige nieuwe eigenaar:9 PB me maar
Waarschuw beheerder
Strand was super!! :) Mijn vriend en ik kregen allebei een onwijze lulkick... Was heel grappig! Zand voelde heel leip aan mijn blote voeten, zee was ook raar. En toen het helemaal donker was, en je liep over die ribbels zan vlakbij de zee, dan lichtte dat helemaal op!! Dat was echt maf. Maar wel erg leuk.
Heb nog twee buisjes liggen, die bewaar ik voor Mystery Land denk ik...
Waarschuw beheerder
Denk dat het ook met je eigen verslavingsgevoeligheid te maken heeft hoor. Ik wil soms dingen best uitproberen maar na 2x heb ik het wel weer gezien.

Waarschuw beheerder
ff een waarschuwing... mn vriend heeft 1,5 flesje carribean cocos gecombineerd met 3 snacks en de laatste dagen gaat het niet erg lekker met em. gisteren had hij nog steeds last van stuiptrekkingen en toen we gingen zwemmen voelde hij zich weer helemaal vaag. beetje vaag eigenlijk..
heeft iemand een idee wat er in carribean cocos zit? tis toch wel erg anders dan explosion...
Waarschuw beheerder
1,5 flesje met 3 pillen... Lekker gezond bezig (Y) Heeft die gast suicidale neigingen ofzo?? :|

Ik heb net ff 5 flesjes gehaald, vrijdagavond hier thuis maar eens een half buisje proberen, bij Explosion klokte ik meteen 1 flesje weg, maar als ik die verhalen lees hier, en vanmiddag in de shop hoorde, moet dit een behoorlijk heftig spulletje zijn :jaja:

Ben alleen erg benieuwd naar de bestandsdelen, vrouwtje in de shop vroeg ik of er Methylone in zat, en toen zei ze nee, maar ivm. de hele hype om het spulletje heen, en het feit dat ik weinig in die shop kom, zal ze het ook wel niet zeggen.

Maar ik zie het over 3 nachtjes wel :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ow ja, en het feit dat hij zich de laatste dagen niet zo lekker voelt... Ooit gehoord van een "xtc-dip"? :frusty:

Als hij zaterdag 3 :xtc: naar binnen gegooid heeft, vind ik het niet zo heel vreemd dat hij naar de kut is, zal die vast wel vandaag zijn hoogtepunt hebben qua verrotheid, heerlijk was dat eerder altijd de dinsdag... :9
Waarschuw beheerder
Nog 3 nachtjes slapennnnnn!! :D
Hehe, Maar jah moet Nico je wel eerst pijpen he.. Anders gaat dat feest ook weer niet door :O
Waarschuw beheerder
Nico moet uit de buurt van mijn snikkel blijven, anders krijgt ie helemaal niets :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 11:20:
Ik vraag mij af wat de verschillen zijn ?

Lees het topic vanaf het begin maar eens goed door... Dit is al meerdere malen geanalyseerd!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DubzOne op woensdag 22 juni 2005 om 12:12:
Lees het topic vanaf het begin maar eens goed door... Dit is al meerdere malen geanalyseerd

Ja, dat is precies wat ik bedoel. Er worden zat verschillende ervaringen gepost, maar volgens mij hebben we het over hetzelfde goedje met dezelfde uitwerking.

2 voorbeelden :

Explosion started to work within about 15-20 minutes. It came on pretty much like MDMA. There was whole-body shivering, concentrated breathing, and moderate to extreme euphoria. The euphoria lasted about 2 full hours with the peak lasting until 45-minutes to an hour.... Overall the trip was strikingly close to MDMA, with the highs not as high, the lows not as low and a shorter overall trip....
-- (by geeb, posted 23 January 2005, Drugs-Forum)

This is the strongest euphoric stimulant available in the Smartshop. Do not underestimate the power of this product. Many compare the effect with their first XTC experience, but without the hangover or depression afterwards. There is also self-control and the product does not make the user overenthusiastic.

Misschien moet ik mijn vraag anders formuleren ;

"Hoe kan het dat 2 bijna identieke producten zo'n verschillende ervaringen opleveren, terwijl bij de productbeschrijving van Explosion staat dat het dezelfde uitwerking heeft als mdma, alleen milder ?"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Isa- op dinsdag 21 juni 2005 om 15:10:
En toen het helemaal donker was, en je liep over die ribbels zan vlakbij de zee, dan lichtte dat helemaal op!! Dat was echt maf. Maar wel erg leuk.

Hahahahahahahahahaha:D Weetje, dat zijn algen die heel soms aan de kust van Nederland zijn, heeft met de maanstand en nog meer blabla te maken:D Het ziet er idd heel leuk uit, alleen hoort het zo:9
Waarschuw beheerder
Zijn er geen mensen trouwens die hier ff een uitgebreid verslag neer kunnen pleuren over hun ervaringen met Caribbean Blue? Behalve bijna een overdosis, en een wazige beschrijving weet ik nog niet veel meer, ben wel ernstig beniewd :jaja:
Waarschuw beheerder
De pillen van tegenwoordig worden vaak versneden met speed, vandaar het heel erg scheve bekken trekken, tandenknarsen tot je tanden op zijn, dipje achteraf etc etc.
Vroeger niet, vandaar dat de prijs ook zakt enzo en de kwaliteit slechter wordt..

Aardig wat onwaarheden in je post naar mijn mening.

Tegenwoordig valt het juist harstikke mee met speed in de pillen, komt niet meer zo heel erg vaak voor, vroeger was het vaak de combi van speed en MDMA

Dipje achteraf heb je juist van MDMA en niet van Speed.
De prijs zakt omdat het aanbod groter is als vroeger,en er zijn juist steeds meer pillen met een hoog MDMA gehalte.
Waarschuw beheerder
Maar Haico..volgens mij he.. neemt bijna niemand hier gewoon 1 buisje voor de lol...
Wat ik zo lees combineert iedereen alles maar met elkaar enzo.. Misschien moeten wij dat ook maar doen...
Paddows+Hash+Drank+Caribbean Blue+en nog wat meuk....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op woensdag 22 juni 2005 om 21:38:
Aardig wat onwaarheden in je post naar mijn mening.

Tegenwoordig valt het juist harstikke mee met speed in de pillen, komt niet meer zo heel erg vaak voor, vroeger was het vaak de combi van speed en MDMA

Dipje achteraf heb je juist van MDMA en niet van Speed.
De prijs zakt omdat het aanbod groter is als vroeger,en er zijn juist steeds meer pillen met een hoog MDMA gehalte.

Ja dit klopt precies. De kwaliteit van de pillen is de laatste tijd juist heel stabiel. Er worden bijna geen onzuivere pillen meer aangetroffen. En inderdaad de lage prijs komt door het grote aanbod.

Waarschuw beheerder
donateur
Mrgen maar eens ff kijken of ze iets hebben in utrecht inmiddels...

leiden hebben ze zeker ook nix meer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op woensdag 22 juni 2005 om 21:38:

Ik dacht dat die 'speedbekken' die je van pillen krijgt, door de speed kwam. Maar dat kan niet, want ik had t ook van methylone. Dus bovenstaande klopt. Denk ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CityFields op woensdag 22 juni 2005 om 21:24:
Zijn er geen mensen trouwens die hier ff een uitgebreid verslag neer kunnen pleuren over hun ervaringen met Caribbean Blue? Behalve bijna een overdosis, en een wazige beschrijving weet ik nog niet veel meer, ben wel ernstig beniewd

Over Explosion zou ik je heel uitgebreid kunnen vertellen, maar hierbij was er (wat mij betreft) gewoonweg niet meer dan hoge hartslag, zweten en een onplezierig vaag gevoel. Maar als iemand meer kan vertellen: k'hoor het graag.

O, enne: ik had het niet gecombineerd met iets anders.
Waarschuw beheerder
Maargoed er zit nog wel speed in pillen maar niet zo super veel meer, had pas geleden ook een xtje v2tjes daar zat zeker te weten speed in..
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat die 'speedbekken' die je van pillen krijgt, door de speed kwam. Maar dat kan niet, want ik had t ook van methylone. Dus bovenstaande klopt. Denk ik :)

Ja idd, want als ik bijv sterke nam blauwe of rose mercedes dan stond mn bek ook niet stil en dat waren ook zuivere MDMA pillen.

Van speed ga ik ook geen gekke bekke trekken hoor, maar ben er ook niet zo'n liefhebber van doe het bijna nooit, tis alleen wel makkelijk om wakker te blijven af en toe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Één uur?!?!?

Pffff, naar aanleiding van al dat beginnieuws over Explosion ben ik naar Kosmic Kitchen gegaan, daar hadden ze er ook al wel wat over gehoord, maar omdat het om een chemisch substantie ging, dachten ze dat het een verboden goedje was. Na een tijdje hadden ze wat meer gelezen op internet, en hadden ze ook een kijkje in dat boek van Schulkin genomen, en is die gozer die het goedje distributeert bij hun langs geweest.

Wij meteen op vrijdag naar de shop heen, dat goedje halen, en wat een wereldavond!

Ik zou met wat maten langs Chill Out gaan, was nog nooit bij die toko geweest, en we gingen om half 11 allemaal een buisje nemen. Groot glasje zwaar zoete ranje klaargemaakt, buisje achterover geslagen, meteen ranje erachteraan gegoten, en me tanden snel gepoetst. In tegenstelling tot Royal XTC (ook smart-drankje, maar dan op kruidenbasis) was de smaak daarna ook weg.
Een maat wilde ook blijven pitten, dus ben ik in de auto gestapt met hem en nog een maat om zijn slaapspullen op te halen. Misschien niet zo slim, omdat ik geen idee had hoe snel dat spul zou inkicken, maar onderweg begon al de pret. Ik kreeg over tintelingen, en voelde me kaak zich aanspannen. Ik kreeg zweethanden, en voelde me ineens super, maar dan ook superlekker!
Me maten voelden hem ook al lekker, en toen we eindelijk bij me maat aan waren gekomen, wist ik niet hoe snel ik de auto uitmoest om me benen te strekken, alles voelde goed!!

Wij weer terug gereden, maar nadat ik 16 keer over het inparkeren had gedaan, met 2 hysterische maten in me auto, die er van overtuigd waren dat ik mijn auto in één van de andere auto's zou rammen, had ik hem eindelijk geparkeerd. We besloten maar dat het verstandig was om te voet naar de stad te gaan :D

Eenmaal onderweg hebben we ff een jointje gerookt, en toen werd het allemaal nog lekkerder. Ik voelde me zo super, me maten waren ook helemaal van de wap, praten was fijn, lopen was fijn, over me gezicht voelen was lekker, alles was geweldig!

Eenmaal bij die tent aangekomen scheten we hem behoorlijk, want we hadden mooi grote pupillen in onze hoofden, maar na wat stuntelig me gefouilleerd te laten hebben, konden we gaan feesten. We kwamen binnen, en op zich was het teringrustig, maar wij hadden meteen al zwaar feest! Iedereen die we kenden spraken we aan, de meest uitvoerige gesprekken heb ik gevoerd, en het mooie is, ik kan me alles ook nog herinneren!
Ik heb al bijna vier jaar geen :xtc: of andere harddrug aangeraakt, en deed sinds die tijd alleen maar herbals uit de smartshop. Maar dit spul is zoooooo ultiem! Het heb bij mij iets van 5/6 uur geduurd, de echte vrolijk/praat-kick duurde een uurtje of 3/4 en daarna kreeg ik een lekker wakker peppy gevoel. De dagen er na totaal geen last gehad, was niet chagerijnig, was me eetlust niet kwijt, het spul werd alleen maar geweldiger!

Paar weken terug vrijdag en zaterdag een buisje gebruikt, en ook zaterdag was ik weer super in orde. Lekker veel vitamine C na die tijd gehad, jus d'orange etc. en weer nergens last van de dagen erna.

Dit goedje mag van mij nog wel jaren in de smartshop in de etalage liggen, want ik zie alleen maar pluspunten aan het spulletje!

:respect: Explosion :P

Verslagje had ik zelf al geschreven :9

Maar die Jessy geeft aan dat explosion en die Caribbean 2 verschillend zijn, en dat zei het vrouwtje van de smart ook. Pfff, ga wel proberen te typen vrijdag wat ik allemaal voel (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 16:50:
"Hoe kan het dat 2 bijna identieke producten zo'n verschillende ervaringen opleveren, terwijl bij de productbeschrijving van Explosion staat dat het dezelfde uitwerking heeft als mdma, alleen milder ?"

OK, zo bedoel je!

Tsja, ik ben geen chemicus... maar volgens mij kunnen super kleine veranderingen in structuren heel veel verschil maken!

En het spul is/was natuurlijk makkelijker te verkopen als er geroepen wordt dat het bijna hetzelfde als mdma is!

Maar als je het vaker gebruikt kom ik toch op een andere conclusie uit. Heb het nu drie keer gebruikt en het viel alle drie de keren compleet anders... de tweede keer vond ik zelfs redelijk k*t! De inslag en piek komen bij mij behoorlijk hard aan, maar wanneer je er dan net lekker inzit neemt de piek al weer snel af en behoudt je behoorlijk harde 'tintel-rushes' zonder het euforische gevoel en daarbij kan ik er ook redelijk duizelig van worden.

Mijn eerste keer was echt een super ervaring, maar op de een of andere manier is dat gevoel de 2e en 3e keer nog niet eens in de buurt gekomen!! Daarnaast vind ik het ook geen 'voorspelbare' dope... ik denk dat ik mijn laatste buisjes tijdens een paar zomerfestivals opmaak, en dan is het voor mij genoeg geweest... terwijl ik de eerste keer helemaal lyrisch was over methylon, maar ben hier toch op teruggekomen!!

Waarschuw beheerder
hmm.. kan iemand nog even uitleggen wat dat carribbean cocos inhoudt?
Waarschuw beheerder
dat het zo snel stopt is idd kut daarom had ik altijd een hele voorraad flesjes bij me :D gezond is anders natuurlijk maar goed :D
Waarschuw beheerder
is het in alle smartshops te krijgen? (leiden?)

Waarschuw beheerder

:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het lijkt me verstandig als we het nou in het topic een beetje stil houden waar het nog te krijgen is (Y)

Als er dan echt mensen op zoek zijn, raad ik ze aan alle smartshops af te bellen, want hoe vaker je hier neerzet waar het verkrijgbaar is, hoe eerder straks alles weer uit de handel wordt gehaald, en das zonde :9

Waarschuw beheerder
heb ook eens explosions geprobeert en ik merkte er helemaal niks van rommel t is gewoon een brugpiepers drug bah wat een rotzooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 07:33:
heb ook eens explosions geprobeert en ik merkte er helemaal niks van rommel t is gewoon een brugpiepers drug bah wat een rotzooi

Natuurlijk, als je zo verpest bent als jij dat je er nix meer van voelt, ben je natuurlijk veel stoerder... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 22:19:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 22:19:

ik bedoel die blauwe shit porn

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychisch op vrijdag 24 juni 2005 om 11:43:
blauwe shit?

Die Blue Magic en Caribbean Cocos bedoeltíe denk'k:)

Iemand de rooie (Red Scence) ook al gehad trouwes??
Waarschuw beheerder
uhm noppes gewoon explosion heb ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychisch op vrijdag 24 juni 2005 om 12:04:
uhm noppes gewoon explosion heb ik

Jah ikzelf ook:) En geloof ook wel dat dat nog altijd 't beste goedje is as'k 't tot nu toe zo 's gelezen heb:9
Waarschuw beheerder
idd heb er gelukkig weer ff 4 gehaald voor het weekend en waar vertel ik niet uit gierigheid :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychisch op vrijdag 24 juni 2005 om 12:07:
en waar vertel ik niet uit gierigheid

:/

;) geniet 'r maar van nu je 'r nog aan komen kan..
Zal wel een van de zeer schaarse adressen zijn die we op 't moment nog zullen hebben hier in Nederland denk'k zo!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er werd me al verteld dat als deze lading op is er geen nieuwe meer binnekomen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychisch op vrijdag 24 juni 2005 om 12:21:
er werd me al verteld dat als deze lading op is er geen nieuwe meer binnekomen

Zoals overal 't geval is idd:(
Echt jammer!
Waarschuw beheerder
het was toch wel de uitvinding van het jaar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychisch op vrijdag 24 juni 2005 om 12:24:
het was toch wel de uitvinding van het jaar:)

Hahaha:P Zeker mee eens!:yes: